WW Reiscafé Kletstopic Deel 2!

grin daar heb ik geen verstand van hoor, corberana, wat wel of niet mogelijk is in de finale. Vind het gewoon een leuk idee: Nederland-Spanje in de finale, maar het mag ook “gewoon” Nederland-Spanje tegenover elkaar. :smiley:

Weet je nu nog niet voor wie je dan zou zijn trouwens?! Dat is lastig!!! :stuck_out_tongue: :wink:

Ben zojuist op sollicitatie gesprek geweest bij een bedrijfje dat verschillende soorten rondleidingen organiseert. Zal voornamelijk voor stadsrondleidingen in Jerez zijn. Erg leuk. Ik hoop dat ze gauw groepen hebben waarvoor ze mij nodig hebben. Bij voorkeur Nederlandse groepen. :slight_smile:

Ik neem even lekker een kop koffie. Lust er nog iemand?

Liefs,
Carolina

Jazeker, doe mij maar.

Carolina even wat anders: ben jij wel eens in de dierentuin van Jerez geweest? Wil er een keertje heen met de kids, heb nl. gehoord dat het een redelijk mooie dierentuin is, en de enige fatsoenlijke hier in de buurt… (el Castillo de la guarda ken ik al).

Que opinas?

Hmz… De dierentuin van Jerez is niet onaardig, maar is absoluut niets vergeleken met wat we in Nederland kennen. Heb er een leuk middagje doorgebracht en ze hebben ook een hele leuke bibliotheek voor kids. Een echte aanrader? Nee, dat niet. Maar met kleine kids zeker heel leuk om te doen.

Hoop dat de koffie gesmaakt heeft. Had 'm gemengd met koffie van Cuba. Vond 'm zelf errug lekker! :smiley:

Nu even een glaasje fris. Lust er iemand een ijsje?! De temperaturen zijn er hier wel naar, hoewel het wat frisser is dan gisteren. Nu maar 27 graden. :wink: :stuck_out_tongue:

Liefs,
Carolina

Hoi hoi,

Maar 27 graden… tja, vanochtend scheen het zonnetje, dus ik dacht, witte broek en lichtblauwe zomertrui aan… ik was blij dat ik lange mouwen aanhad, want het zag er dan wel mooi uit, maar het was echt heeeeel fris vanochtend.

Ik hoop ook op een halve finale van NLD tegen Spanje!!! Maar de kwartfinale van Nld tegen Zweden zou ik ook leuk vinden, ben er nog niet helemaal uit of dat al helemaal zeker is of dat er nog een kans is dat dat anders wordt. Tuurlijk winnen we dat…

Groetjes!

Ja, hier was het vanmorgen ook minder. Nogal bewolkt namelijk en dan kan het zo benauwd worden… Maar gelukkig trok het later helemaal open en werd het aangenaam warm. :smiley:

Vanavond heerlijk gedanst! Morgen met mijn lief op pad. Heeft een vrije dag genomen zodat we wat “nieuwe huis” dingetjes kunnen gaan ondernemen. Erg leuk. En om 18h natuurlijk Nederland! Gaan we bij vrienden kijken met een gezellige BBQ erbij. :smiley:

Nu nog even een frisjes en wat bankhangen.
Sweet dreams alvast!

Liefs,
Carolina

het hier vanmiddag ook heerlijk weer was :wink: Ik heb heerlijk met 1 van de oppaskids de hele middag gevoetbald in de tuin :smiley: het was haast wel te warm om zo intensief te voetballen maar dat werd goed gemaakt met een ijsje :wink:

nu even avondeten en dan vanaaf voetbal kijken :smiley:

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange.

Gisteren super goed dagje gehad: we hebben gewoon alle nog noodzakelijke meubeltjes voor het huis gekocht!!! :slight_smile: Helemaal happy. Krijgen er zelfs ook wat van cadeau van onze ouders. :smiley: Erg tof!!!

Wedstrijd van gisteren was behoorlijk flauwtjes. Toch jammer als er zo weinig druk op staat. Natuurlijk wilde deze jongens wel wat bewijzen, maar dat hebben ze wat mij betreft niet echt gedaan, ondanks de winst…

Vandaag ga ik naar ons nieuwe huisje, het even goed schoonmaken. :slight_smile: Dan kunnen we gaan beginnen met meubels inladen. :smiley: Ga er met de moeder van mijn lief heen, maar eerst natuurlijk even samen buiten de deur ontbijten.

Liefs,
Carolina

Moge,

Ik neem een glaasje jus.
Het is weer zover: Italia toch door naar 1/4 finale. Spanje ontmoet dus weer zijn angstgegner… Zal het deze keer wel lukken? Spanje moet dan 2 psycholigische barrieres doorbreken: winnen van Italie en door naar de halve finales, wat de laatste 15 jaar (of meer) nooit is gelukt. Vanavond weten we ook wie de tegenstander wordt van Oranje.
Het wordt een weekend met veel adrenaline!
Carolina, zorg aub voor genoeg voorraad in de bar. De staking is weer voorbij dus dat moet lukken.

Goeiemiddag,

effe tijd om wat te posten…:slywink:

Morgenvroeg vliegen we vanaf Weeze naar Stockholm, om er het midzomerfeest te vieren met kennissen. Ik hoop dat we mooi weer krijgen, maar dat ziet er redelijk positief uit. Wellicht kan ik in Stockholm Nederland-Zweden kijken:hihi: Lijkt me wel eens wat anders.

Nog effe een bakkie koffie, nog wat werken en dan naar huis om te pakken.

Alvast een fijn weekend gewenst:)

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange! Moet vanmorgen naar de stad om wat dingetjes af te handelen. Ga dan dus lekker in het centrum ontbijten, dat is altijd zoooo lekker en leuk! :smiley: Maar heb gelukkig nog eventjes voor ik weg moet.

@Robert: Stoer zeg, dat je het midzomerfeest gaat vieren in Stockholm! Jammer voor je dat het niet Nederland-Zweden wordt, maar Nederland-Rusland zul je er vast ook wel kunnen kijken. Hier in Spanje heb ik nog elke Nederland-wedstrijd in de stad kunnen kijken.

@corberana: No worries hoor, wist je dat niet? De bar is virtueel ingericht. Zodra er ook maar iets verdwijnt (lees: op is) wordt het automatisch weer toegevoegd. En zelfs als klanten nieuwe wensen hebben, wordt dat ook automatisch aangevuld. :wink: :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Buenas,

da’s mooi!

Dat betekent dat de champagne (of cava) al koud staat voor zaterdag en zondag!

Aaaanvallleeee!
Podemos!

Uiteraard! :smiley: En genoeg voor heel Nederland! :wink: :slight_smile:

Neem nog even lekker een kopje koffie.
Kan ik nog iets inschenken?

Liefs,
Carolina

ik ben lekker aan de rivella!

Robert, wat gaaf dat je in zweden de midzomernacht gaat vieren, een vriendin van me zit in rovaniemi en die zei al dat het zo vreemd is dat de zon niet onder gaat :wink:

ik ga vanmiddag nog even mijn stoel verven en dan daarna weer op naar het zuiden des lands :wink:

Hoi hoi,

Heerlijk, het is weer weekend! Kan ik iets inschenken voor iemand?

Heb een leuke week achter de rug. Woensdag in Maastricht wezen eten met collega’s en gisteren hadden we een optreden van Krezip op 't werk. Dat was wel heel gaaf!! Mijn nieuwe werkplek bevalt goed ;).
Verder nog leuk nieuws van een vriendin uit Zweden, ze is ten huwelijk gevraagd op hun vakantie in Griekenland. Dus… dat wordt weer een reisje naar Stockholm!

Jammer dat Zweden heeft verloren deze week, maar ja, het wordt sowieso een spannende wedstrijd. Zal de wodka vast koud zetten.

@ Roberts: veel plezier in Stockholm
@ Carolina: hoe gaat het met het huis inrichten?

Fijn weekend!
Groetjes,
Barbara

nou net nog even voetbal gekeken, de turken die in breda wonen, vieren een mooi feestje wat een zinderend slot weer zeg!

Ik ga lekker slapen als ik tenminste kan slapen met al dat lawaai buiten :wink:

Een goedemorgen…

Nou ja, goede… Zwaar jammer dat Nederland is uitgeschakeld op het EK…
Maar ja, ze brachten er ook weinig van terecht…

Hier in Jerez is verder alles goed. Nu zijn we uiteraard dus volop voor Spanje hahahahaha.
:SPAIN: Go Spain! Go Spain! Go Spain! :SPAIN: Vanavond tegen Italië, erg spannend!

Vandaag is ook de verjaardag van mijn lief. Vieren het rustig, want binnenkort hebben we ook een housewarming en dat zullen we uitgebreider vieren. :wink: :smiley: Zo dadelijk even buiten de deur ontbijten, dan naar het huisje (gaat allemaal super goed), daarna lunchen met zijn ouders en zus. Wordt een gezellig dagje!

Voor nu staat er hier in de bar in ieder geval weer een zondags ontbijtje klaar voor wie wil, met koffie, thee en verse jus d’orange!
Tast toe!

Iedereen een fijne zondag gewenst!

Liefs,
Carolina

Moge,

Oranje bitter is misschien wel toepasselijk? Rusland terecht gewonnen.

Een plus puntje: tot nu toe alle favorieten eruit in kwart finales: Ned, Portugal, Kroatie… en dan vanavond de laatste favoriet eruit: ITALIE?

Fijne dag Carolina en feliciteer de jarige namens mij!

Vandaag wordt zwembaddag, lekker niks doen en in het zwembad dobberen tot 20.30, dan nagels bijtend voor de buis.

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!! Spanje is door! Met penalty’s, wie had dat gedacht!
Ze waren super! Wat een partij! :D:D:D

Ik neem nog even een groot glas water voor het slapen gaan.
Hoop dat iedereen een goed weekend gehad heeft!

Liefs,
Carolina

Na 88 jaar (!) eindelijk van Italie in officiele wedstrijd gewonnen.
Na 24 jaar (!) eindelijk verder dan de 1/4 finales
Eindelijk een keer op een 22ste juni gewonnen!
En nu?
En nu de laatste 2 drempels: 1/2 finales door en finale winnen (laatste keer was 44 jaar geleden) PODEMOS!

Goedemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange.

Zal vandaag druk met inpakken bezig zijn. Stiekem verzamel je toch gauw een hoop zooi zeg hahaha. Maar goed dat ik er ook een vuilniszak bij zet, dan kan ik gelijk weggooien wat toch niet meer gebruikt wordt! :wink: :smiley:

@Corberana: bedankt trouwens nog voor de felicitaties! :slight_smile:

Liefs,
Carolina