Hahahahahaha, wat leuk deze statistieken! Ik wist dat Spanje altijd een grote drempel had om tegen Italië te spelen, maar wist niet dat het zo diep (ver terug) ging… :rolleyes:
Ben erg benieuwd hoe het nu verder zal gaan met Spanje!
Carolina gooi zoveel mogelijk zooi weg! Helaas is het zo dat hoe groter het huis hoe meer rotzooi je bewaard en dus echt alles wat je niet gebruikt wegdoen!
Ik weet hoe dat gaat, ik heb zelf nl dozen die in 1995 van Mallorca naar Nederland zijn verhuisd en later in 1999 van Nederland naar Sevilla laatst eindelijk weggegooid, ze stonden nog steeds ongeopend in de schuur! Dus weg die zooi!
Yeps, ben ik het helemaal mee eens! Altijd goed om met een schone lei (en zo leeg mogelijk huis) te beginnen! Eens kijken of het me ook daadwerkelijk gaat lukken veel weg te gooien… Hahahahahahahaha
Kan ik je iets inschenken?! Misschien een lekker bakkie leut? Melk en suiker erbij?
Even vanuit huis werken voordat ik naar een presentatie ga dadelijk, dat is wel relax.
Wat fantastisch dat Spanje heeft gewonnen!!! Is mijn weekend toch weer een beetje goed wat betreft voetbal. Wat zonde van zaterdag, maar Russen verdiend gewonnen vind ik.
Gisteren heerlijk naar de Efteling geweest. Super weer gehad, was wel beetje klef warm en een flinke stortbui gehad. Maar we stonden toen net droog in de rij bij een attractie, alleen de buggies van de zoontjes van vriendin van mij die waren kliedernat geworden. Maar ze was goed voorbereid en uiteindelijk was het niet zo erg. Maar de rest van de dag was het echt prima.
Ik pak nog even een kop thee en ga wat mails wegwerken.
Zo, dat was een leuk lang weekend in Stockholm. Midzomer vieren is weer eens wat anders. We waren met een groepje van zes in het park gaan picknicken. Zweedse haring en aardappelen en natuurlijk e.e.a. te drinken. Was erg gezellig, alleen een beetje lek geprikt door een stelletje valse muggen… Stockholm was weer erg mooi om te zien en we hadden ook geluk met het weer. Tijdens ons bezoekje aan het paleis buiten de stad nog de kroonprinses effe gezien. Nederland Rusland hebben we in het Hard Rock Cafe gekeken, op het grote scherm. Jammer maar helaas, maar de Russen waren gewoon beter. Ik schrok erna wel van de drankrekening. Gelukkig had ik de creditcard mee
Lekker zeg, een dagje in de zon… Ik heb de hele dag binnen gezeten, met de pauze wel even lekker naar buiten, maar ik ga dadelijk ook nog even, mijn nieuwe schoenen goed inlopen, anders krijg ik straks blaren op vakantie en das nou ook weer nie de bedoeling.
Tis weer weekend!!! Hopen dat het lekker weer blijft, maar volgens mij zit dat wel goed, vanavond en morgenavond tennissen. Tja en zondag, zondag natuurlijk voor de buis!!! Sorry Dld, maar dit keer moet Spanje winnen, ze hebben het zooooo verdiend!
Ik pak even een koppie thee. Kan ik iets inschenken voor iemand?
Wat een mooie zondagochtend :zon02:. Hier hoort een zomerse fruitsalade bij, er is voldoende voor iedereen.
Gisteravond nog even wat gaan drinken in de stad, was het Fiesta del Sol, extra gezellig. En dit keer is het droog gebleven.
Vandaag een opruimdagje, kasten uitruimen en ‘weggooien’ wat ik al lange tijd niet meer heb gebruikt. Al het bruikbare stop ik wel in een doos, want daar zijn anderen misschien blij mee. Ik stel dit elke keer uit omdat ik wel leukere dingen bedenk te doen, maar vandaag, hoe dan ook, ik ga er eens aan beginnen… Gezellig muziekje op en dan gaat het vast snel.