Goeie morgen,
ik neem een ACE sapje, een banaan en een boterham met pindakaas. Erna een lekkere mok koffie en dan kunnen we aan de zaterdag beginnen.
Fijne dag nog :dag:
Goeie morgen,
ik neem een ACE sapje, een banaan en een boterham met pindakaas. Erna een lekkere mok koffie en dan kunnen we aan de zaterdag beginnen.
Fijne dag nog :dag:
Wat is een ACE sapje, Robert?!
Die appel-wortel is echt super lekker. Vond het in eerste instantie als een erg rare combi klinken, maar toen ik 'm eens geproefd had bij een vriendin van me, was ik om. ![]()
Ik heb vanmorgen al lekker een uurtje geWIIFIT. Heerlijk is dat zeg.
Echt een goed begin van de dag. Nu even ontbijten en dan moeten we zo onderhand naar “el campo de tito Ramon” (het buitenhuis van oom (letterlijk: oompje) Ramon). Heb er zin in!!!
Nog iemand een kop rooibosthee?! Heb een hele pot gezet. Koffie staat ook te pruttelen, voor de liefhebbers.
![]()
Liefs,
Carolina
ACE is Sinasappel, Limoen en wortel, erg lekker, maar ziet er een beetje vreemd uit.
Pfff, net terug van het zaalvoetballen, was een zware pot zeg. Nu eerst maar weer wat ACE en wat fruit eten.
Vanavond lekker niets doen en voor de tv hangen. Morgenvroeg eerst voetballen en erna gaan we naar de Kerstmarkt in Duitsland.
Fijne avond!
Goejendaagh!
Zo echt een gezellige dag gehad gisteren: lekker gebbqd met de familie in het buitenhuis van één van de ooms. Het regende pijpenstelen, maar dat mocht de pret niet druk. Tegen de kou hadden ze een hoop hout in een kruiwagen gemikt en zo een lekker vuurtje gestookt. Heel aangenaam. De sfeer was super, met de vrolijke zambomba liederen en al.
Vandaag beetje brak hahahahahaha. Gelukkig hebben we gewoon lekker relaxt een dagje thuis. Kunnen we een beetje bijkomen. ![]()
Ik neem nu even een glaasje fris. Lust er nog iemand?
Liefs,
Carolina
Hoihoi,
Doe mij ook maar even een glaasje fris, vanmiddag al genoeg aan de thee gezeten. Klinkt erg gezellig die zambomba!
Gisteren gezellig naar de kerstmarkt in Aken geweest. Het was me toch druk, maar daardoor een gezellige sfeer. Nog een paar grappige kerstdingen gekocht en verder heerlijk door de stad gewandeld. Natuurlijk ook lekker gegeten voor de lunch… apfelstrudel… en s’avonds lekker Deutsch (altijd erg veel lekkere roomsaus).
Welke kerstmarkt ben jij geweest, Robert?
Vandaag verder de kerstversiering gedaan en een beetje opgeruimd. Dadelijk nog even gezellig naar mijn ouders, voor hun heb ik ook iets leuks voor de kerst gekocht.
Fijne avond nog!
Groetjes,
Barbara
Goeie morgen,
gisteren zouden we naar de kerstmarkt in Düsseldorf gaan, maar we hebben kort voor vertrek besloten naar Brüggen te gaan. Niet ver en was ook niet zo over vol. Düsseldorf moest echt proppen zijn geweest en da’s niets voor mij, want heb het helemaal niet met markten… In Brüggen waren iets van 80 tot 100 stalletjes en dat was voor mij voldoende:hihi: Is ook een leuke plaats, met kasteel en vakwerkhuisjes in het centrum.
Zo nu eerst een flinke mok koffie en dan weer aan de slag.
We komen allemaal taart eten
bij je Babseba!! trouwens www.heju.nl is een handige site voor zoeken van reizen etc.
Een goedemorgen,
Er is weer koffie, thee, verse jus d’orange en voor wie wil ook een appel-druiven sapje. Tast toe!
Gisterenavond heerlijk gedanst. Was weer erg leuk. Toch is het jammer dat die salsa cultuur hier niet zo doorgedrongen is… Wat ze hier missen is een leuk lokaal, speciaal voor dansen, met een barretje, waar lesgegeven kan worden, maar wat ook geschikt is voor dansavonden. Dat is er hier gewoon helemaal NIET. Dat mis ik wel van Nederland…
Liefs,
Carolina
Moge!
Nog maar 4 werkdagen en dan kerstvakantie!!
Carolina, misschien moet je dat zelf es opzetten? Gat in de markt?? Zaaltje / bar afhuren en pa lante!
Geloof me, daar denk ik best wel eens aan.
Ik zie het alleen niet zitten om ieder weekend te moeten werken…
Wellicht komt het er nog eens van… Ik houd (en heb) het zeker in gedachten. ![]()
Als je het goed doet hoef je er weinig aan te doen: afspraak met bar: jij zorgt voor de mensen en de bar krijgt de omzet. Listo.
Goeie mogguh,
bah, wat een bagger weer zeg, ik kan niet wachten tot het weer zomer wordt ![]()
Doe mij maar een lekkere mok kofie en een vers Duits broodje.
Fijne dag!
laat dat bagger weer eerst maar eens omslaan in een strenge winter en daarna mag de zomer komen!
ik heb al half vakantie en ben dus vooral aan uitrusten om in januari weer leuke dingen te kunnen gaan doen!
Nog even een paar daagjes in mijn huisje en dan op naar drenthe!
Goedemorgen!
Koffie en thee staan klaar. Voor mij een bakkie thee.
Zo naar mijn werk, maar moest even iets opzoeken. Het is inderdaad bleh-weer, ik heb ook liever gewoon echt winter dan dit. Maar ja, wie weet, tijdens de Kerstvakantie. Nog 6 dagen werken. Vrijdagavond al wel mijn eerste “kerstdineetje” met vrienden. Zaterdag begint het tennis-kersttoernooi. Dus ik ben al helemaal in de kerstsfeer :).
@Caroline: wel een leuk idee om zo een salsa-bar op te zetten, maar ja, die weekenden, dan is het 'm juist te doen. Misschien kun je regelen dat je dan zelf aan het dansen bent
en het personeel het werk laat doen.
@Wendy: wat voor leuke plannen heb je in januari?
Ik ga snel hier eens in actie komen. Fijne dag!!
Ja, GRAAG! Hahahaha, maar dan moet er wel een bar ZIJN die hier geschikt voor is. In Jerez ken ik er eerlijk gezegd geen, die een leuke bar, een geschikt zithoekje heeft én een goede dansvloer. Vooral dat laatste is natuurlijk heel belangrijk. Nu wordt er hier regelmatig ook op de gewone tegelvloer gedanst, wat gaat (hoewel het niet ideaal is), maar de meeste bars hebben te weinig ruimte om te dansen… zucht
Ik neem lekker even een bakje koffie en een vers sapje. Ga zo direct met een vriendin buiten de deur ontbijten. Erg gezellig. Daarna ff naar de Yeguada de la Cartuja om mijn kerstpakket op te halen! Ben erg benieuwd wat er dit jaar in zit. Vorig jaar was het behoorlijk groot en tot voor kort dachten we dat we dit jaar niets zouden krijgen, maar uiteindelijk dus toch. Erg leuk!
Liefs,
Carolina
Een goedemorgen!
Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange. Wie een sapje wil, kan dat ook krijgen. Heb gisteren weer appels en wortels gekocht. ![]()
Vandaag is de verjaardag van de moeder van mijn lief, maar ze doet er niet veel aan. Gaan straks wel ff buiten de deur lunchen. Gezellig dus.
Morgen bedrijfsuitje van vrienden van ons. Gaan we schaatsen en daarna ook lekker lunchen. Erg veel zin in, wordt gezellig!
Fijn weekend allemaal!
Liefs,
Carolina
Goedemorgen,
ben al vroeg aan de gang, want heb een druk programma vandaag…
Zit nu lekker aan de koffie en een boterham met pindakaas en erna nog zo’n lekker ACE sapje voor de vitamientjes :drugged:
Meteen naar Sittard om een cylinderkop voor m’n klassieker en dan verder naar de aquariumzaak in Holtum en van daaruit naar Eindhoven voor vergadering van Cambodia-Dutch stichting… pffff een beetje veel allemaal, maar moet lukken ![]()
Fijn weekend!
Goedesmorgens!
Dat is inderdaad een druk dagje Robert, van hot naar haar. Zwaai maar even in Eindhoven :dag:.
Heb net even een bakkie yoghurt op, niet te zwaar, want ik moet zo tennissen, 1e wedstrijd van het Kersttoernooi. En dan vanmiddag kerstcadeautjes kopen enzo.
Verder heb ik eigenlijk een heel rustig weekend… kom ik nu net zo achter, lekker zeg.
Gisteravond een kerst-etentje gehad, jummie, hollandse pot, heerlijk!!!
Heel fijn weekend allemaal!
Groetjes!
Een goedemorgen!
Er is weer koffie, thee, verse jus d’orange en andere sapjes.
Gisteren een heel gezellig dagje gehad ter gelegenheid van de verjaardag van de moeder van mijn lief. Eerst uit lunchen gegaan en daarna naar ons thuis om te… Wii’en! Heel de familie op de wii hahaha, was echt super leuk!
Vandaag hebben we het bedrijfsuitje van vrienden, gaan we weer schaatsen!!! ![]()
Liefs,
Carolina
Goedemorgen!
Zo, ik was gisteren nog niet echt wakker denk ik toen ik mijn berichtje schreef… ik ga vanmiddag naar de 75ste verjaardag van mijn peetoom, groot feest in Den Bosch. Hoe heb ik dat toch kunnen vergeten zeg… :redface:.
Caroline, veel schaatsplezier vandaag!!
DOEI!