Een goedemorgen!
Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange! Wie wil er ook wat?
Wij zijn weer terug van weg geweest, behoorlijk verkouden, maar inmiddels toch weer aan de beterende hand gelukkig.
Heerlijke vakantie gehad, maar 3 weken NL was echt meer dan genoeg voor mij!
![]()
Ons dagje Efteling was behoorlijk verregend, maar dat mocht de pret niet drukken hoor! Eén groot voordeel ook: NERGENS WACHTRIJEN! Konden echt overal zoooo doorlopen. Geweldig! 's Middags ook weer lekker poffertjes gegeten, het kindermenu, want dan mag je die Eftelingbordjes mee naar huis nemen. Heb er nu 5! ![]()
De woensdag daarna zijn we naar Den Bosch geweest. Was ook geweldig! Over de woensdagmarkt wandelen, broodje paling gegeten, naar de Sint Jan en een rondvaart over de Binnendieze. Tot slot uiteraard ook nog een Bossche Bol gegeten bij Jan de Groot. Mmmmmmmmmm!
Die donderdag zijn we toen naar mijn oom en tante gegaan waar we 2 nachten bleven logeren. Die dagen redelijk relaxt gedaan, beetje gestad in Ehv enzo. Zaterdags was het prachtig weer en zijn we met mijn oom en tante een fietstocht gaan maken: “Even” naar de Achelse Kluis!
Een schitterende rit door de bossen en over de hei. In de Achelse Kluis lekker wat gedronken en toen richting Borkel en Schaft waar we in Borkel geluncht hebben. Vandaar weer terug naar Aalst Waalre, waar we bij mijn oom en tante nog een kopje koffie dronken.
Later die dag reden we door naar Veldhoven (nu met de auto hoor! ;)) waar we overnachtten in De Oude Pastorie. Uiteraard die avond gegeten in de Paladar! Was weer een super geslaagde avond. Lekker eten, gezellig samenzijn en aansluiten nog even heerlijk gedanst.
Zondag zijn we naar Amsterdam gegaan, waar we 4 nachten doorgebracht hebben. Wellicht één nacht te lang, moet ik bekennen, maar we hebben het super leuk gehad. Veel gezien, redelijk goed weer en toen weer heel blij toen we afgelopen donderdag terug konden vliegen naar Jerez! ![]()
Helaas is het weer hier nu niet heel goed. Temperaturen zijn okay (rond de 25 graden), maar wel veel regen. Gisteren zelfs storm gehad. In de stad (bij ons dus) viel het allemaal wel mee, maar op het platteland was het heftiger. Bij vrienden van ons zijn 2 enorme “pinos” (grove sparren) omgewaaid. Met wortel en al! Eentje is op de weg gevallen, de andere op hun carport! Gelukkig stond de auto er op dat moment niet. Heftig hoor!
Nu is het gelukkig wel weer droog, maar ik geloof dat we nog niet van de regen af zijn…
Liefs,
Caroline