WW Reiscafé Kletstopic Deel 2!

Gisteren een erg gezellige middag gehad. Bezoek kwam rond 18h uur en de laatsten gingen rond 11 uur weg. Geslaagd middagje! :smiley:

Twee van hen wonen hier in de buurt en heb ik leren kennen via mijn werk bij de Bodega, de andere zijn hier zo’n 2 maanden op vakantie en heb ik vorig jaar leren kennen tijdens mijn werk bij de Real Escuela.

Vandaag relaxt dagje thuis. Alles opgeruimd vanmorgen en nu lekker wat muziek aan het luisteren en online wat dingetjes aan het doen.

@Barbara: hoop dat de rooibos icetea je goed smaakt! :wink: :slight_smile:

Fijne zondag allemaal!

Liefs,
Carolina

Het is weer maandag, tijd voor koffie.

Deze week laatste werkweek voordat vakantie aanbreekt. Dus na 5en, en als de grootste hitte voorbij is, de laatste dingen afwerken voor het vertrek. Zondagmorgen vroeg (± 05.00 uur) in de auto en richting Tarragona. Dat is toch nog dik 900 km vanaf hier…

Tot en met minimaal donderdag hebben we hier nog hittegolf, dat kun je goed merken, vannacht de airco aangehad: het is hier overdag 45 graden en 's nachts koelt het af tot 30!

Dus als we een btje goed willen slapen dan moet de airco aan.

Yeps, daar bij jullie is het altijd nog 5 graden warmer dan hier in Jerez. Ben eerlijk gezegd wel blij met onze bijna 40 graden. :wink: :smiley:

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange. En uiteraard ook heerlijke zelfgemaakte rooibos ijsthee, dat is wel lekker met dit weer. :smiley:

Heb een fijn weekend gehad, zaterdag gewerkt bij de Yeguada (weinig toeristen), zaterdagmiddag hadden we Nederlandse vrienden op bezoek, was erg gezellig en gisteren lekker een dagje niets. Beetje in het huis geklust en gepoetst en ook nog leuk geroborally’d! :smiley:

Fijne maandag allemaal!

Liefs,
Carolina

Goedemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange! De jus d’orange is heerlijk koud, daar ik de sinaasappels in de koelkast. Er is ook nog zelfgemaakte rooibosijsthee, die fles houd ik continue gevuld, dus wie dat wil, pakt maar hoor! :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Mogguh,

lekker bakkie koffie en een vers broodje en weer aan de slag. Het is hier ontzettend druk momenteel, ik weet niet waar die containers allemaal vandaan komen…

Volgens mij krijgen we een warme dag. Zal vanavond wel zweten worden met squashen:drugged:

FF lunchen en ww lezen. Het is inderdaad erg mooi weer buiten. En ook warm volgens mij. Ik blijf even binnen, anders krijg ik zo’n dip, zo weer snel door met het werk, kan ik lekker op tijd naar huis. Vanavond BBQ-en bij mijn zus in de tuin :biggrin:.

Buenas dias,

Tijd voor een kop koffie. Nog 2 dagen werken en dan vakantie!
De temperatuur schijnt eindelijk een beetje te gaan zakken hier. Vannacht zonder airco kunnen slapen.
Kan ik voor iemand nog iets inschenken?

Goedenavond!

Zo, wat een hoosbui vanavond… dat is dus die bui die vanochtend over het westen ging, maar ik vind dat altijd wel gaaf om te zien (als ik lekker veilig binnen zit natuurlijk).

Morgen nog een dagje werken en dan heerlijk weekend. Dit weekend naar de musical Tarzan, ben heel benieuwd.

Maareh Coberana, doe mij maar een glaasje fris, ik moet nog even verder met de studie-opdracht. Bedankt!

Groetjes!

Een goedemorgen,

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange! Neem zelf ff niets, want we gaan zo met de ouders van mijn lief ontbijten. Daarna gaan mijn lief en zijn vader nog even bij ons thuis knutselen (boekenplanken voor boven ons bureau).

Fijne zaterdag allemaal!

Liefs,
Carolina

Hoi,

Gisteren naar Tarzan geweest en het was erg leuk, heel mooi, 't weer was ook goed, dus een beetje over de boulevard geslenterd (mooie kaarten voor PC gekocht, tjonge die zijn wel prijzig in Scheveningen :slywink:). s’Avonds nog even hier de stad in geweest met een vriendin, wat ook erg leuk was en vanochtend uitgeslapen… tot half 12. Heerlijk gewoon, ik wist niet wat me overkwam, haha.

Nu met van alles en nog wat bezig. Het weer is een beetje treurig grijs, maar wie weet klaart het straks nog wat op en ga ik even een frisse neus halen. Moet iig mijn kaarten op de post doen.

Ik pak nog een groot glas rooibosicetea, lekker. Kan ik iets inschenken voor iemand?

Fijne dag!

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange!

Wat een heerlijk weekend heb ik gehad! Zaterdagmiddag/-avond naar het strand geweest en gisteren bij vrienden gaan BBQ’en, die ook een zwembad hebben, dus daar hebben we een erg relaxt dagje gehad. :smiley:

Vanmiddag heb ik een afspraak met iemand die Engels communicatieles van me wil. :slight_smile: Ben benieuwd.

Liefs,
Carolina

hey allemaal,

ben weer terug in Nederland heb echt een heerlijke maand qua reizen gehad al was het op einde wel heel warm met telkens rond de 40 en soms warmer… is niet echt prettig met sightseeing :wink: heb lekker veel kaarten voor postcrossing gekocht voor weinig geld dus kan weer heel lang vooruit!

liefs wendy

Heeeeeey Wendy!

Welcome back! Goed om te lezen dat je het zo fijn gehad hebt!
Ik neem aan dat er nog foto’s e.d. op je blog komen?!?!?!

Ik neem even een glaasje fris. Ben ondertussen lunch aan het klaarmaken.

Liefs,
Carolina

ja er komen nog foto’s en verslag maar eerst moet ik het verslag in me boekje nog even afschrijven dus kan allemaal nog wel even gaan duren :wink:

heb net de foto’s allemaal op me laptop gezet!

Hee hoi,

Leuk dat je er weer bent Globeskater!! Ben benieuwd naar je foto’s en of je je hele lijstje met plekken die je wilde bezoeken hebt kunnen afstrepen, want het was heel wat.

Groetjes!

ja heb heel wat gezien, helaas geen tijd meer gehad om naar albanie te gaan en wou op de terug reis nog paar uurtjes budapest want had er 7 uur overstaptijd maar na in belgrado al 6 uur en 45 minuten vertraging te hebben met de trein ben ik niet meer naar budapest gegaan maar direct naar huis via zagreb. ljubljana en munchen :wink:

uiteindelijk in salzburg, budapest, sofia, varna, veliko tarnovo, istanbul, athene, olympia, thessaloniki, skopje, ohrid, skopje en dan naar huis :wink:

na deze reis heb ik nu 29 landen gezien :smiley:

vind het wel best koud hoor nu in NL zit nu in lange broek en trui hehe :wink:

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange. Ik ga straks lekker even naar het zwembad. Paar uurtjes en dan heb ik vanmiddag met een vriendin afgesproken. Erg gezellig. :slight_smile:

@Globeskater: ben je alweer een beetje gewend in Nederland???

Liefs,
Carolina

goedemiddag!

het wennen in NL gaat moeizaam met het weer, verder is het wel lekker om weer thuis te zijn… maar het is echt koud haha en ben de regen ook wel zat, maar goed het is echt nederlands weer :wink:

fotolinks staan inmiddels op mijn blog bijna alle foto’s staan online en binnenkort maar eens met de blogs beginnen :wink:

begin trouwens al weer zin te hebben om gewoon naar warm land te gaan maar vanaf nu is het sparen voor de OS in vancouver!

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange!
En soooow, het is weer heerlijk weekend! :slight_smile:

Gisteren echt een super gezellige middag gehad. Is een vriendin van me aangekomen in Jerez voor een lang weekend. We hadden elkaar al ruim 10 jaar niet meer gezien. Heel grappig dus om elkaar dan weer terug te zien.

Vandaag gaan we een lekker toeristisch dagje doen: paardjes kijken, lunchen en dan naar een sherry bodega. :slight_smile: Kan ik weer een beetje de gids uithangen hihihi. :smiley:

@Globeskater: dit weekend dus een beetje druk, maar ik zal spoedig eens naar je foto’s kijken!

Fijn weekend allemaal!

Liefs,
Carolina

hey allemaal

een goed weekend toegewenst vanuit het mooie drenthe :wink:

Gisteren heerlijke BBQ gehad want mams werd 50 hele familie en vrienden aanwezig dus gezellig!

nu vandaag mss eens afreizen naar breda maar eerst nog beetje shoppen, want ben nog wat zomerkleding nodig en is laatste dag opruiming…

fijn weekend!

groetjes wendy