Nee, moet binnenkort wel mijn paspoort verlengen evenals tarjeta de residencia.
Carolina, wanneer moet jij? Dan kom je maar langs, ff (koffie)leuten!
Overigens is de secretaresse van de consul een ontzettend aardige dame. Heeft overigens een prima baan daar: krijgt zowel de Spaanse als de Nederlandse feestdagen!!!
Het consulaat is ook het bezichtigen waard, een prachtig historisch gebouw vlakbij de kathedraal.
Klinkt goed! Voorlopig hoef ik nog niet, pas in 2010, maar ik zal je tzt zeker een berichtje sturen. Mocht ik eerder in Sevilla komen, dan laat ik het je ook weten.
Overigens hoeven we er niet rouwig om te zijn dat Cádiz gesloten zal worden, van wat ik gehoord heb (ik heb zelf nooit hoeven gaan, woon hier pas sinds 2005) was de service echt bar slecht daar, bovendien is Sevilla niet eens zoveel verder. Nee, ik geloof niet dat wij er op achteruit gaan.
Ik neem lekker wat rooibosthee. Lust er nog iemand?
Heerlijk dat het weer weekend is. En het is heel mooi weer. Vanochtend alweer een uurtje getennist, stond wel heel veel wind… en we hebben verloren… Straks nog even voor de lol tennissen in de zaal.
Vanavond een verjaardag en morgen wat aan de studie doen. Verder nog niet zoveel gepland voor morgen, is ook wel eens lekker.
Jullie nog leuke plannen? Zet even een grote pot thee, honeybush, lekker!
Goedenavond! Of eigenlijk moet ik zeggen: goedennacht!
Lekker dagje gehad, mijn lief had me mee uit lunchen genomen en het weer was nog niet eens zo slecht! Toen we thuis kwamen begon het te regen! Met bakken kwam het uit de hemel. Gelukkig bleven we de rest van de avond thuis, kregen wat bezoek van de zus van mijn lief, maar gelukkig kon ze mooi binnen parkeren.
Erg veel lol gehad met de Wii: skiën, bowlen, golf en boxen! Wat hebben we gelachen!
Nu klaar om naar bed te gaan…
Weltrusten allemaal!
Er is weer koffie, thee, cola cao, verse jus d’orange en verse appel-wortel sap. Tast toe zou ik zeggen!
Het is maar rustig in het café… Moet zeggen dat het bij mij ook wel rustig is. Geef wel meer Engelse les nu, wat ik eerlijk gezegd heel leuk vind. Had ik niet verwacht hahaha.
Vanmiddag gaan we met een stel lunchen bij de Cubaan, erg veel zin in.
Oh ja, mijn notebooks doen het trouwens erg goed! Boek 1 is bijna klaar om naar kingfishererik te gaan en boek 2 gaat al naar de op een na laatste op de lijst, naar Duitsland.
Moet trouwens even kwijt wat een ontzettend BAGGERweer het hier nu is! Ongelooflijk zeg! Ik geloof dat het gewoon al bijna twee weken aan een stuk aan het regenen is. En niet een beetje regen, nee het komt echt met BAKKEN uit de hemel. Gadver zeg! Zo te zien blijft dat zeker t/m aanstaande dinsdag nog zo (hoewel zondag misschien al wel iets beter gelukkig). Ik hoop dat het vanaf die woensdag dan gewoon voor lange tijd NIET zal regenen.
Ik neem lekker een kop warme rooibosthee!
Lust er nog iemand?
Same story here…met harde windvlagen (score: 1 omgevallen Mimosa, een afgebroken Yucca en 10 cm water achter in de tuin).
Ach ja, shit happens (and it sure makes a mess when it hits the fan).
Gelukkig hier nog geen extreme situaties zoals in het centrum van Malaga.
Hier in NL is het weer ook niet geweldig hoor Regen, soms wat natte sneeuw en koud bibber en dan ook nog ziek zijn. Welja, het kan niet op
Kan iemand een warme chocomel voor de zieke maken?
Met slagroom en rum voor de zieke?! Hoe kun je het binnenhouden zeg!
In ieder geval beterschap!
Ik neem hier lekker ff een glaasje fris. Had gezellig met vrienden afgesproken voor de lunch. Moest op de fiets, dus helemaal verregend hahaha. Terug scheen het zonnetje gelukkig weer. Thuis lekker in een warm bad gaan zitten en nu ben ik weer mens.
Zo, doe mij maar ook een lekker glaasje van iets… uhm 43 met ijs ofzo. Net even in de studieboeken gedoken en nu even relax en dan mijn bed in. Morgen weer de laatste werkdag, heerlijk, heb zin in het weekend. Morgenavond wat drinken in de stad met een vriendin, zaterdag tennis en s’avonds naar de film en zondag ook tennis. Kan bijna niet wachten!
@Manou: dat heb ik nou ook, heel ziek en dan toch kunnen eten… toen ik met Kerst ziek was, keelpijn enzo had ik de hele dag wel ijs kunnen eten, zo lekker koud in de keel… tja, weet het, ben een beetje vreemd. Beterschap!
Er is weer koffie, thee, cola cao, verse jus d’orange en vers wortel-appel sap. Tast toe!
@Manouvdv en Babseba: dat is dus duidelijk iets waar ik niet jaloers op ben! Voor mij geldt: zolang ik kan drinken (zeker alcholol) en eten, ben ik niet echt ziek. Als ik echt ziek ben, krijg ik amper wat door m’n keel!
Laatste dagje voor het weekend! Heb zin in het weekend, krijgen zowel morgen als zondag bezoek!
De wortel-appelsap was weer erg lekker!
Vandaag voel ik me een stuk beter gelukkig Vandaag iets afgeven in Tilburg (woon in omg Eindhoven dus is niet zo ver rijden gelukkig) en stofzuigen. Kijken hoe ik me daarna voel
Iedereen een fijne dag!
Misschien kom ik hier straks nog wat drinken
Er is weer koffie, thee, cola cao, verse jus d’orange en vers wortel-appel sap. Smaleijk!
Hier is het EIN-DE-LIJK weer beter aan het worden! Zon, Zon en nog eens Zon! En oplopende temperaturen (vandaag naar zo rond de 17 graden). Het werd tijd! :zon02::zon02::zon02:
Verder Heb ik ook EIN-DE-LIJK een groep gevonden om leuk te dansen. Ben deze week begonnen en het ziet er goed uit. Ik ga maandag (bachata), woensdag (salsa) en donderdag (salsa) avond. Heb zelfs mijn lief zo ver gekregen om één keer per week mee te gaan (woensdag). Errrrrug leuk!
Vandaag heeft mijn lief de middag vrij genomen, zodat we naar het circuit van Jerez kunnen om de training van Hammilton en de grote Alonso kunnen zien. Ben benieuwd.