WW Reiscafé Kletstopic Deel 2!

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, thee, verse jus d’orange en voor de liefhebben ook heerlijke chocolademelk.

Het is me het weekje wel, met al die mensen die gaan vertrekken enzo. Heel vreemd. Voel me inmiddels niet meer zo verdrietig, maar het blijft erg jammer. Gelukkig blijft dit laatste stel nog wel een kleine 2 maanden, kunnen we een beetje afscheid nemen.

Maar goed… Verder alles okay hier. Over 2 weken ga ik gewoon lekker op vakantie naar NL! :slight_smile: Daar heb ik echt zin in!

Liefs,
Carolina

Hoi hoi,

Yahoooo, nog een paar daagies werken!!! Worden wel een paar lange dagen, maar okee, liever alles netjes afgerond, dan met een raar gevoel vrijdagmiddag de boel achterlaten. Tis nou eenmaal een drukke periode zo na de vakanties.

Vandaag kon ik nog even wat negatieve energie kwijt en positieve energie binnenkrijgen tijdens een leuk potje tennis… van de baan af geregend en verloren… een warme douche heeft maar tijdelijk geholpen, dus nu een grote kop thee. Kan ik nog iemand verblijden met een drankje?

@ Carolina: voor jou is het aftellen ook al begonnen :zon:

Groetjes!

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, thee, rooibosijsthee en verse jus d’orange!

Ik ga vanmorgen weer lekker werken bij de Yeguada, erg veel zin in. Vanmiddag lunchen met de familie van mijn lief en verder het weekend niets gepland staan.

@Barbara: Alvast een hele fijne vakantie gewenst en een goede reis morgen!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen,

Pak ik een kop rooibosthee, lekker. Bedankt Carolina, jullie ook :).

Vandaag thuis aan het rommelen, beetje opruimen tas inpakken, straks nog even een paar kleine boodschappen doen, en vanavond bij mijn ouders eten. En dan midden in de nacht gaat het grote avontuur beginnen :zon02:.
Gisteravond mijn examen-opdracht verzonden… beetje lang overgedaan… ach ja, ik zal het over 6 weken weten of ik het gehaald heb… ik mag een 4 halen… haha, zo mag ik eigenlijk niet denken…

Mocht het lukken om daar ergens een leuk internetplekje te vinden, dan probeer ik iets te posten, hier op WW of op mijn reisverhaalsite.

Veel groetjes en fijn weekend!
Barbara

Goede avond, of moet ik morgen zeggen…:slywink:

effe een klein berichtje vanuit Sydney. Het is hier erg leuk, maar wel een beetje slecht weer… Morgen naar de Blue Mountains, waar we een stuk gaan wandelen.

Barbara & Carolina, fijne reis gewenst:zon02:

Een goedemorgen!

Zojuist de zitplaatsen gereserveerd voor mijn vluchten van morgen. Errug handig hoor, dat internet! :smiley: Ben morgen rond 12 uur in NL. Heb er zin in… Maar qua weer niet zo. Ik laat hier een heerlijk zonnetje achter, geloof ik…

Moet ik veel truien meenemen?! En is een dikke winterjas al nodig of kan ik het gewoon doen met een herfstjas?!?!?!?!?! Help!

Ik neem even lekker een kopje koffie. Nog iemand?

Liefs,
Carolina

Cafe solo,

Carolina,
Veel plezier in de lage landen. Hoop voor je dat het weer meevalt!
Enne, genoeg pindakaas, hagelslag e.d. inslaan!

Carolina, ik hoop dat je het naar je zin hebt in NL :smiley:
Babseba, ik ben erg benieuwd naar je reis :smiley:

ik ben net terug van weekendje watersporten op de loosdrechtse plassen en het was geweldig :smiley: wel super spierpijn maar we hadden mooi weer, super groep dus kon niet beter :smiley: nu eerst even bijkomen :smiley:

Een goedemorgen!

Jaaaaaaaaaaaaaaaah, ik heb het fijn hier in ons koude kikkerlandje hoor! :slight_smile: Moet zeggen dat ik nog redelijk geluk heb gehad met het weer, maar 's ochtends en 's avonds is het toch wel erg fris hoor. :o

Ben afgelopen donderdag aangekomen en heb al veel leuke dingen gedaan: vrijgezellenfeest van een vriendin van me, 80ste verjaardag van de oma van een vriendin mee gevierd en al verschillende gezellige etentjes gehad. Vandaag met een goede vriend lunchen en naar de film, ff weer een film gewoon in het ENGELS in de bioscoop kunnen zien!!! Heerlijk!!!

Morgen komt mijn lief op Schiphol aan, ga hem afhalen met de trein. Erg veel zin in, want ik heb 'm echt super gemist!!! Dan hebben we nog 2 weken hier om lekker samen door te brengen. We gaan naar de bruiloft van die vriendin, naar de sauna, naar de emigratiedag, eten bij familie, naar de efteling, een dagje Den Bosch, de Cubaanse Paladar in Veldhoven, ook nog naar Amsterdam en wat al niet meer! Een tof programma dus.

Hier alles goed dus! :smiley: Maar nu eerst even een lekker ontbijtje: er staat weer koffie, thee en jus uit het pak hahahaha.

Liefs,
Carolina

Een goedemorgen!

**Vandaag komt mijn lief op Schiphol aan!!! **Heb er echt zooooo veel zin in om hem weer te zien! Hoop dat alles goed gaat. Het is de eerste keer voor hem om alleen te reizen. :slight_smile:

Maar goed, er is weer koffie, thee en jus uit 't pak!
Tast toe!

Liefs,
Carolina

Goeie morgen allemaal,

effe een klein berichtje vanuit Cairns. Leuk land dat Australie en makkelijk bereisbaar. Ik mis wel een beetje dat wat we “normaal” ondervinden, want hier moet je het “verweggevoel” een beetje zoeken. Is een kleinigheidje :wink:

Straks aan de koffie en een lekker stuk gebak. Fruitsalade heb ik al op…

Misschien kunnen jullie me een beetje ondersteunen en op m’n blog stemmen. Mocht ik iets winnen, dan gaat dat naar Cambodja!!

Alvast bedankt:chin:

Carolina, veel plezier in Nederland:dag:

Eén goedemorgen!

Er is weer koffie, thee, jus uit pak en ook zijn er croissants en worstenbroodjes. :smiley:

Sow, wat zijn wij heerlijk aan het genieten hier! Donderdag mijn lief dus afgehaald van Schiphol, was echt leuk en heel fijn! :wink: Toen hij door die deuren kwam ben ik hem om zijn nek gevlógen!

Hihihihi, er kwamen echt heel schattige reacties vanuit het “publiek”.

Vrijdag een geweldige dag gehad, de bruiloft van hele goede vrienden van ons. Het was werkelijk super! We hadden ons helemaal op gala gekleed en zijn er van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bij geweest. Wat een heerlijke dag!

Gisteren zijn we lekker een dagje gaan relaxen in de sauna.

Hadden om 11 uur ook een massage gepland staan. Mmmmmmmmmmmmmm, was zálig!

Vandaag naar de Emigratiedag Spanje en vanavond gezellig eten bij een oom en tante van me.

Liefs,
Caroline

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, jus uit het pak en heerlijk, vers waldcornbrood! Mmmmmmmmmmmmmmmmm!

Heerlijke dagen gehad weer! Gisteren nog een super leuke verrassingsdag. Vrienden die ik in Jerez rondgeleid heb, wilde ons ook een mooie dag teruggeven. Hebben ons meegenomen op paard en wagen met onderweg een heerlijke lunch. Was echt heel stoer! 's Avonds super lekker bij hun thuis gegeten.

Vandaag gaan we een dagje naar de Efteling! Erg veel zin in! Duim alsjeblieft voor ons dat we niet te veel regen krijgen!!!

Liefs,
Carolina

Hoi hoi,

Ik heb nog een hoop bij te lezen, ben benieuwd hoe het met iedereen gaat, maar dat komt de komende dagen wel goed. Het was helemaal fantastisch in Madagascar, we zijn van noord naar zuid van oost naar west gegaan, echt zoveel gezien en gedaan. Maar dat verslagje komt nog een keertje, internet was daar behoorlijk beperkt, of we hadden andere leuke dingen te doen :). Heb het natuurlijk wel allemaal op papier bijgehouden.

Onze rugtassen zijn achtergebleven in Parijs, als het goed is zouden ze er nu moeten zijn, dus die verwacht ik morgen wel. Raar om zonder bagage richting huis te gaan, ook wel handig, want na een maand sjouwen met dat ding was dit wel heel relaxt.

Pfff tis hier wel heel koud hoor, vanmiddag al lekker warm in bad geweest, nu snel mijn bed opmaken en dan onder de wol. Oja, eerst even een echte kop thee. Kan ik nog iets inschenken voor iemand?

Groetjes,
Barbara

@ carolina, ik hoop dat jullie ondanks het slechte weer (in breda iig) een leuke dag hebben gehad!

@ Babseba, welkom terug ben benieuwd naar je reisverhalen!

Merci! (ja dat Frans zit er nu wel een beetje in)

Tja, ik moet nog een dagje langer wachten op mijn bagage want vandaag is het ze niet meer gelukt. Nu komt het morgen bij mijn ouders, dan kan ik daarna mijn foto’s op de PC zetten :smiley: en mijn reisverslag gaan maken.

Ik had trouwens een leuk welkom in Eindhoven gisteren… alle lichtjes zijn speciaal voor mij aangedaan hier … :dope: … lichtjesroute. Ik vind dat er wel gezellig uit zien zo bij dit druilerige weer.

Bonsoir!

Bonjour,

effe een lekker bakje koffie met een rozijnenbol en dan weer aan de slag. Ik moet toch effe wennen aan de regelmaat en werk na 5 weken vrij te hebben gehad…:nod:

Fijne dag allemaal en ik ben erg benieuwd naar de foto’s Barbara.

@ Robert, ook weer up en working…? Wat wen je altijd weer snel ook al ben je lang weggeweest. Ik begin morgen… Ben ook zeer benieuwd naar jullie foto’s van het mooie Australie.

Mijn tas is iig netjes afgeleverd + kortingsbon (altijd leuk), dus ook mijn adapter is terecht en kan ik de foto’s op de PC gaan zetten … eerst eens even een :was: draaien.

Groetjes!

Nou, wennen doet het nog niet echt… In m’n blog zijn al een aantal foto’s te zien.

Oja… gevonden. Leuk! Een paar foto’s heb ik precies (zga) hetzelfde. Maar dat zul jij ‘straks’ ook wel hebben als je mijn Mada-foto’s bekijkt.