Hoi Barbara,
van harte met je verjaardag :king: Geniet er maar goed van vandaag!
Hoi Barbara,
van harte met je verjaardag :king: Geniet er maar goed van vandaag!
Barbara gefeliciteerd! Hoop dat je leuke dag hebt en dat er nog maar vele jaren mogen volgen ![]()
ik heb vandaag weer geschaatst, ditmaal 66km we dachten dat we wel wat verder geschaatst hadden maar goed is een mooie dag geweest met erg mooi ijs, beetje klunen en gewoon genieten van de fantastische omgeving!
wil iedereen nog even een fijn weekend wensen!
Hallo!
Iedereen heeft lekker zitten smullen gisteravond en het was heel gezellig. Allemaal cadeautjes gekregen, erg leuk!! Nu dadelijk de 2e vaatwasser aanzetten en dan ben ik alweer een heel eind met opruimen. Maar moet even wachten tot de :was: klaar is, woon in een wat verouderde flat (wel goed onderhouden hoor) en durf niet 2 grote apparaten tegelijkertijd aan te zetten, haha.
Dadelijk op kraamvisite. En dan morgen, morgen heb ik nog een dagje vrij :D, wat een luxe!! Dan ga ik nog even bij een vriendin langs die dan jarig is.
@Wendy: 66 km !!! Wow, dan hebben jullie echt een heel eind geschaatst, gaaf.
Fijne zondag allemaal!
Even snel een berichtje: wij gaan nu lekker naar het centrum om de praalwagenoptocht voor Los Reyes Magos te bekijken!!! Erg veel zin in, is altijd super mooi!
Heb ff een klein vraagje: wat is de link van die website ook alweer, waar je je foto zo leuk kan bewerken?! Kan de link nergens meer vinden… Dacht dat ik 'm opgeslagen had, maar blijkbaar niet…
Liefs,
Carolina
Bedoel je www.photofunia.com ?
De laatste vakantiedag zit er bijna op. Ga zo lekker een potje hollandse kost maken, hete bliksem. Vanavond een filmpje kijken en op tijd naar bed, zal morgenvroeg weer wennen zijn…
Fijne avond!
Los Reyes Magos zijn weer vertrokken en hebben ondanks de crisis weer een hele lading kadoos achter gelaten.
Dit jaar voor het eerst de optocht in Guillena gezien. Dit is een heel speciale: 12 open vrachtwagens met bijbelse voorstellingen. Alle “standbeelden” zijn dorpsbewoners, volwassenen en kinderen die als standbeeld fungeren. Bewonderenswaarding gezien de kou en de moeite waard om eens te aanschouwen.
Nu zijn de feestdagen hier echt voorbij en gaat Spanje weer aan de slag.
Ik neem een kop koffie en voeg de daad bij het woord. ¡A trabajar!
Een goedemorgen!
Er is weer koffie, thee en vers sap (jus d’orange of appel-wortel).
Ook hier is de rust weer wedergekeerd. De cabalgata was super mooi, net als bij corberana ook hier met mensen van onze stad. De afbeeldingen van de praalwagens waren overigens niet allemaal bijbels, sommige waren wel heel apart… Moesten geloof ik speelgoed uitbeelden. Het is toch wel heel raar als je King Kong voorbij ziet komen in een optocht ter ere van het kindeke Jezus… Hahahahaha.
@Barbara: Yeps! Die bedoelde ik!!! Thnx voor de link!!!
Liefs,
Carolina
Mogguh,
pfff was het glad vanmorgen op de Autobahn… en nog steeds onder -10 vanmorgen om 07:00u. Eens kijken of we dit jaar wat merken aan het aantal muggen etcetera :hihi:
Zo, nu eerst een lekker Duits broodje met ei en een flinke mok kofie.
Fijne dag nog!
Goedenavond!!!
Nou, ik heb nu ook schaatsfoto’s hoor: Redirecting... :D:D:D:D:D Het was de laatste keer voor mij, want zondag halen ze de baan weg en ik heb vermoedelijk geen tijd meer om nog eens te gaan. Volgend jaar weer!
Ik neem even een glaasje rooibos ijsthee lust er nog iemand?
Liefs,
Carolina
Hallooooo!
Zo zeg, weer aan het werk en meteen weer superdruk, net of ik geen vakantie gehad heb… maar okee, dat hoort erbij. Nu weer lekker weekend. Heb ook even lekker uitgeslapen :slapen:.
Vandaag heb ik zo wel het eea op de planning staan, dus lekker druk dagje. Misschien vanavond even de stad in als ik zin heb. Heb ik nu nog niet, maar wie weet, verandert dat nog wel.
Tennis vandaag gaat niet door omdat er nog sneeuw op de banen ligt.
Morgen niks gepland staan, dus dat zal een computerdagje worden en als het zonnetje schijnt wel even lekker naar buiten natuurlijk, een flink stuk wandelen, heerlijk als er sneeuw ligt.
Vanaf volgende week weer naar school op de dinsdagavond… zal weer even wennen zijn. Moet nog 3 modules en als het goed is ben ik eind dit jaar klaar. Hard werken dus, maar heb er wel zin in.
Er staat koffie, thee en vers sap klaar, dus wie wil. Ik pak nog een koppie thee (South African Honeybush, lekker!).
Fijn weekend!!
Goejendaagh!
Voor diegene die niet op Facebook kunnen, je kan mijn foto’s nu ook zien op mijn website en ook op mijn hyves!
![]()
Vandaag komen er een nichtje (van mijn lief) en haar vriend op bezoek. Erg gezellig. Mijn lief heeft beloofd voor het eten te zorgen en o.a. een heerlijke tortilla te gaan maken, heb dus een lekker relaxt dagje vandaag hahahaha. ![]()
@Barbara: Veel plezier vandaag, klinkt als een lekker dagje! Schudt dat werk maar ff van je af! ![]()
Ik neem nu een kopje rooibosthee. Lust er nog iemand?
Liefs,
Carolina
Goedenavond!
Vandaag wel een leuk dagje gehad: ben naar een voetbal wedstrijd van Xerez Deportivo geweest.
Was mijn eerste life voetbalwedstrijd in mijn leven en ik moet zeggen, dat ik er erg van genoten heb. De sfeer was goed, de temperatuur niet al te fris en Jerez had nog gewoon ook van Tenerife! ![]()
Nu lekker mijn bedje opzoeken. Nog even een glaasje water voor het slapen gaan. Lust er nog iemand iets?
Slaap lekker allemaal!
Liefs,
Carolina
Dat is ook toevallig Carolina. Ik zat om 17.00 uur bij Real Betis tegen Malaga! Heerlijk met me kop in de zon. Mijn compadre uit Nederland was mee! Helaas verloor Betis (o.a. doordat ze met 9 tegen 11 moesten spelen vanwege zeer partijdige scheids). Wel lachen altijd: opmerkingen en verwensingen die er gebezigd worden, en sfeertje in het stadion (40.000 man aanwezig).
Wat grappig dat je gisteren ook naar een voetbalwedstrijd geweest bent, corberana. Is inderdaad wel toevallig. Bij ons was er niet zoveel volk als bij jou, ik weet het precieze aantal niet meer, maar het haalde de 10.000 niet eens…
Vanavond heb ik bloed gegeven, in een mobiele eenheid haha. Ik gaf in Nederland altijd al bloed (en nog steeds als ik daar weer ben, daar vertroetelen ze je toch nog net iets meer/beter), maar sinds een jaar doe ik het ook hier, daar ik niet zo vaak meer in NL ben. Die mobiele eenheid was wel een eerste keer voor me. Grappig hoe goed die bussen uitgerust zijn.
Vind het altijd heel leuk, je bloed wordt weer even gecontroleerd, ook je bloeddruk en HB en het is altijd leuk even een babbeltje te maken.
Overigens willen ze hier je bloed wel heel graag hebben: je krijgt een uitnodiging en een dag van te voren bellen ze je ook nog persoonlijk op. Dat heb ik in Nederland nog nooit meegemaakt.
Maar goed, ik neem nog ff een kopje rooibosthee en ga dan lekker in bed nog ff liggen lezen. Slaap lekker allemaal!
Liefs,
Carolina
Goeie dag,
lekker effe wereldwijzeren in m’n pauze in combinatie met een lekkere mok koffie en Duitse broodjes.
Ben 1 van de weinigen hier, want de meeste “Kollegen” hebben momenteel een abo op het toilet… ![]()
Fijne dag nog!
Hahahahahaha, een “abo op het toilet”?!?!?!?! En daar kijk jij zo
bij, Robert?! Je kan er toch beter blij om zijn dat jij dat niet hebt?! ![]()
Hier alles goed, over een uurtje komt mijn lief thuis voor de lunch. Vandaag staat weer HAK boerenkool op het menu! ![]()
Trouwens, corberana, moest nog aan je denken, daar je zei dat je het lang niet meer gehad hebt. Ze blijken hier wel col rizada te hebben. Heb geen idee of het echt hetzelfde is, maar wellicht een keertje uitproberen?! Of was het puur de rookworst die je niet kan vinden?!
Ik neem lekker een glaasje rooibosijsthee. Lust er nog iemand?
Liefs,
Carolina
P.S. Leuk online spelletje gevonden, nou ja, getipt gekregen van een vriendin: TRIVIAN. Kennen jullie dat?
De opzet is heel simpel: je start een dorp en dat moet je laten groeien. Ik ben pas net begonnen, het lijkt me wel geinig. ![]()
Een goedemorgen!
Er is weer koffie, thee, colacao, verse jus d’orange en ook verse appel-wortel sap. Ik neem lekker even een warme colacao (chocolademelk).
Mijn lief moet vandaag naar Málaga, die komt vanavond laat pas thuis. Zal dus eens gaan bedenken wat ik met de lunch ga doen.
Heb nog geen flauw idee!
Liefs,
Carolina
Goedemorgen allemaal.
Zoals gebruikelijk neem ik een kop koffie.
Col rizada? Het is het experiment waard. Rookworst is uiteraard een probleem. Voor de hutspot gebruik ik worstjes van de Lidl…haha, is niet hetzelfde maar is goed te eten.
Ik zit overigens weer goed in de voorraden, een vriend van me heeft 10 potten pindakaas en 10 pakken hagelslag meegebracht & een behoorlijk aantal zakken drop (had hem boerenkool moeten vragen, stom!).
Enfin, je kunt niet alles hebben.
Fijne dag,
Roland
Hahahahaha, tja, zul ja altijd zien. Wordt voor de volgende keer.
Maar ja dus, “col rizada” mijn lief kende dat wel, hoewel hij het nooit gegeten had (of in ieder geval niet zoals wij de boerenkool eten). Het lijkt er wel redelijk hetzelfde uit te zien:
Boerenkool
http://homepage.mac.com/henktukkers/iblog/C47033263/E505849110/Media/boerenkool.jpg
Col rizada

Wat jij?!
Iemand een bakkie koffie of thee?! Ik heb net verse gezet!
Liefs,
Caroline