WW Reiscafé Kletstopic Deel 2!

grin Nee, Sinterklaas komt hier niet, die is vertrokken naar Nederland hè?! :wink: :smiley: Zal moeten wachten op Reyes! :D:D:D

Vanmorgen lekker gewerkt bij de yeguada, het was de laatste keer van dit jaar, toch een beetje triest. :frowning: Nu is het gesloten tot 7 februari. Komt me eerlijk gezegd wel goed uit, want ik heb de komende weekenden aardig wat op het programma staan!

Als iemand iets wil drinken, zal ie zelf moeten pakken, want ik ben er gelijk vandoor. Ga lekker lunchen bij mijn schoonouders. :smiley: Mijn lief is in Huelva voor een LAN-party, dus ik zou anders toch maar alleen moeten eten. Erg gezellig dus. :slight_smile:

Fijn weekend allemaal!

Liefs,
Carolina

Sow, lekkere middag gehad! Eerst heerlijk geluncht bij mijn “schoonouders”, daarna thuis relaxt ons kerstboompje opgezet en de kerststal een mooi plaatsje gegeven. Had lekker wat oudere kerstcd’s opgezet voor dit werkje, was errug sfeervol!

Nu komt er zo een vriendin van me, gezellig filmpje kijken en een glaasje wijn drinken.
Heb ik wel verdiend nu! :wink: :smiley:

Lust er nog iemand iets?!

Liefs,
Carolina

Goejenavond!

Het is weer eens rustig in het Reiscafé. Jammer is dat, maar ja… Ik neem lekker ff een glasje fris. Wie lust er nog wat?! Om 21h begint happyhour. :wink: Zal dat misschien wat meer volk trekken?! :wink: :stuck_out_tongue:

Hier in Jerez alles relaxt. Vandaag onze nieuwe WII ontvangen, die we onszelf voor Reyes Magos cadeau gedaan hebben. Echt SUPER COOL!!! :smiley: Heb vandaag al goed gesport! Hahahaha.

Liefs,
Carolina

http://kchappyhourtour.com/yahoo_site_admin/assets/images/Happy-Hour.105213511_std.jpg

Van 21:00 tot 22:00

WIE WIL WAT?!?!?!

Hmz… Heeft niet echt geholpen… Maar ja, wat wil je, als niemand niet eens gelezen heeft dat er Happy Hour zou zijn! grin

Wellicht weer beter vooraf aankondigen. Bijvoorbeeld voor donderdag ofzo… Hahahaha. :wink:

Heb lekker een pot rooibos thee gezet.
Lust er nog iemand?

Liefs,
Carolina

Heh, verdorie…, net happy hour gemist…:slapen: Was squashen, maar lust nu wel een drankje.

Hier is het idd rustig, misschien een volgende happy hour voor komend weekend organiseren? :smiley:

Vind ik een strak plan! :slight_smile: Zal de WII meenemen, kunnen we hier allemaal in het café digitaal spelen hahahahahahaha! :stuck_out_tongue:

Ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken. Morgen is er weer een dag!

Liefs,
Carolina

Hoi hoi,

Ik stond net op de baan tijdens het happy hour, maar nu lust ik wel een frisje. Ik zal er proberen bij te zijn met het happy hour dit weekend, WII vind ik ook errug leuk, maar ben zaterdag wel een dagje naar Aken, kerstmarkt.

Vandaag na het werk een borrel gehad en daar kregen we een kerstboom mee als dank voor de samenwerking. Leuk he!?! Dus die heb ik net even in mijn uppie naar boven getild, draagt nie zo handig zo’n bos takken, maar ik heb 'm boven gekregen, dus morgen avond boompje optuigen.

Zo, mijn frisje is alweer op, had dorst, dus ik pak er nog eentje, de welbekende spappel. Kan ik nog iets anders inschenken?

Groetjes!!

Een goedemorgen,

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange. Voor wie wil kan ik ook een vers appel-druiven sapje maken met onze nieuwe “licuadora”. Is echt heerlijk!

Wat betreft de Happy Hour, dat zal vanavond of morgenavond zijn. Of wellicht vanavond én morgenavond hahaha. Zaterdag zeker niet, want dan hebben wij de eerste zambomba van de familie, dat is vanaf 's ochtends (uurtje of 11) tot “la madrugada” (de kleine uurtjes 's nachts): eten, drinken en kerstliederen in flamencostijl zingen! :slight_smile: Erg gezellig.

http://www.diariobahiadecadiz.com/imagenes/zambomba1.jpg

Liefs,
Carolina

Goedemorgen.

Doe mij maar een verse sapje gemaakt met je licuadora, maak er maar iets moois van.

Ik was ook aan het sporten (padel) dus ook ik heb Happy Hour gemist. Nou zal ik ze allemaal wel missen daar ik bijna alleen gedurende werkuren langskom in de bar… Maar wie weet hop ik wel even binnen.

Koud in Sevilla vanmorgen (1 graad)! Mijn vrouw moest de ramen van de auto krabben!!! Brrrrrrrrrrr. Gelukkig schijnt de zon en zal het uiteindelijk wel een graad of 14 worden (nog steeds veels te koud!).

Hoop dat het verse sapje je goed gesmaakt heeft corberana. Het bevatte appels en druiven. Mmmmmm!

Het was hier ook koud vandaag. Ben toch maar wat blij met de centrale verwarming in ons nieuwe huisje! :slight_smile:

Bij de weg: hebben jullie de kerstboom al staan?! Ik wel, mijn kleintje van ons oude appartement (1 meter). Staat heel cute. Volgend jaar komt er een nieuwe (bij).

Zal de kerstboom hier in het café ook maar vast opzetten. Staat wel zo gezellig, nietwaar?! :wink: :smiley:

http://www.slotervaart.amsterdam.nl/contents/pages/89895/kerstboom.gif

Enne… Voor vanavond denk ik dat we het Happy Hour nu maar vast laten beginnen. :wink: Eens kijken of deze tijd beter is…

http://www.valleybrookgolf.com/userfiles/images/happy%20hour.jpg

VAN NU TOT 21:30 UUR

Liefs,
Carolina

Goed idee! Dan wil ik een dubbel sapje, maar vandaag een andere combinatie!

ik lust ook wel een dubbel vers sapje en dan twee verschillende combinaties :wink:

bij vorige happy hour lag ik al te slapen dus kan deze mooi meepakken… hier is alles rustig ben vooral aan het uitrusten heb echt zin in de kerst periode even 2 weken helemaal niets! kerstboom zet ik in mijn kamertje niet op die zal wel staan als ik bij mijn ouders kom!

komend weekend nog even lekker naar de film en mss een schaatswedstrijd!

Doe mij ook maar een lekker sapje, maar later wil ik wel een dubbele bok o.i.d. :dag:

Fijn weekend :chin:

Weet je wat een onverwachte, maar echt heerlijke combi is? APPEL + WORTEL! Echt super! Heb een hele kan gemaakt, dus wie wil kan pakken.

Vanmorgen een heerlijke sportieve ochtend gehad: eerst lekker mijn work-out op de WII FIT gedaan, daarna op de fiets naar het centrum voor een lekker ontbijtje met een vriendin en daarna zijn we met z’n tweetjes op de heuse ijsbaan in het centrum van de stad (is er ter gelegenheid van kerst) gaan schaatsen. We waren de enige twee, was echt super leuk! Hoop Spanjaarden toekijken natuurlijk hahahaha. Erg humor. :smiley:

Nu relaxt thuis, net ff gedoucht en nu de lunch klaarmaken. Smakelijk iedereen!

Liefs,
Carolina

Haha dat is zeker net als in Sevilla: schaatsen op een stukje kunstijs van 20 bij 20 mt?

Nope! Niet meer! :smiley: Dit jaar hebben ze voor het eerst ECHT ijs neergelegd. De baan is inderdaad niet groot, maar het is ECHT IJS! Super tof! De schaatsen waren mega slecht haha, maar ach, voor het beetje tijd dat je er op mocht was het prima. :smiley:

Vond het wel weer errug lekker om te doen, moet ik zeggen! Laatste keer dat ik geschaatst heb, was kerstavond 2001 op Rockefeller Center in New York. En daarvoor kan ik het me niet eens meer herinneren, zal wel als tiener geweest zijn bij ons in de buurt op de vijver. :smiley:

Heb een heerlijk potje rooibosthee gezet. Lust er nog iemand?

Liefs,
Carolina

Vanavond geen happy hour, maar ik heb een lekkere rode wijn opengetrokken. Dus… Wie wil!!! Heb er ook wat tortillas de camarones (gefrituurde garnalen-ommelet) bij. Echt overheerlijk! Dus ik zou zeggen: Tast toe!

http://www.productosjgc.es/Articulos/thumbnail/Articulo0000172.jpg

http://cerise.blogia.com/upload/20070424072342-tortillitas-camarones.jpg

Proost Carolina, ik heb me een Karakter van Hertog Jan geopend :smiley:

Fijne avond nog!

Een goedemorgen!

Ik heb lekker even wat drinkyoghurt genomen, dat is voldoende voor dit tijdstip haha.

Vandaag hebben wij de zambomba van de familie, erg veel zin in! We gaan daar rond 12h-13h naartoe. Onze eigengemaakte sjoelbak gaat mee. Zal een gezellig dagje worden!

Ik maak ook vast een beetje verse sap: appel-wortel. Wie wil kan pakken.

Liefs,
Carolina