WW Reiscafé Kletstopic Deel 2!

Je hebt een leuke dag voor de boeg Carolina!

Wat leuk dat je gaat dansen! Ik heb 2 salsacursussen gedaan en vond het super leuk! Helaas wilde mijn lief toen niet mee dus heb de cursus met mn schoonbroer gedaan :wink:

Morgen ga ik met mn vriend 3 dagen naar Beaune/Frankrijk. Valentijn moet natuurlijk wel op een leuke plek gevierd worden :smiley: We gaan in Hotel la Poste. Misschien kent iemand het? Mooi hotel op de site te zien. Ben benieuwd!

Sow, was een super leuk dagje ja, gisteren! :slight_smile:

Circuit was zeer interessant, toch machtig om Alonso en Hammilton zo te zien scheuren! Ook al is het maar voor training. Was wel stoer. Wat een herrie ook hahaha!

's Avonds echt heeeeerlijk gedanst, helemaal mijn groep gevonden. Ik blijf 3 dagen per week gaan: maandag bachata, woensdag lager niveau salsa en donderdag gevorderden salsa, maar weet nu al dat donderdag mijn favoriet is! :smiley:

Ik dans al heel lang, ben in Cuba begonnen (zie hier hihihi) en daarna in Nederland doorgegaan. In NL had ik 2 keer per week les, maar meestal ging ik in het weekend ook nog wel dansen. Miste dat hier in Jerez echt ontzettend! Nederland heeft een super leuke salsa scene en had eerlijk gezegd verwacht dat ze dat hier ook wel zouden hebben, maar nee dus… Er zijn wel wat groepjes, maar niet echt veel. Vaak wordt het gewoon ook in een buurthuis gegeven wat dus een hele saaie lokatie is voor salsa (vind ik dan).

Ben dus echt blij dat ik nu een groep gevonden heb waar ik me thuis bij voel. Elke keer op een andere lokatie, steeds een leuke bar. Je leert dus iets, bent lekker bezig en naderhand nog ff gezellig met z’n allen kletsen en vrij dansen. Dat is precies zoals ik het leuk vind!

Vandaag heerlijk relaxt thuis. Straks als mijn lief thuis komt trekken we lekker een flesje wijn open. Wat toastjes op tafel, zoals we dat in Nederland doen hahaha.

Voor morgen weet ik nog steeds niet wat er op de planning staat. Maar als het zo’n weer is al vandaag, denk ik dat we wel richting strand zullen rijden! Lekker wandelen, van de zee en zon genieten. En van elkaar natuurlijk! :wink:

Liefs,
Carolina

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, thee, cola cao, verse jus d’orange en verse wortel-appel sap.

Heerlijk weekend gehad! Vrijdagavond lekker relaxt thuis, zaterdag inderdaad naar zee gereden. Eerst heerlijk geluncht en daarna een stuk langs het strand gewandeld. Even ergens gaan zitten voor een heerlijk kopje koffie met wat lekkers erbij en daarna zijn we gaan bowlen. Er zijn hier in de buurt verschillende banen, maar vele zijn veel te modern. De baan waar wij naartoe gaan ligt in Valdelagrana en is nog lekker ouderwets, dat je zelf moet schrijven enzo! Was echt super leuk!

Gisteren met de familie van mijn lief afgesproken voor een gezellige lunch met z’n allen.

Vandaag is weer mijn bachata avond. Heb ik zin in!

Liefs,
Carolina

Mogguh,

mooi Carolina, dat Formule1 geweld he?

Wat een weer zeg, bah. Ben wat later begonnen, dus nu eerst een mok koffie en een vers Duits broodje. Doe mij ook maar wat van dat wortel-appel-sap :dag:

So, nu eerst aan het werk.

Hoi!

Dat lijkt mij ook nog wel eens gaaf, om naar het racen te gaan, heb er geen verstand van, en op tv kan ik het niet al te lang volhouden, maar ik denk dat dat in het echt wel anders is, dat het dan superspannend is. Ach wie weet een keertje zal het er vast van komen.

Als echte Brabantse kan ik jullie vertellen dat ik enorm uitzie naar dit weekend. Jawel, het is weer zo ver, de bloemenbroek weer uit de kast en de grote roze zonnebril mag op. Morgenmiddag begint het bij “3 uurkes veuraf”!! Wie weet kom ik weer op tv :zon02:. Dan zaterdag middag/avond in Eindhoven en zondag zoals goede traditie elk jaar naar Son toe, optocht kijken en gezellig bijkletsen met oude bekenden. Fantastisch gewoon, Carnaval is niet alleen maar “zuupen” zoals veel mensen denken (en ja, ik weet het, veel mensen “zuupen” wel enorm… voor tien, dat zie ik ook wel), maar ik vind het elk jaar weer een gezellige reunie.
Maandag even een dagje om bij te komen en aan de studie en dan dinsdag weer aan het werk. Dit jaar zit het er niet in om alle dagen te gaan, maar 3 dagen is ook voldoende.

Nou ja, okee, morgenochtend ook nog gewoon werken, maar daarna is het echt even alleen tijd voor Lampegat en Krutjesgat. Alaaf mensen!!

@Manou: hoe was jullie weekendje in Frankrijk?

Veel groetjes!

Goedemorgen!!

Ik heb een stevig ontbijtje klaargezet voor de Carnaval vierders onder ons, tosti’s, worstebroodjes en veel vitamientjes. Tuurlijk is er ook koffie en thee.
Het was gisteren erg gezellig, alleen hadden ze wel iets te veel mensen binnengelaten, 't was net iets te druk. Maar dat kon de pret niet drukken.

Nu even nog wat boodschappen doen en dan gaat het feest straks weer verder.

Fijn weekend allemaal!
Groetjes uit Lampegat :dag:

Gooiemorge,

ook hier een stevig ontbijt, om vervolgens naar het grote straatcarnaval van Venlo te gaan. Wij kunnen gelukkig te voet :wink:

Alaaf en vuul plezeer vanout 't Oelesriek :king:

Halloow!

Zo, wat is het toch gezellig overal met de Carnaval. Kan er geen genoeg van krijgen. Vanavond nog één keer de stad in om het af te leren, met de laatste bus terug… want morgenvroeg moet ik weer werken.

@Roberts: hoe is het in Venlo? Vast en zeker ook nog in volle gang.

Ik pak een glaasje fris, even wat voor de studie voor morgen voorbereiden. Dat hoort er ook gewoon nog even bij. Kan ik iets inschenken voor iemand?

Groetjes uit het kleurrijke zuiden!

Goeie morrugguh…,

so, ik ben ook weer boven water :smiley:

Gisteren in de optocht gelopen met een stel vrienden en erna naar het grote optochtbal geweest. Was erg gezellig, maar wel zwaar pfff Worden een dagje ouder zullen we maar zeggen.

Vandaag nog een kalm dagje en morgen kunnen we weer aan de slag.

In Eindhoven was het dus ook vol gas Barbara? :beef:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey allemaal!

Long time, no see! :chin:
Well… ik ben een tijd niet echt verschenen op WW, alleen voor wat noodzakelijke dingetjes. Laat staan dat ik hier even een drankje ben komen doen. Ik heb het zo razend druk, de studiedruk is hoog wanneer ik een buitenlandverblijf wil voor een halfjaar. Nieuwe baan erbij, om het hele handeltje te gaan betalen, maar dat maakt het er niet relaxter op.

Afgelopen week heb dan ook ik de griep gehad, zoals heel Nederland mij was voorgegaan! Maar ik ben eroverheen… helemaal beter en weer vol aan de bak! Hoewel niet helemaal mijn week. Ik hoop dat ik niemand voor de scheen schop, maar ik heb echt een schijthekel aan… carnaval! En nu is dat in vol ornaat gaande… ik hoor er echt NIET bij! Hahaha!

Dusz… toen strandde ik even in het altijd gezellig reiscafé! Ik lust wel een frisje btw, who’s the barkeeper today!? Neem er zelf ook een! Hoe is het allemaal hierzo? En kan iemand mij vertellen wat er met het warme fijne oranje is gebeurd van een aantal dagen geleden (de achtergrond/sidebars)?

Proost!
Wouter v. Kuijk

Hoi hoi,

Wie wil er wat drinken? Ik pak even een kop thee, slaapthee … African Honeybusch, lekker rustgevend.

@Wouter: leuk dat je weer eens in ons nieuwe blauwe cafeetje komt. Succes met alles, je studie, werk etc. Ik ken het, kan soms wel heel veel zijn. Ik kom nu net thuis uit Utrecht, hele dag gewerkt en dan nog even 3 uur les… pfff. Enneh, je mag je eigen mening hebben hoor, over Carnaval, mij beledig je er niet mee. Na morgen is heel het zuiden weer Carnaval vrij en kun je weer overal komen :teeth:.

@Robert: Ja ja, het was echt groot feest hier in Eindhoven en in Son :wacko:. Viel me erg op dat het dus enorm druk was, drukker dan vorig jaar. Mensen willen de krediet crisis even vergeten ofzo. Ik ben dus 4 dagen wezen feesten, maar gelukkig niet 4 hele volle dagen, anders had ik het echt niet volgehouden. Maar ik liep dus net door het station, en zag al die vrolijk verkleedde mensen weer, en dat doet dan wel wat met me hoor, nou ja, had ik maar geen studie moeten uitzoeken die in Utrecht is …

Morgen een iets rustiger dagje, gewoon werken en dan s’avonds tennissen. Donderdag lekker s’avonds thuis, daar zie ik ook wel naar uit, want dat is wel weer een weekje geleden.

Groetjes!

Goedemorgen,

zo, we zitten weer op het werk. Gisteren een dagje rust was een goed idee, want drie dagen op bier en vette hap gaan je niet in de koude kleren zitten :wink:

Een lekkere mok koffie en een vers Duits broodje.

Goodevening!!

Het is wat rustig hier, dus ik kom even een feestje bouwen, want het is weer weekend!! Wie kan ik wat te drinken inschenken? Lekkere hapjes staan op de bar, tast toe!

Net lekker getennist (gewonnen :teeth:). Heb een heel rustig weekend mbt afspraken, ga alleen zondag bij mijn ouders eten. Maar heb genoeg op de planning en ben benieuwd of ik overal aan toe kom. Maar tis wel heel lekker even zo’n weekend.
Wel gaan we van het weekend even ons tripje boeken naar Berlijn 8-11 mei, daar ga ik met mijn stiefmoeder heen, een vriendin van haar opzoeken en natuurlijk Berlijn ontdekken, ben er nog nooit geweest.

Greetzzzzzzzz

@ Barbara, leuk dat je naar Berlijn gaat, mooie stad!

ik heb vorige week een reisje van 10 dagen naar Noorwegen geboekt, gezellig een vriendin opzoeken en beetje skiën tijdens pasen! heb er zin in…

afgelopen week even wat minder nieuws, want oma is toch nog plotseling overleden :frowning: maandag begrafenis dus allemaal wel heftig, ook al is ze vrij oud en heb ik er vrede mee dat ze nu rust heeft en geen pijn meer…

Ik wens iedereen nog een fijn weekend, en ik hoop dat de regen hier eens verdwijnt want regent nu al dagen aan een hier en ben het wel zat :wink:

Goedenavond allemaal.

Het schijnt dat ik vanavond bardienst draai. Maak dus van de gelegenheid gebruik, doe je bestelling en het komt voor elkaar.

Globeskater, ik wens je alle sterkte! Het blijft een groot verlies!

Hier is de zon inmiddels weer te voorsschijn gekomen en dat merk je gelijk. 23 graden is wel erg lekker. De narcissen staan al 2 weken te bloeien en binnenkort zal de eerste tulp ook wel boven de grond komen.
De zwaluwen proberen, zoals elk voorjaar, een nest te bouwen onder het dak van onze veranda, maar zoals elk jaar gaan ze de strijd weer verliezen. Wat mij betreft mogen ze overal nestelen behalve op de veranda (ongelooflijk wat die beesten kunnnen schijten!)
Morgen een dagje in de moestuin werken: meer plek maken omdat de meloenen en de raf tomaten geplant moeten worden. Heb hier absoluut geen verstand van, dat laat ik aan mijn vrouw over. Mijn taak is het zware werk: spitten en ploegen. Enne, de oogst opeten natuurlijk!

Goed weekend allemaal!

Hallo!

Wat een vreemde dag qua weer vandaag zeg. Toen ik wakker werd was het echt heel grijs en regen, dus ik dacht, vroeg uit de veren en naar de fitness, anders wordt het wel een hele luie dag. Toen kwam s’middags de zon door en was het echt fantastisch weer en nu net rijd ik naar huis en waai ik bijna van de weg??? Ach ja… Doe mij dat zonnetje uit Spanje maar, 23 graden is helemaal perfect.

@Wendy: heel veel sterkte met het verlies van je oma en morgen voor de begrafenis.

Nog even lekker op de bank met een kop thee, jammer dat het weekend weer bijna voorbij is.

Groetjes!

Het is al laat, maar even een kort berichtje in het bijna verlaten reiscafé is nog wel even leuk. Ik doe een sappie, wie doet er mee?

Ik wil ten eerste even mijn steun en gedachten uit laten gaan naar Wendy :tear:… heel erg veel sterkte met het verlies. Ook voor de uitvaart vandaag veel moed en sterkte gewenst.

Het was me vandaag het daggie wel zeg. Ik ben gebroken. Het was lekker weer, maar ik moest binnen zitten studeren :(. Dan werken en pas laat thuis gekomen. Morgen weer vroeg uit de veren dus ik gooi nu even snel m’n jus-tje achterover, zeg jullie goede nacht en… tabé! :slight_smile:

Slaap lekker,
Wouter v. Kuijk

dank jullie wel allemaal!

was een mooie begrafenis, en gelukkig viel het op kerkhof ook mee qua regen al was het wel koud!

gister echt nog even genoten van het mooie lenteweer, van mij mag de lente en de zomer komen! vind het ook heerlijk de bloemetjes die bloeien en de lammetjes in de wei!

Goedemorgen!

Koffie, thee en jus staan klaar voor wie wil. Ik houd het gewoon bij mijn kopje thee en een bammetje. Gisteren heerlijk gegeten bij/met vrienden in Den Bosch, maar wel calorierijk, dus vandaag even de rem er op.

Vandaag is het lenteweer!!! Dadelijk mijn fiets ophalen, dan de stad in, voornamelijk cadeautjes shoppen en dan straks nog even de boodschappen. Vanavond een verjaardag en morgen onze jaarlijkse familieborrel. Heb er helemaal zin in allemaal door die mooie :zon02:.

Fijn weekend!

Als ik bardienst draai is het altijd erg stil…Ik ga de laatste ronde zo maar es aankondigen! Moet ook maar es gaan slapen. Vandaag hard in de moestuin gewerkt. Heb deze een stuk uitgebreid en dat valt niet mee. Wel lekker de hele dag in de zon met de korte broek en t-shirt. Het mooie weer blijft voorlopig en het wordt overdag ineens al behoorlijk warm (28 graden vandaag).
Morgen weer verder in de tuin: gras maaien, een beetje snoeien etc. Er is genoeg te doen (nadeel van een grote tuin!)

Iedereen een fijne zondag!

Hasta luego.