WW Reiscafé Kletstopic Deel 2!

Oh, we vliegen trouwens met Air France, heen overdag en terug de nachtvlucht. Optimaal 4 weken genieten daar.

Hihi, nee Barbara: nog 24 dagen voor we we officieel verhuizen! :wink: De sleutel krijgen we eind volgende week al! :smiley: Kunnen we nog een klein beetje klussen, een week van te voren gaan de meubels erin en dan het laatste weekend van juni hoop ik dat we er al slapen! :slight_smile:

Bij de weg: Madagascar klinkt echt super cool! Alleen een dingetje… Dan gaan we elkaar dus niet treffen als ik in Eindhoven ben! :frowning: Mijn vakantie naar NL is van 18 september t/m 9 oktober. Vanaf 5 oktober ben ik in Amsterdam. Wellicht dat we elkaar daar kunnen treffen?! Maar dat wordt denk ik wel erg hectisch voor je zo net na je reis…

Wij gaan hier zo lunchen, heb een heerlijke oven lamsschotel gemaakt. Ruikt errrrrug goed! Neem nu even een glaasje fris. Nog iemand?

Liefs,
Carolina

Ben al klaar met de lunch, wel wennen hoor van 13.00 tot 14.00 uur eten terwijl dat altijd vanaf 14.00 uur was… dat is het enige nadeel van het werken voor een Ned bedrijf op afstand. Voordeel is weel dat om 17.00 de tent op slot gaat!
Ik neem een zumo! Que aproveche!

@Carolina: oh, wat jammer dat we elkaar net mislopen. Gaan we nog even over nadenken hoe of wat. Ik kom namelijk rond half 2 op 5 okt op Schiphol aan.
Gaaf dat jullie de sleutel al eerder krijgen en klopt trouwens, dat heb je een keertje geschreven volgens mij… klusze!!

Dadelijk naar de stad, gezellig shoppen en daarna waarschijnlijk een tapaatje pakken, op het terras (als de wind een beetje gaat liggen), wijntje erbij. Even vieren dat een vriendin van mij een nieuwe baan heeft.

Doei!

Een goedemorgen!!!

Er is weer koffie, thee en jus d’orange. Ik neem nu zelf niet te veel, want wij ontbijten dadelijk ergens onderweg.

Wij gaan namelijk lekker voor een weekendje naar het zuid-oosten van Andalusië. Vertrekken vandaag naar Alhaurin el Grande waar we overnachten. Vanavond hebben we een voorstelling van Cirque du Soleil in Málaga. Heb er erg veel zin in!

@Barbara: Wij komen dus ook op 5 oktober in Amsterdam aan, met de trein vanuit Eindhoven. Voor ons zou naar Schiphol komen wellicht een kleine moeite zijn, maar zoals ik al zei: het lijkt me voor jou niet ideaal zo net na je reis… We zien wel. Zou het heel leuk vinden je weer te zien, maar komt het niet uit, dan komt het niet uit. Heel simpel! :wink:

Gisterenavond zijn we trouwens op beddenjacht gegaan voor ons nieuwe huis! Wat een verademing, alleen al het idee dat ik binnenkort op een beter bed zal slapen! We hebben al een bed naar wens uitgezocht, volgende week beslissen we definitief. Echt geweldig!!! :smiley:

Liefs,
Carolina

Goedemorgen allemaal!

Ik hoop dat het vandaaag zoals de voorspelling een mooie warme dag gaat worden, want daar ga ik me op kleden, ik ga heerlijk dagje naar walibi flevo :smiley:

maar goed nu eerst even ontbijten :smiley:

fijne zondag aan allen toegewenst!

Goedemorgen allemaal,

walibi flevo was super… heb nu wel spierpijn in me armen want heb hele dag op krukken gelopen, maar het was zooo super leuk :smiley: was lang geleden dat ik in pretpark geweest was :smiley: was super weer, en heb me gezicht wel verbrand maar goed alles beter dan regen :wink:

nu lekker uitrusten en ontbijten :wink:

Hoi hoi,

De werkmaandag zit er weer op… pffff, vanochtend verslapen, toen slot kapot van de auto (deur viel niet meer in het slot, rijdt niet echt handig)… nu lekker geen verplichtingen.

Gisteren 1e wedstrijd van het tournooi getennist van deze week en gewonnen. Nu woendsdag, vrijdag en zaterdag nog. En de gewone interne gaat ook nog door … sportief he… ahum… zondag zit ik stijf op de bank van de spierpijn denk ik.

Carolina: hoe was het weekendje weg en cirque du soleil?

Globeskater: idd leuk zo af en toe naar een pretpark, ik ga binnenkort naar de Efteling, dat blijft ook leuk.

Fijne avond en groetjes!
Barbara

Yeeehaaaa de italianen zijn verslagen :smiley: wat een mooie wedstrijd!

Daar moet op gedronken worden hi ha ho :wink:

Nou, doe mij maar een DRIE dubbele Oranje bitter :D.

fantastische wedstrijd! En vanavond gaan we verder met Spanje - Rusland…

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange. Beetje laat op gang aan het komen hier hahaha. Kan nu wel een grote kop koffie gebruiken… Hebben gisteren de overwinning van Nederland goed gevierd! :smiley: Wat een wedstrijd!!! :smiley:

Het weekendje Málaga was super! Cirque du Soleil was echt geweldig! Het is gewoon theater, van het begin tot het einde word je vermaakt en kom je haast ogen te kort om alles in je op te nemen. Show, spectakel, humor, kippenvel. Cirque du Soleil heeft alles! Heb werkelijk ontzettend genoten van de voorstelling Quidam. Prachtig gewoon!

Casa de Orange was ook weer een verademing. Wat een heerlijk plekje is dat. Het zwembad had een perfecte temperatuur, dus daar hebben we lekker gebruik van gemaakt. 's Avonds na de show zijn we in Málaga nog lekker met vrienden wezen eten. Ja, het was optimaal genieten dit weekend!

Kan ik nog iemand iets inschenken?

Liefs,
Carolina

Goedenavond / middag,

Zo, ik lus wel een frisje. Strakjes tennissen, 2e wedstrijd van deze poule, 1e hebben we gewonnen. Dus zzzpannend.

@ Carolina: gisteravond hebben jullie natuurlijk weer goed gevierd!! 4-1 wat een uitslag, gaaf.

Mijn andere favoriet Zweden heeft het ook goed gedaan. (ja sorry, ik kan geen keuze maken, Nederland, Spanje, Zweden… hoe dan ook, ik gun het ze allemaal.

Fijne avond!
Groetjes,
Barbara

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange!

Heb ff de tijd, want ik ben mijn bad aan het vullen met water uit de waterkoker en gekookt water van het fornuis. :stuck_out_tongue: :unibrow:

Jerez blijkt aan het hamsteren te zijn. Supermarkten hebben al geen eieren en vlees meer en er blijkt ook in heel Jerez geen gasflessen meer te krijgen zijn. Helaas werkt ons water dus op gas om het warm te krijgen… :rolleyes: En hoewel de temperaturen aangenaam zijn, ik heb toch nog geen zin in een KOUD bad! :evil:

Gelukkig had ik sowieso een rustige ochtend. Heb dus wel ff de tijd om mijn badje op deze manier te vullen hahaha. :smiley: Maar het is toch wel bizar hoor…

Is Nederland ook al aan het hamsteren? Of valt dat nog mee?

Liefs,
Carolina

Moge,

Carolina dan heb je wel heel erg grote pannen om je bad zo te vullen met WARM water…

Misschien toch een goed idee om minimaal 2 gasflessen te hebben?

Hoewel… ik heb er 4 en zit ook soms zonder… (typisch iets wat je op de lange baan schuift, het omruilen van gasflessen).

De supermarkten beginnen inderdaad lege vakken te krijgen. De staking van vrachtwagen chauffeurs en vissers hakt er behoorlijk in.
Wanneer gaan wij als prive verbruikers van diesel protesteren, en de wegen blokkeren? Het wordt onbetaalbaar! Ik begrijp niet waarom diesel duurder is dan benzine. En de aanschaf van een auto op diesel is al een stuk hoger…

grin Ik héb 2 gasflessen, maar ja… Die kun je pas wisselen als ze leeg zijn. Nu bleken ze beide nog maar een ietsiepietsie beetje te hebben, en vandaag was één van de twee dus op. De andere helaas niet genoeg voor het water (is van de keuken).

Maar het is gelukt hoor. Had een heerlijk badje. Aardig grote pan op het vuur, een keer of 5 gevuld en het waterkokertje ook aardig wat keren gevuld. Daarna bad verder gevuld met koud water, was perfect! :smiley:

Ik moet bekennen dat ik 2 gasflessen wel genoeg vind. Het komt niet vaak voor dat ze gelijktijdig leeg zijn. Uiteraard gebeurd zoiets natuurlijk wel precies als het absoluut niet uitkomt hahahaha. Gelukkig hebben we goed weer, dat scheelt in het nodig hebben van warm water. :wink:

En ach, nog maar 19 nachtjes slapen en we zijn hier vanaf! Dan gaan we naar het andere huis, waar we aangesloten zijn op stadsgas!!! :smiley: Jeeeeeeeeeeeh!

Van die supermarkten vind ik toch wel bizar. De Spanjaarden denken echt dat het “guerra” wordt ofzo… :rolleyes: Doe jij daar ook aan mee corberana? Ben eerlijk gezegd wel benieuwd of het er in Nederland ook zo aan toe gaat…

Nou goed… Neem nu even een lekker glaasje fris. Lust er nog iemand wat?

Liefs,
Carolina

in nederland zijn we bij mijn weten nog niet aan hamsteren geslagen, was vandaag wel half uurtje protest dat de vrachtwagens 50km/u reden maar die files als gevolg daarvan zijn alweer opgelost :wink:

maar lijkt me wel bizar als supermarkten leeg beginnen te raken enzo :wink:

hier regent het al de hele dag :frowning: ik wil mijn auto inpakken maar heb nog steeds niet veel zin om me nat te laten regenen… wou dat het snel eens droog wordt :wink:

ik heb het koud dus ga even lekker warm bakkie thee of bouillon drinken en hopen dat het snel droog wordt :wink:

stadsgas is ook niet alles hoor :wink: waren we in budapest ook op aangesloten… gingen ze nieuwe gasleidingen in de straat aanleggen, besloten ze dat ons gebouw de gasdruk niet aan zou kunnen… hebben ze ons gewoon van het gas afgesloten, dus niet koken en geen warm water, heeft bijmekaar een maand geduurd voordat er weer gas het gebouw in kwam… nou dan kijk je wel raar op als ze dat van de 1 op de andere dag besluiten…

Ik moet er niet aan denken, een maand zonder gas en dat met 2 kleine kids. Ik moet zo nieuwe gasflessen halen, ben benieuwd of dat gaat lukken… Op zich geen probleem, heb nog 1 volle in gebruik dus we houden het nog wel even uit. En dan kan ik gelijk even kijken hoe het er hier in Sevilla voorstaat met de staking. Het is overigens wel heel mooi weer hier (35 graden en zon)

haha het was ook wel behelpen die maand, maar goed dat is denk ik verschil tussen hongarije en NL, In NL zouden ze het zsm oplossen en daar duurde het wat langer :wink:

kan je niet wat van het mooie weer deze kant op sturen :wink: