WW Reiscafé Kletstopic Deel 2!

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange.

Hier heeft het vannacht ook geregend… Maar als het goed is, trekt het nu open en blijft het mooi. Hoop maar dat de vlucht vanuit Nederland die ik zo op het vliegveld moet opwachten er geen last aan ondervonden heeft…

Morgenvroeg moet ik ook werken, bij de Yeguada uiteraard. Hoop echt dat het dan niet regent. Daar ligt zoveel zand, dat is dan echt heeeeeel vervelend.

Ik heb trouwens nog goed nieuws: PER 1 JULI GAAN WE VERHUIZEN!!! :smiley: Ben er zoooo blij mee, want het appartement waar we nu in zitten ben ik echt spuugzat! We gaan nog steeds naar een huurwoning, maar wel een huisje nu! Super lokatie, echt heel tof dus!

Liefs,
Carolina

Hoi,

Proficiat met jullie nieuwe woning Carolina! Das wel een goed vooruitzicht!

Tennis gaat vanavond niet door. Kan ik mooi zo al de boodschappen gaan doen, hoef ik morgen niet zo te haasten. Ik pak even lekker een frisje, de welbekende spappel.

Fijne avond!
Groetjes,
Barbara

Thnx Barbara! En ja, het is inderdaad een goed vooruitzicht. Heb er zoveel zin in!

Ik neem nu ook lekker even een frisje. Doe mij ook maar die spappel, smaakte goed! :smiley:

Liefs,
Carolina

carolina, gefeliciteerd met je nieuwe huis :smiley:

ik ben vandaag weer van me ouders naar me eigen huisje gegaan, heb een mooie stoel bij de kringloop gekocht even opknappen en dan kan die zo mijn huisje in :smiley:

nog even wat eten en drinken en dan ga ik lekker slapen!

Goodmorning!

Tjonge jonge wat een nacht, lig je net lekker te slapen word je wakker door een hels kabaal. Leek wel of iemand op de leidingen aan het slaan was met een metalen voorwerp… geen idee wat het was. Maar het klinkt nogal lekker door in zo’n flatgebouw…

Koffie en thee zijn gezet en ik zal even een kannetje verse jus maken voor wie wil. Voor mij een koppie thee, even rustig wakker worden :smile: en dan aan slag. Eind van de middag komen vrienden eten.

Fijne dag!
Groetjes,
Barbara

Een goede morgen!

Er is weer koffie, thee en jus d’orange. Ik neem nu even niet te veel, want ik ga lekker buiten de deur ontbijten. :slight_smile:

@Globeskater: Thnx!

@Barbara: Jeetje… Wat vervelend… Hoop dat het wel maar iets eenmaligs was…

Liefs,
Carolina

Mogguh,

@ Carolina, van harte met jullie nieuwe huis!

@ Barbara, da’s idd vervelend, maar dat ken ik van de tijd dat ik ook in een flat woonde… Da’s het nadeel van op een kluitje wonen, maar heeft ook veel voordelen.

Wij werden vannacht om 03:00u wakker van de telefoon, maar ging niet vaak over… Vanmorgen in m’n mailbox was een mail van Webjet.com Hier hadden we gisteren een ticket van Cairns naar Sydney geboekt, voor onze reis komende september. Wat bleek, onze voornamen waren te lang… Konden ze dat niet gewoon mailen, want ik moest vanmorgen die aussies terugbellen. Op hun site stat duidelijk en dik geschreven dat je je volledige naam van je paspoort moet invullen en nu blijken ze te lang te zijn :retard: Katholiek zijn is soms niet eenvoudig :biggrin: Vreemde jongens die skippys :slywink:

Lekkere bak koffie en weer verder met werken.

Fijne dag nog!

Thnx Robert! Ben er erg blij mee! :slight_smile: Nog een maandje wachten en dan kunnen we erin!

Wat betreft die namen, dat ken ik wel een beetje. Ik heb dus 3 (doop)namen en 1 achternaam, snappen die Spanjaarden werkelijk helemaal niets van. Hahahahahaha. Maar Robert, natuurlijk wel heel vervelend voor je dat ze geen rekening houden met tijdsverschil…

Wanneer gaan jullie op reis?

Ik neem lekker even een glaasje fris. Ben rond 14h naar het centrum, gezellig lunchen met een ex-collegaatje. Bussen staken hier ook, maar gelukkig is het schitterend weer, dus ik ga lekker te voet. :slight_smile:

Liefs,
Carolina

haha we zijn dus niet het enige land met busstaking :wink:

ikke ben druk aan de studie nog 1 vraag en dan is mijn take home tentamen af :d

maar eerst eens even lekker een cranberry sapje drinken :smiley:

:zon02:Goedemiddag allen.
Carolina felicidades con tu casita nueva!
Net weer terug van middageten. Helaas niet al te lang van de tuin en de zon kunnen genieten, komt vanmiddag wel (30 graden in Sevilla)! Het weer begint eindelijk goed te worden en binnenkort is het echt warm genoeg om te zwemmen.
Weekendje wezen camperen, camping Doñana, redelijk weer en lekker uitgerust. ook nog paard gereden. Gaaf! Excursie van 2 uur door het natuurpark en langs het strand.
Ik neem een colaatje!

Gracias corberana! :slight_smile:

Een hele goede morgen! Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange. Neem zelf niet al te veel, want ga dadelijk buiten de deur ontbijten met een vriendinnetje. Gezellig dus.

Ik ben erg benieuwd hoe vandaag gaat lopen. Heeeeel misschien kan ik vanmiddag namelijk mee op een helicoptervlucht!!! Echt super cool. Maar moet even deze ochtend afwachtend, dan wordt doorgegeven of het inderdaad door kan gaan of niet…

Liefs,
Carolina

Goedemorgen,

bwuh, ben nog wat moe. We hadden gisteravond een wat lange vergaardering van de stichting. We plannen een benefietconcert, met presentaties etcetera. Gaat zeker leuk worden, want we hebben plannen genoeg om mensen geld te “ontfutselen”:biggrin:

@Carolina; we vliegen 1 september via Hong Kong naar Sydney en bezoeken Sydney, Melbourne, Adelaide, Alice Springs, Cairns. Vanuit de meeste plaatsen gaan we ook naar de bezienswaardigheden in de buurt. Denk aan de “Blue Mountains”, Kangaroo Island", “Uluru”, “King’s Canyon”, “Great Barrier Reef” etcetera. Edit: we vliegen 3 oktober terug.

Ik hoop voor je dat het helicopterviegen doorgaat!

En maar weer an die Arbeit…

Eén goedemiddag!

Helaas, de helicoptervlucht gaat vandaag toch niet door. Hopelijk een andere keer! Lijkt me echt super tof! :slight_smile:

@Robert: klinkt goed zeg die reis. Ik wens jullie nu alvast heel veel plezier met de voorpret! :wink:

Ik neem lekker even een frisje. Kan ik nog iets voor iemand inschenken? Zojuist trouwens een berichtje ontvangen van Teleac. Helaas hebben ze er voor gekozen om toch niet naar Jerez te gaan voor het programma… Tja… Er moeten altijd keuzes gemaakt worden hè…

Liefs,
Carolina

Doe mij maar een cola oid (Cruzcampo bewaren we voor na het werk)
Carolina, komen ze van Teleac wel naar Sevilla?

Moet bekennen dat ik geen idee heb wat verder het programma is. Zou het dus niet weten corberana!

Hier heb je je colaatje! Ik neem er zelf ook eentje.
Proost!

Liefs,
Carolina

carolina, jammer dat je helikoptervlucht niet doorging, maar komt vast nog wel eens :wink:

ik heb kaartjes gewoon voor zondag walibi world dus ga me dagje vermaken in pretpark :smiley:

vandaag even rustig aan doen met eten en drinken want me maag is weer van slag :wink:

Hoi hoi,

Zo, even een frisje voor ik mijn bed induik. Was gezellig bij een vriendin, even een kijkje genomen in hun nieuwe (nieuwbouw) huis. Het is nu nog helemaal kaal, maar het gaat zeker mooi worden.

@ Carolina: wat jammer dat Teleac voor iets anders gekozen heeft… :frown:
Gisteren een hapje gaan eten met die vriendin die in Den Bosch woont, maar ze had eigenlijk niet zoveel meer tips als jullie al hebben. Maar ik denk dat jullie je wel zullen vermaken daar. We kijken tegen die tijd nog wel even om iets af te spreken, zou dat wel heel gezellig vinden.

@ Robert: gave reisplanning! ik ben daar ook geweest (9 jr geleden ofzo), nou ja, niet alle plekken die jullie gaan bezoeken, maar heb familie wonen in Adelaide en Brisbane, dus toen heb ik Sydney en Melbourne ook even meegepakt. Was een erg mooie trip!

@ Globeskater: beterschap!

Ik ben super happy, gisteren mijn ticket geboekt naar MADAGASKAR. Het gaat echt gebeuren. We gaan met 4-en, zelf alles regelen. Spannend hoor!! Vertrekken 7 september en komen 5 oktober terug. Yeahhhhhhhh! Ik vind het echt super.

Groetjes,
Barbara

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange. Ik heb lekker nog een half uurtje voor ik naar het vliegveld ga om de nieuwe lading Nederlanders welkom te heten. Kan dus mooi even ontbijten. Doet er iemand mee?!

@Globeskater: Ik ben er behoorlijk zeker van dat het er wel een andere keer van zal komen. Wellicht niet direct de helicoptervlucht, maar wel een gewone vlucht over Andalusië. Heb hier namelijk een goede Nederlandse vriend van me, die piloot is bij één van de vliegschooltjes in Jerez! :wink: :slight_smile:

@Barbara: Ach, wat betreft Teleac, er zijn ergere dingen hoor. Qua tijd komt het me niet geheel verkeerd uit. Ze zouden namelijk precies op de verjaardag van mijn lief komen. :wink:

IK BEN HELEMAAL HAPPY!!! Gisteren hebben we het contract getekend voor ons nieuwe huisje!!! :D:D:D Nog steeds huur dus, maar een enorme verbetering met waar we nu zitten. Ik kijk er zo uit om te gaan verhuizen! 1 Juli is het al zover!!! :D:D:D

Liefs,
Carolina

G’day, (effe oefenen voor september ;))

lekker bakkie gedaan en er een vers broodje ei van de bakker bij gegeten.

@ Carolina; van harte met 't nieuwe huisje en zo lekker snel al.

@ Barbera; super zeg, Madagascar met z’n vieren. Welke route gaan jullie doen? Ik heb trouwens al een deel van de foto’s gescanned, maar heb een licht chronisch tijdgebrek… Vliegen jullie met AirMad?

@ Carolina: nog maar 24 dagen en dan de sleutel dus! Aftellen!!! Spannend.

@ Robert: welke route precies weten we nog niet, die we gaan binnenkort bespreken. We willen iig voldoende tijd nemen om een paar NP’s goed te bezoeken, misschien op zoek naar walvissen, iets voor een goed doel doen en herbegrafenis bijwonen. Denk dat we met een paar van deze activiteiten ook echt met de lokale bevolking kennis kunnen maken, dus ik moet nog wel wat Frans en Malagasy :wink: oefenen. Maar daar heb ik nog zo’n 3 maanden voor. Ik ga even je foto’s checken!

Groetjes en fijn weekend alvast!!
Barbara