:spain: Felicidades Espana !!! :spain:
Si,si, si la copa ya esta aqui!!!
Spanje is en masse helemaal gek geworden!!!
En dat mag ook wel 44 jaar na dato!
Geweldig!
Overal toeterende autos en brommers, alle fonteinen in alle steden bezet met badende mensen, vuurwerk, gekte, gehos en gedans.
Veel mensen zullen vandaag in bed blijven, gewoon omdat ze net thuis komen en vanavond om 19.30 landt het nationale team op spaanse bodem en beginnen we weer opnieuw!
Van Harte Spanje!! :SPAIN:
Ik heb er een lekker Limburgsch biertje op genomen ![]()
http://www.alfa-bier.nl/images/ph_splash-boven.jpg
Nu een lekker bakkie koffie en weer aan de slag.
Fijne dag allemaal!
Spanje gefeliciteerd, had al van me zusje gehoord dat het een gekkenhuis was gister ![]()
ik ga eens even wat eten en dan weer leren ![]()
HOERRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
De verhuizing is rond. Sinds zaterdag, nadat het nieuwe bed was geleverd, slapen we in ons nieuwe huisje. Gisteren laatste grote schoonmaak van ons appartement, waarna we de sleutel overhandigd hebben aan de eigenaar. Heerlijk gevoel!!! ![]()
Internet hadden we al vrij snel op ons nieuwe stekkie, maar we zijn nog een beetje met inrichten bezig en hadden de pc’s nog niet op de goede plek staan. Nu begint het al meer vorm te krijgen. ![]()
Ben helemaal happy. En ja, de overwinning van Spanje op de Duitsers hebben we hier groots gevierd. In Jerez worden dit soort overwinningen op Plaza de Caballo gevierd, wat toevallig op een steenworp ligt van waar ik nu woon.
Dat was nog eens een BIG PARTY! Gelukkig horen we er IN ons huisje niets van!
Dat is positief voor de Feria volgend jaar, want die ligt nu zowat in onze achtertuin!
![]()
Ik neem even een lekker bakkie leut. Lust er nog iemand? Heb een flinke pot koffie gezet en er is natuurlijk ook thee en verse jus d’orange. Wat later deze ochtend ga ik ff ontbijtje halen.
Liefs,
Carolina
Buenas,
Carolina, dan heb je inderdaad een mooi plekje gevonden! Geen parkeerproblemen tijdens de Feria!
Ik ben een beetje jaloers… hier in Sevilla is dat een hele reis hoor om naar de feria de abril te komen. Eerst met de auto dan parkeren en vervolgens met de bus en dan nog een stuk lopen.
Same here!
Wij gingen altijd te voet, woonden niet heel ver weg, maar toch ruim een kwartier tot een klein half uurtje lopen.
Nu hebben we gewoon een eigen ondergrondse parking! Met TWEE PARKEERPLAATSEN bij ons huisje. Ideaal dus ook voor bezoek van buiten af. Kunnen altijd bij ons parkeren. Plaza de Caballo heeft gelukkig wel ruime parkeer gelegenheid, maar tijdens werkuren staat het helemaal vol. En ja, tijdens de Feria dus ook super!
Jaja, we hebben het echt heeeeel goed getroffen!!! ![]()
Ik neem nog ff een bakkie leut.
Nog iemand?
Liefs,
Carolina
Dus als ik ooit naar Jerez wil om de feria te bezoeken, dan weet ik waar ik moet parkeren! Haha!
grin ja hoor!
Je kan me altijd een berichtje sturen. Maar beloof niets hoor!
Eens kijken wat iedereen biedt hahahahahahaha! ![]()
Overigens zou ik het dan wel leuk vinden je toch ook al eens een keer eerder ontmoet te hebben! ![]()
Ik heb een bezoek aan Jerez gepland> een vriend van me is gerente in en hotel in Jerez en daar moet ik een keer op bezoek, alleen wordt het met de hitte wel pas in september vermoed ik…maar ik kom zeker!
Heel verstandig! Hoewel… Jerez is in de zomer meestal aangenaam vergeleken bij Sevilla!
![]()
Ik hoor wel van je wanneer je komt. Ik ga in september op vakantie naar Nederland (18 sept. t/m 9 okt), maar we zien gewoon wel hoe het loopt.
Heb vanmorgen veel gedaan. Naar het centrum om eerst lekker te ontbijten. Daarna mijn werkcheque van mei opgehaald, gelijk ook geïncaseerd bij de bank, naar het postkantoor voor het aanvragen van het doorsturen van de post (in ellenlange rij gestaan hahaha, typisch) en 3 foto rolletjes weggebracht en een uur later opgehaald, die ik ruim 2 jaar geleden volgeschoten had in Cuba en die bij de verhuizing weer naar boven kwamen. ![]()
Neem nu lekker even een glaasje citroen limonade. Lust er nog iemand?
Liefs,
Carolina
Een goedemorgen!
Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange.
Hoe is het met iedereen? Hier bij ons is alles prima. Langzaam komen de spulletjes weer uit hun dozen en op mijn gemakje ben ik ook onze nieuwe buurt aan het verkennen. Erg leuk! ![]()
Liefs,
Carolina
Goedenavond ![]()
ik ben nog steeds druk aan de studie, morgen examen in quantitative research met o.a. spss nog maar 1 hoofdstuk en ik heb alles doorgenomen, heb nog nooit zoveel voor een vak gedaan ![]()
ondertussen ook nog hard aan twijfelen wat ik als vakantie wil… ga morgen maar eens langs een reisbureau
want wil eigenlijk volgende week al weg :S maar goed moet ik wel weten wat ik wil ![]()
hier nu net weer een plensbui losgebarsten het is nu gelukkig niet zo warm en benauwd meer als de laatste dagen ![]()
nog maar weer even een pot thee zetten en verder studeren ![]()
Goeienavond!
Net heerlijk gedanst! Doe ik normaal gesproken alleen op maandag, maar aanstaande zaterdag hebben we eindfeest en dan doet iedere groep een dans (wij een rueda van cha cha cha (ja, dat bestaat ook…)) en die hebben we vandaag nog een laatste keer geoefend. Ging perfect! ![]()
Nu gaan we zo lekker ff een filmpje kijken: I’m Legend. Ben erg benieuwd, maar ik houd wel van Will Smith, dus dat zit goed! ![]()
@Globeskater: succes met de studie! Enne… Wat betreft de vakantie: heb je echt nog helemaal geen idee waar je naartoe wilt? Zelfs nog geen voorkeuren??? Mocht het zuid Spanje worden, dan mag je het me zeker laten weten!
![]()
Ik neem nu even een lekker glaasje tinto de verano (zomerwijn) con limón. Erg lekker verfrissend!
Liefs,
Carolina
Een goedemorgen!
Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange!
Ik heb nog lekker eventjes de tijd voordat ik weer naar het vliegveld moet. Wel grappig, een vriend van me rijdt vandaag met me mee, want zijn liefje komt aan met de vlucht die ik welkom moet heten. ![]()
Bijna weekend! Ik wens iedereen alvast veel plezier!
Liefs,
Carolina
Hoi hoi,
Weekend!!! Vanavond en morgen tennissen, verder een feestje en zondag me wat verdiepen in mijn extra opdracht voor school. Als het een beetje weer blijft zoals nu, ben ik heel tevreden.
Ik pak nog even een frisje voor ik ga. Iemand anders nog iets?
Fijn weekend!
Groetjes!
nou qua reis ben ik er hoop ik zo langzamerhand uit… wat het reisburo aanbood gaat in ieder geval niet lukken en zal uiteindelijk op mijn eerste plan terug vallen dus het wordt interrailen door zuid oost europa…
van budapest naar sofia, varna, istanbul, athene, peloponessos, skopje, ohrid, skopje, budapest en dan weer naar huis… wordt hopelijk een reis met drukte en relax een beetje afgewisseld ![]()
nu dus druk info zoeken en morgen mijn optie op kreta afzeggen…
ik ga nu nog even wat drinken en dan lekker slapen want morgen nog weer even lekker met de studie bezig ![]()
Een goedemorgen!
@globeskater: klinkt lekker die vakantie! Wanneer vertrek je? En voor hoe lang ga je op reis?
Wij gaan vandaag nog wat dingetjes voor het huis doen: meubels kopen voor de computerkamer (vooral stoelen) en daarna thuis lekker wat dozen uitpakken.
Voor morgen zijn we uitgenodigd bij vrienden voor de lunch. Erg gezellig, hebben een heeeeeeerlijk plekje buiten Jerez, enorme tuin én een zwembad! Daar gaan we dus zeker wel genieten!
![]()
Voor nu is er weer koffie, thee en verse jus d’orange.
Fijn weekend allemaal!
Liefs,
Carolina
Goedemorgen allemaal,
@ Carolina, ik ga wss een maand weg dan en wss vertrek ergens volgende week
enne succes met inkopen doen voor juis en uitpakken
ik heb een kort nachtje gehad dus maak er vandaag een rustig dagje van
ik ga even lekker thee zetten en ontbijten!
Goeiesmiddags!
Goed inkopen gedaan vanmorgen! Mooie stoelen gekocht voor het kantoortje, gelijk ook een ventilator voor onder mijn laptop, een nieuwe muis, een nieuwe huistelefoon (3 stuks, erg handig!) en wat lampen gekocht. Voorlopig geen uitgaven meer! :rolleyes:
De nieuwe stoel zit werkelijk heerlijk! ![]()
@globeskater: klinkt lekker zeg! En zo snel al! Wens je bij deze alvast een hele fijne vakantie!
Ik neem even een glaasje fris voordat ik aan de lunch begin.
Lust er nog iemand iets?
Liefs,
Carolina