Lekker weer weekend! Ik had gisteren al vrij, het was een ‘aparte dag’. Eerst had ik een begrafenis en toen s’avonds trouwfeest. s’Middags maar even een beetje wezen winkelen om mijn gedachten te verzetten, wat spulletjes voor de vakantie gekocht. Nog 3 weken …
Vandaag een luie zaterdag. Dadelijk wat boodschappen doen en dan vanavond de 1e wedstrijd van het laatste tennistournooi deze zomer. Ben benieuwd, want het is al wel weer even geleden dat ik heb ge-enkeld…
@Globeskater: wat een foto’s!! Mooi en leuk, je hebt echt een gave trip gemaakt. Maar zo te zien nog wel wat uitzoekwerk ivm de dubbele foto’s. En die slang, gaaf!
Sooooow, ik ben weer een beetje bijgekomen van het weekend hahaha. Was erg gezellig geweest! Zaterdag dus een dagje de toerist uitgehangen met mijn vrienden uit Nederland en zondag bij andere vrienden wezen BBQ’en en gezwommen. Was echt Heerlijk.
Afgelopen maandag heb ik werkelijk een schitterende jurk gekocht voor de bruiloft die ik in september in Nederland heb. Ben er helemaal happy mee!
Vaandaag heb ik mijn eerste communicatieles engels, die ik ga géven dus hahaha. Ben erg bebnieuwd hoe dat zal gaan.
@Globeskater: er zitten zeker hele mooie foto’s bij, maar moet wel bekennen dat het er errug veel zijn… :rolleyes:
haha ik weet dat het er veel zijn, maar velen wouden mijn foto’s zien dus dacht heb geen tijd om te sorteren en gooi alles gewoon online haha maar goed ik ga nu eerst de teksten eens afschrijven in me boek dan nog wat blogs schrijven die denk ik wel korter moeten en dan ga ik wel eens een leuke selectie van de foto’s maken
trouwens het aantal viel nog best mee, een vriendin maakt evenveel foto’s in 1 week als ik in 1 maand!
@ babseba, ging tennissen goed?
enne carolina dat klinkt als een heerlijk weekend!
ik ben trouwens sinds gisteren echt happy, ben hele afgelopen week er achteraan geweest om een studiecijfer te achterhalen, maar dit lukte niet en vandaag zou herkansing zijn… dus had uit protest al niet geleerd… maar had wel idee dat ik tentamen niet gehaald zou hebben, blijk ik het gewoon wel gehaald te hebben
Gefeliciteerd globeskater! Tof dat je dat tentamen gehaald hebt! Enne… Een selectie van de foto’s klinkt super! Denk dat ik daar even op wacht om ze echt goed te gaan bekijken… :rolleyes: :redface:
Mijn eerst les Engels Communicatie ging super goed! Was toch wel erg leuk, wist niet goed of ik genoeg materiaal zou hebben voor een uur, maar uiteindelijk bleek dat uur om te vliegen! Voor volgende week gelijk 2x afgesproken: een uur op dinsdag en een uur op donderdag. Lekker hoor, dat ik gewoon betaald krijg om een beetje Engels te praten hahaha!
Ik ben weer helemaal terug van weggeweest en kom weer gezellig op Wereldwijzer kleppen. Na m’n vakantie van drie weken Spanje aansluitend gevolgd door vier weken werk in Frankrijk, moest ik vanwege een herkansingstentamen toch terug naar Nederland :(. Vette pech dus, maar het waren 7 FANTASTISCHE weken! En warm, insane! Voor het eerst (en hopelijk het laatst) in m’n leven heb ik een recordtemperatuur van 64 graden meegemaakt. En ik kan je vertellen… dat is geen pretje!
Maar ik heb ondanks de hitte veel gedaan en gezien en ben een heel stuk wijzer geworden. Tijdens mijn Spanje reis heb ik aangedaan: Malaga, Gibraltar, Cordoba, Sevilla, Madrid, Valencia, Sitges en Barcelona.
Hoe is het met jullie gesteld? Alles oké? En waar is de zomer dit jaar doorgebracht? Vertel, ik wil weer een beetje up-to-date gebracht worden.
64 graden!!! Mensen, dat is niet uit te houden, waar was het? Trouwens… welkom terug Wouter. Jammer dat je terug moest ivm hertentamen.
Ik heb de zomer nog hier doorgebracht… maar over 2,5 week vlieg ik naar Madagaskar, ik moet nog even geduld hebben.
@ Globeskater: tennis … gaat dit toernooi niet zo goed … we hebben onze glorie gehad, 2x dit jaar, dus we mogen niet klagen. Maar het lukte gewoon niet zo goed. Komend weekend nog 2 poule-wedstrijden.
@ Carolina: gaaf dat je Engelse conversatielessen kunt geven. Kletsend je geld verdienen ;), nou, ik vind het een hele goede optie!
Er is weer koffie, thee, rooibos ijsthee en verse jus d’orange!
Tast toe!
Gisterenavond een afscheidsborrel gehad van een Nederlandse vriendin, die definitief terug naar Nederland gaat. Dat was toch wel een beetje verdrietig eerlijk gezegd… Ze past hier zo goed in Spanje, maar het is vanwege een gebroken relatie dat ze terug gaat. Tja…
@Wouter: Welcome back! Fijn te lezen dat je zo’n toffe 7 weken hebt gehad. En ik hoop dat je dat herkansingstentamen gehaald hebt!
@Barbara: dat vond ik dus ook! En ik vind het echt nog leuk om te doen ook hahaha. Geweldige dus!
Nog 11 dagen werken… jeetje wat ben ik aan het aftellen, kan het niet helpen, sorry …
@ Carolina: dat is wel verdrietig dat je vriendin terug naar Nld is en dan ook nog ivm een verbroken relatie. Hoop dat ze haar draai in Nld snel weer een beetje kan vinden.
Ik ga even aan de studie. Alle info zga binnen, dus nu kan ik een opzet gaan maken. Maar ga het even op papier doen, heb na dik 9 uur achter de PC op het werk wel even genoeg. Krijg een vierkant hoofd… haha, ik weet dat ik het toch niet kan laten dat als ik thuis ben zo af en toe mail enzo te checken…
Nou na een maand treinen door europa vandaag in nederland weer eens de trein genomen… moest vanuit brabant terug naar drenthe want moet morgen naar de tandarts…
moet zeggen treinen in NL valt nog niet mee… ben per abuis in de verkeerde trein gestapt had al met paps gebeld dat hij me moest ophalen uit hoogeveen en ben lekker tijdschrift gaan lezen… ik schrok op toen ik station dalfsen hoorde en besefte dat ik in verkeerde trein de verkeerde kant op ben gestapt… uiteindelijk in ommen uitgestapt en paps heeft me daar op gehaald… ja een maand treinen in landen dat ik stationsnamen niet kan lezen gaat het goed maar hier in me eigen land gaat het ineens mis…
@ Wouter welkom terug
@ babseba, ik snap wel dat je lekker aan aftellen bent komt nu wel mooi snel dichterbij je reis!
@ Carolina, dat is wel sneu dat je vriendin terug naar NL gaat door een verbroken relatie
Gisteravond de stad in, lekker uiteten geweest. Vandaag druk met van alles en nog wat, kadootjes kopen, boodschappen, tennis en kraamvisite :).
@Globeskater: balen dat je in de verkeerde trein bent gestapt… maar naderhand ook wel een beetje grappig dat je inderdaad heel Europa doorkruist met de trein en in eigen land gaat het fout ;). Alles goed bij de tandarts? … ik mag in oktober weer … moet ik beslissingen gaan nemen … ieks.
Wij gaan vandaag relaxt een dagje naar het buitenhuis van de oom van mijn lief. Lekker BBQ’en en zwemmen, heel vervelend allemaal!
@Globeskater: Ja, is inderdaad sneu, maar ik hoop gewoon dat ze daar haar draai weer kan vinden…
Wat dat treinen in Nederland betreft… Ze wilde ik eens van Dordrecht terug naar Eindhoven. Op station Dordrecht stond ik gezellig met een vriend te kletsen die naar Tilburg moest, staan op het goede station (ben er nog steeds van overtuigd dat de borden daar echt Eindhoven aangaven), trein komt en we stappen in.
Ik moet bekennen dat het wel even door mijn hoofd schoot dat ik er de trein zo oud en… Niet-Nederlands vond uitzien, maar stond er verder niet bij stil. Wij gezellig verder kletsen natuurlijk, tot we ineens horen “station Antwerperdam, station Antwerperdam”. OEPS! Zaten we gewoon ineens in België! Hahahahahaha!
Nee, treinen in Nederland is zeker niet altijd gemakkelijk.
Helaas is mijn vakantie ook weer voorbij en ben weer aan het werk…
Erg leuke en vooral rustige vakantie gehad in de buurt van Tarragona. Camperen met de kids. Uiteraard combinatie van strand en excursies. Port Aventura is een must vooral voor mijn dochters. Geweldig! Montserrat was ook erg mooi. Tarragona zelf is ook de moeite waard.
Toch wel een eindje rijden van Sevilla! (950 km).
al een tijdje niet meer hier in de kroeg geweest:hihi: Ben druk met de benefiet van zondag en direct erna vliegen we naar Australie. Moet weer een hoop in weinig tijd regelen… Achja, ook dat komt goed.
Ben nog steeds geen steek verder gekomen met m’n website, maar daarvoor ben ik wel al een behoorlijk stuk gevorderd met www.cambodia-dutch.org Die begint eindelijk eens vorm te krijgen. Ik heb wel al e.e.a. kunnen voorbereiden en heb tal van links, foto’s en informatie mbt o.a. Mexico, Panama, Cambodja en Madagascar, maar heb nog geen tijd gehad om het aantekleden. Hoop in Oktober, als we terug zijn van skippyland, weer tijd over te hebben hiervoor.
Zo, nu eerste een pot koffie en een lekkere boterham.
heb super drukke en dure week gehad hehe… lekker sporten, auto naar de APK wat even 600 euro kost ( had ik leuk reisje van kunnen maken ) en verder vandaag stukje van pieterpad gewandeld, heerlijk weer erbij dus is lekker buiten zijn
Koffie, thee en sapje staan klaar. Ik pak een grote kop thee. Het is een mooie zonnige dag, dus lekker op tijd opgestaan en dan ga ik zo op pad.
Gisteravond ge-BBQ-ed en de hele avond lekker buiten gezeten. En vanavond ook BBQ-en :nod:. Verder dadelijk dus op pad om de laatste dingentjes voor de vakantie te halen, deet enzo. Morgen heb ik ook nog een verjaardag. Dus een gezellig weekend voor de boeg.
Ik neem lekker even een groot glas verse jus d’orange en een kop koffie. Gisteren gezellig wezen zwemmen en BBQ’en in het buitenhuis van de oom van mijn lief, was erg relaxt. Heerlijk om zo rond 17h te gaan en dan tot 's avonds laat buiten te zijn.
Het weekend wordt rustig, hoewel… Zojuist het verdrietige bericht gehad dat hele goede vrienden van me toch besloten hebben terug te gaan naar Nederland. Moet bekennen dat het niet helemaal als een verrassing komt, maar dat maakt het niet minder leuk natuurlijk…
Het lijkt wel het jaar van de terugkeer naar waar men vandaan komt. Het is al de derde die weggaan. Wel apart, als je het zo bekijkt.
Maar goed, dit weekend zouden alleen even de ouders van mijn lief vanmorgen komen, om de laatste klusjes in het huis af te ronden, maar ik heb zo’n vermoeden dat we dus ook wel even naar die vrienden zullen gaan. Weet het nog niet, heb verder nog niet van ze gehoord.
Voel me nu dus wel een beetje down…
Ik hoop dat iedereeen van zijn of haar weekend geniet!
zo, net naar de kapper geweest, de laatste boodschappen gedaan, m’n oldtimer opgeschort, de 500 van m’n vriendin meteen naar de garage brengen en dan m’n rugzak pakken… pffff Nu eerst een boterham en een lekker glas multivrucht :retard:
Ik pak gelukkig binnen een half uur, dus dat gaat me niet zoveel tijd kosten :slywink:
Morgen in Eindhoven de benefietdag van cambodia-dutch en dan eindelijk vakantie!
Thanx Barbara en jij ook veel plezier tijdens je Madagascartrip, maar ik weet zeker dat dat goed komt, is zo’n speciaal eiland!
Nou Carolina, hier een lekker Limburgs witbiertje voor je, zodat je effe op andere gedachten komt,
Ohh, als jullie onze trip willen volgen ->Nimbus Hosting Als ik er een prijs mee zou winnen, dan gaat 'ie natuurlijk naar Cambodja, dus stemmen en waarderen please:dag:
@ Carolina, vervelend nieuws zeg, ook al zie je het wel beetje aankomen, blijft toch niet leuk
@ Roberts, hele fijne reis naar Australie! is een land dat hoog op mijn lijstje staat om te bezoeken
ik heb spierpijn dus ga vandaag niet veel doen, moet zo wel even naar de bakker want er is geen brood meer op de plank en dat lijkt me toch wel handig eerst even een flinke kop thee drinken en dan maar even wat kleine dingetjes doen