Tis weer weekend, wat een week, studie is weer begonnen en ik had elke avond wel iets. Nu even lekker thuis, potje thee erbij. Wil iemand iets?
Krijg zin in boerenkool als ik er zo veel over lees ;).
Op zich niet echt een druk weekend, maar wel genoeg te doen, naast de gewone weekendklussen beide dagen tennissen, studie, foto’s bewerken en zondagmiddag doggy-sitten. Hebben jullie nog leuke plannen?
Volgend weekend ga ik naar Vrienden van Amstel! En vandaag kaartjes geregeld voor Guuske in PSV Stadion, tja die mag ik nie missen natuurlijk.
En heb deze week ook mijn vakantie aanvraag neergelegd op het werk… 6 weken voor Ecuador… willlen jullie samen met mij duimen dat dat goedgekeurd gaat worden. Ik wil heel graag terug naar Ecuador, daar mijn sponsorkindje opzoeken en wat vrijwilligerswerk doen. Deze keer wil ik ook afreizen naar het zuiden, Cuenca en omstreken en terug de ‘jungle’ in. Oooooh, ik droom alweer helemaal weg.
Jaaaaaaaaa! Laatste stagedag gehad en scriptie goedgekeurd :teeth:. Begin februari verdedigen en dan flink aan de bak en wat geld verdien; ik wil ook terug naar Ecuador
(en Costa Rica, Cuba, Panama, Nicaragua en Guatemala)
Bedankt Valentino en succes met je scriptie verdedigen.
We hebben net gewonnen met tennis! Morgen gaat helaas niet door, tegenstander geblesseerd. Heb ik wel wat extra tijd morgen om met m’n foto’s verder te gaan.
Net ontbeten, dus lekker rustig aan vandaag. Het is voor ons eindelijk een beetje behoorlijk weer hier in Sevilla: geen kou en regen, maar zon en dan gelijk een graad of 18.
Heb na 5 jaar voor het eerst het zwembad helemaal leeg laten lopen. Moet nu wat herstelwerkzaamheden verrichten: een aantal tegels vervangen. Eerst vandaag maar beginnen met de bodem schoonmaken.
Fijne zondag allemaal
Gezellig weekend gehad. Zaterdag met mijn lief naar de bios geweest: 7 pounds (die hier “7 almas” heet)! Wat een prachtige film! Nu wil ik 'm graag in het Engels zien!!! Daarna zijn we lekker Mexicaans gaan eten, errug goed!
Gisteren naar het buitenhuis van een oom van mijn lief geweest. Gebarbecued en gewoon gezellig met de familie rondgehangen. Heel relaxt. Het weer was super: in de zon voelde het gewoon ontzettend warm. Ben blij dat het eindelijk weer beter wordt! Hoewel… Voor vandaag en morgen staat weer regen gepland geloof ik…
Er is weer koffie, thee, colacao, verse jus d’orange en verse appel-wortel sap. Voor wie wil. Ik neem een lekkere warme colacao. Mmmmmmmm!
Vanochtend vrij, dadelijk naar de orthodontist… het woord alleen al…
Ze gaan alleen kijken nu en waarschijnlijk een heel duur voorstel doen. Dus daarna weer gewoon naar het werk.
'T was een lang dagje vandaag, niet alleen werk, maar ook van hot naar haar. Net even de kaartjes opgehaald voor vrijdag, Vrienden van Amstel, heb ik echt zin in.
Morgen flink opruimen op mijn oude werkplek, waarschijnlijk bijna de hele dag geen computerwerk, heerlijk is dat.
Ik pak even een kopje thee. Wie kan ik wat inschenken?
@Roberts: een verlate beterschap en werkze morgen!
Er is weer koffie, thee, cola cao, verse jus d’orange en verse wortel-appel sap.
@Robert: Balen dat je ziek geweest bent, het is wel echt die tijd van het jaar hè… Hoop dat je je gauw weer helemaal 100% voelt!
@Barbara: Gaaf dat je naar de Vrienden van Amstel gaat! Waar komen ze?! In Eindhoven???
Hier alles goed, redelijk rustig eerlijk gezegd. Is wel lekker na de drukte van de feestdagen.
Ben met 3 vriendinnen aan het mailen die binnenkort een keer naar Jerez komen. Erg leuk! Zo komt er een tijd niemand en dan ineens drie!!! Ik verwacht dat het wel redelijk verspreid gaat: de eerste komt eind maart, een andere eind mei en van de derde weet ik het nog niet, maar die moet maar rekening houden met die eerste twee hahaha.
Vrienden van Amstel, daar doet m’n ex-schoonzus mee als achtergrondzangeres bij Rowen Heze, maar is niet zo mijn ding. Doe mij maar eenn bakkie herrie :hihi:
Zo, nu eerst een mok koffie en een Duits broodje.
Heb eindelijk mijn Italiaanse espressomachine binnen en die ga ik morgen volle bak inzetten. Eindelijk echte koffie
Ben vanmorgen lekker vrij, dus kan lekker de tijd voor mezelf nemen. :hihi:
Net mijn uurtje wii-fit erop zitten! Wat een heerlijk begin van de dag. Nu ff ontbijten, er is dus weer koffie, thee, cola cao, verse jus d’orange en vers appel-wortel sap. Ik neem zo’n lekker appel-wortel sapje en een groot glas water!
We hebben sinds woensdag een nieuw spel voor de Wii: FAMILY SKI! Is echt super!!! Zeker met het Wii Balance Board, heb je gewoon echt het gevoel dat je aan het skiën bent! Dat ga ik zo nog even doen.
Yeps, dat is inderdaad zo! Gaat goed komen. Van 2 weet ik het dus al zeker en de derde heb ik gewoon gemaild en gevraagd dat áls ze hier rekening mee kan houden, dat ik dat toch wel heel prettig vind.
@Robert: Enjoy je espressomachine!!! Heb je daar waar je nu zit anders niet zo’n lekkere koffie?!?!?!
Nope, ik zit nu op m’n werk, waar we een “normaal” koffieapparaat hebben. Thuis gebruikte ik de laatste jaren meestal een padmachine, maar die kwam me een beetje de neus uit…
Ik drink af en toe een kop koffie en dan loont een kan koffie zetten niet. Verder vind ik de Italiaanse koffie(barista manier) gewoon het lekkerst.
hier al even niet geweest, was beeetje druk, eerst natuurijs en afgelopen weekend een weekendje naar Moskou geweest, was echt super… Mooie stad en schitterende schaats wedstrijden op wat vervelende valpartijen na maar ja dat hoort er helaas bij
nu weer even druk aan de studie en dan volgende week weer naar erfurt om nog even van het schaatsen te genieten
Fijne avond allemaal,
Ik ga zo even lekker aardappeltjes en rode bieten eten!
Vrienden van Amstel was zeer geslaagd. Leuk om Krezip nog een keer te zien, jammer dat ze werden afgelost door Alain Clark (ja ik weet het, smaken verschillen ;)). Duet van Boudewijn de Groot met zangeres Within Tempation was heel erg mooi. Jammer dat ze zelf niet even optraden, dan had ik even lekker uit mijn dak kunnen gaan. Zeer gezellige avond, had alleen net iets meer pit van mijn mogen hebben.
@Robert: gaaf aparaatje, jammer dat ik geen koffie lust. @Wendy: lekker he die Hollandse pot, Hete Bliksem is mijn favoriet. Schaatze!
Vandaag van alles en nog wat te doen, dus ik ga weer eens snel verder. Maar vanavond lekker thuis voor de buis.
¡Vaya mala suerte! Heb net geprobeerd om voor dinsdag on-line padel baan te huren maar kom er niet eens in!!! Je kan maar 3 dagen van te voren reserveren en dus zit iedereen die dinsdag wil spelen zaterdag om23.55 klaar om zodra de dag wisselt om 0.00 uur gelijk een baan te reserveren. Knalt verdorie het hele systeem eruit…
Nou ja dan maar even hier wat schrijven nu ik er toch ben.
Vandaag mijn kleine neefje (geboren op 20 jan. jl. jaja historische dag in veel opzichten) weer gezien. Mijn beide dochters van 7 zijn helemaal weg van hun sobrino Martín.
Voor mij is het ook speciaal daar ik de kinderen van mijn broer en zus niet heb kunnen zien opgroeien, dus met volle teugen genieten van dit “spaanse” neefje.
Morgen (= vandaag) lekker thuis een beetje klussen en relaxen.
Heb mijn Wii Fit er al weer op zitten. Heerlijk! Heb even verse koffie en rooibosthee gezet. En voor wie wil, er is ook nog verse jus d’orange en verse appel-wortel sap.
Het was gisteren echt weer om thuis te blijven hier, wat een regen!!! Gelukkig niet zo erg als in het noorden, maar het ging toch aardig te keer! Hebben dus een erg relaxt dagje binnenshuis gehad, beetje geWiiSkied enzo hihihi!
@corberana: lastig zeg van die padelbanen. Is dat echt de enige manier waarop je die baan kan reserveren?!
Carolina, nee hoor je kan ook persoonlijk langs en baan reserveren. Dat is voor mij alleen bijna niet te doen. Aangezien ik thuis werk moet ik me hier dus speciaal voor verplaatsen: 25 km heen, hopen dat er nog een baan vrij is op de dag en het uur dat we kunnen spelen en dan weer 25 km terug. Op z´n correct spaans: ¡un coñazo! Gelukkig werkt een van ons clubje vlakbij het Olympisch Stadion van Sevilla waar de padelbanen vlak naast liggen. Hij reserveert dus persoonlijk. Alleen dan niet voor dinsdag maar voor woensdag, wat eigenlijk niet de planning was.
Er is weer koffie, thee, cola cao, verse jus d’orange en verse wortel-appel sap.
Voor wie wil!
@corberana: ik hoop dat je gisteren lekker gepadeld hebt.
Bij de weg: kwam net toevallig een Spaans nieuwtje tegen. Vanaf 28 juni as. moet ik niet meer naar Cádiz om nederlandse reisdocumenten aan te vragen, moet dan naar Sevilla!!! Zie hier voor meer info: http://www.mfa.nl/mad/ambassade/consulaten. Verandert voor jou dus niets, corberana!