effe een lekkere boterham en een banaan en dan aan het werk. Ik moet nog 1 deel van onze schutting beitsen… pfff Dat moet ik nu gaan doen, omdat het niet in de zon kan. Jaja zelfs verf heeft voorkeuren:hihi:
Straks effe wat boodschapjes doen voor Mr konijn en m’n aquarium en erna bij een vriend naar de verjaardag, met bbq :zon:
@ Carolina: dat ziet er mooi uit zeg. Nu weet ik waar de Mexicanen die nieuwbouwwijken van hebben afgekeken dat soort wijken zie je daar nl ook veel op makelaarsite’s.
Sow, dat was een gezellig en nuttig dagje Marbella. Paar leuke kastje voor de computerkamer erbij en ook enkele zeer mooie lampen. Zijn we eindelijk van die kale peertjes af! Natuurlijk hebben we ook gezellig met mijn oom en tante geluncht. Was heel leuk!
@Robert: Dank je en… Echt waar?! Ziet het er zo in México uit?! Dan wil je misschien wel geloven dat ik het erg grappig vind, dat onze straat “Avenida de México” heet hahahaha!
Ik neem even een groot glas cola. Lust er nog iemand?
Ik neem een kop koffie, wie wil er ook iets?
Gister de hele dag zonder telefoon / internet! We hebben hier een centrale antenne voor onze urbanisatie die het regelmatig laat afweten, resultaat: 8 uur zonder telefoon en internet! Leuk hoor als je van Telefonica afhankelijk bent. Die antenne is volgens de technische dienst van Telefonica niet in orde, alleen vervangen is er niet bij! Erg vervelend. Geduld is een erg schone zaak in deze…grrr.
Carolina: bonito barrio!
Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange! Ik heb een grote pot rooibosthee gezet. Heerlijk zo voor de ochtend en wat ik niet nu opdrink, gooi ik later in een groot drinkglas met ijsblokjes erbij en tada: Icetea!
@corberana: jeetje, dat is ook irritant. Maar ja, de Spaanse laksheid nietwaar?! Mañana mañana… Hoop dat het gauw verbeterd wordt. Zou wel fijn zijn, lijkt me… Hebben jullie daar geen Ono?!
Volgens mij heeft dit niets met laksheid te maken, het kost gewoon te veel geld om voor 200 telefoonaansluitingen een nieuwe antenne te plaatsen. Telefonica Todapoderosa kan het zich permiteren om hier weinig tot niets aan te doen. Ben bezig om officiele klacht in te dienen bij de Junta de Andalucia, dit is misschien de enige manier… Enfin, ik zou een boek kunnen schrijven over mijn relatie met Telefonica…Paciencia is het devies.
Yeahhhhhhhh, tis weer weekend… Heerlijk. Hoop dat het toch nog een beetje redelijk weer blijft, alhoewel ik veel mensen heb horen zeggen dat het minder wordt, maar ach, dat zien we wel als het zover is.
Morgen heb ik een vrijgezellenfeestje, gezellie. En zondag komt mijn nichtje op ‘tapas-workshop’ :teeth:, gewoon lekker samen kokkerellen, bijkletsen en eten. Verder nog van alles op de planning staan, dus ik zal me weer prima vermaken.
Ik heb een grote kan lessini met ijsklontjes op de bar gezet voor wie wil. Ik pak iig een groot glas.
Mmmmmm dat klinkt erg lekker Barbara! Ik doe ook een glaasje mee! Zet er wel ook vast een grote kan tinto de verano met veel ijs naast, want daar neem ik daarna wat van!
Bij de weg, Barbara, heb je mijn berichtje (U2U) op het postcrossingsforum gezien?
Vanavond lekker een relaxt avondje, morgenvroeg werken bij de Yeguada. Morgenmiddag komen er wat Nederlandse vrienden op bezoek. Erg gezellig!
:teeth: Je bent blond, geen probleem dus… geintje. Ik ga naar Madagaskar, 7 september vertekken we en dan komen we 5 oktober terug.
4 weken om dit schitterende eiland te verkennen! Binnenkort ga ik beginnen aan mijn reisverhaal, wat voor voorbereidingen enzo, maar ik moet eerst nog even een opdracht voor school afronden, daarna kan ik me volop op de reisgids storten… alhoewel ik die al meer in mijn handen heb gehad dan mijn studieboeken…
Ik duik zo ook mijn bed in, morgen een lange maar zeer leuke dag.
Sooooow, weer lekker gewerkt vanmorgen. Was wel wat warm trouwens… :rolleyes: Moest op een gegeven moment gewoon echt even wat suikerwater drinken. :drugged:
We gaan nu even boodschappen doen en dan komt vanmiddag het bezoek, rond een uurtje of 18h. Erg gezellig!
Is super gemakkelijk! Rooibosthee maken, af laten koelen, daarna ff in de koelkast zetten of gewoon ijs erbij en tada! Klaar!
Ik zou zeggen, stuur eens een privé berichtje naar de redactie en stel het voor. Wellicht hebben ze alleen landenvlaggen van de landen die een eigen forum hebben? Ik weet het eigenlijk niet…
De vrijgezellendag was gisteren erg gezellig! Nu weer even hier aan de gang, wat opruimen enzo. Straks komt mijn nichtje, maar wil ook nog even bij een vriendin langs die net verhuisd zijn, even een blommetje brengen.
@ Carolina: bedankt voor beide tips, de rooibosthee ga ik zo zetten en zal idd eens een berichtje sturen over de vlag.