Yahoo, de cocktailbar is geopend, have fun!
http://www.blusbus.nl/images/new-front.jpg
Ik neem een Dangerous Banana… heb ik wel verdiend na de nederlaag van daarnet… haha.
Groetjes,
Barbara
Yahoo, de cocktailbar is geopend, have fun!
http://www.blusbus.nl/images/new-front.jpg
Ik neem een Dangerous Banana… heb ik wel verdiend na de nederlaag van daarnet… haha.
Groetjes,
Barbara
Goh, dat zag er gezellig uit. Heb ik helemaal gemist.
Goedemorgen in ieder geval!
Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange.
Wie kan ik wat inschenken?!
Liefs,
Carolina
Goeiemorgen,
heb nog een beetje een dik hoofd van de cocktails van de cocktailbar :drugged:
Lijkt een beetje op de feestbussen die ik in Panama City heb gezien, alleen rijden die tijden het feest :nod:
Wat een weer zeg, maar eerst maar even een beetje werken.
Zo, vanavond maar eens gewoon een frisje voor mij.
Morgen de laatste dingen op het werk opruimen en afronden en dan worden om 4 uur smiddags mijn spullen opgehaald en naar mijn nieuwe werkplek gebracht, vrijdag alles uitpakken… En dan op vakantie, kan ik daarna fris beginnen op de nieuwe werkplek. ![]()
Fijne avond!
Groetjes,
Barbara
Goede avond!
Ik neem ook even een frisje, een lekkere Aquarius Limon.
Ben nog steeds aan het bijkomen van de Feria… :rolleyes: ![]()
Nog maar 4 dagen werken bij de Real Escuela (morgen, maandag, dinsdag en woensdag) en dan ben ik er weg! Heel fijn, want je wordt daar behoorlijk ondergewaardeerd…
Heb al 4 nieuwe jobs, dus gaat helemaal goedkomen!
Heerlijk vind ik dat, niet continue hetzelfde doen. Dat gaat me anders vervelen.
Kan ik nog iets voor iemand inschenken?
Liefs,
Carolina
Hee Carolina, beginnen we allebei ongeveer gelijk aan een nieuwe uitdaging. :zon: Maar ik heb aan 1 job genoeg ;).
Ik lust nog wel een frisje, cola light. Dank je!
Goedemorgen!
Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange.
Wat voor een nieuwe job heb jij Barbara?!
Per wanneer begin je?
Liefs,
Carolina
Goedemorgen!
Ik pak een grote kop thee, even wakker worden zo (beetje trage start :)).
Een reorganisatie, dus niet geheel vrijwillig. Maar ik sta er wel positief tegenover en denk ook zeker wel dat ik doorgroeimogelijkheden krijg binnen het nieuwe ‘shared service center’ voor personeelszaken. Van de ene kant niet zo leuk, want ik had het erg naar mijn zin als HR assistente op de IT afdeling, heel afwisselend werk omdat ik echt alles deed, maar van de andere kant is het leuk om het nieuwe SSC mee te mogen opzetten en ook echt je mening kunnen geven over dingen… dat schiet er namelijk wel vaak in bij reorganisaties. Denk dat ik over een maandje of 2/3 kan zeggen of ik het leuk ga vinden of niet. Want dat staat toch wel bovenaan bij mij, plezier in mijn werk.
We zijn 1 april gestart met de nieuwe werkwijze, maar dat ging niet zo makkelijk als je gewoon op je oude plek blijft zitten, nu gaan we dan toch echt eind van de middag/morgen verhuizen, dan een weekje vrij en dan 19 mei begint het voor mij echt vanaf mijn nieuwe plek. Zal even wennen zijn, want ik zit al dik 4 jaar alleen op een kantoor en dadelijk met 6 vrouwen, zal gezellig worden haha, lekker theeleuten enzo… ohooo.
Werkze en fijne dag!
Groetjes,
Barbara
Mogguh,
wat een weer weer :zon02: Laatste dag werken en dan lang weekend :unibrow: Lekker het hele weekend in Oostenrijk raften, klimmen etcetera en natuurlijk schnitzels eten;)
Best spannend he, zo’n nieuwe baan? Toch altijd weer leuk om een beetje afwisseling te hebben. Ben er ook aan toe, maar denk dat het in ons geval in een ander land gaat worden. Alsvast succes met jullie nieuwe banen allemaal.
Fijn weekend!
Een goedemorgen!
Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange!
@Barbara: fijn dat je positief tegen je nieuwe job aankijkt. Dat is in ieder geval een goed begin. Ik wens je veel succes!
@Robert: Naar welk land zouden jullie willen gaan? En is dit alleen nog maar een wens, of heeft het al vastere vormen?
Vandaag hoef ik niet naar de Real Escuela, want ik moet al op één van mijn andere jobs zijn: het vliegveld. Op vrijdag werk ik nu voor Arke Fly, begroet ik de nieuwe lading Nederlanders die aankomen in Andalusië. Normaal gesproken komt deze vlucht rond half 9 aan, maar blijkbaar is er deze keer vertraging. Kreeg namelijk een smsje dat ik er pas om kwart voor 10 hoef te zijn. Relaxt dus. ![]()
Morgenvroeg ben ik met Teleac naar de bodega!
Zij hadden mij via het tijdschrift Temperament gevonden. Ze gaan een programma maken over (Nederlanders in) Andalusië en komen morgen om te kijken of Jerez een geschikte plek is voor opnamen. Die opnamen zouden dan in juni zijn. Wel grappig dus. ![]()
Zondag heb ik lekker een dagje niets, kan ik dus mooi even relaxen. ![]()
Ik wens iedereen vast een goed weekend!
Liefs,
Carolina
Goedemorgen!
Wat een heerlijke ochtend, mooi weer, onbijten in het zonnetje. Koffie en thee staan klaar voor wie wil.
Bedankt Carolina! Jij ook succes met je 4 (?) jobs, druk bestaan, maar wel allemaal leuke dingen om te doen lijkt mij.
Mijn nichtje zit nu in Turkije waar ze ook mensen van het vliegveld moet halen enzo. Verder helpt ze met het entertainment op het vakantiepark. Maar het eerste vindt ze het leukste, de mensen verwelkomen.
Ik heb een heerlijk relaxed weekend voor de boeg. Dadelijk eerst even tennissen, dan de boodschappen doen, vanmiddag cadeautje kopen om mee te nemen voor mijn tante. En daarna lekker de tuin in bij mijn ouders, beetje zonnevitaminen tot me nemen.
Morgen mijn tas inpakken en waarschijnlijk weer bij m’n ouders in de tuin met een goed boek… vervelend hoor :). En dan morgenavond laat naar de bus en dan kom ik maandagochtend aan in Ulm. Yahoooo!
Oja, Carolina, laat je ons weten als Teleac het programma gaat uitzenden? Echt leuk! Jerez is zeker wel een goede locatie om daar een informatief programma over te maken toch?!
Fijn weekend!
:vak02:
Wat een heerlijk weer vandaag. Ben wel een beetje verbrand, maar dat wordt vanzelf bruin.
Nu mijn tas even inpakken en dan ben ik er klaar voor.
Pak eerst even een frisje. Kan ik nog iets inschenken voor iemand?
Fijne avond en tot volgende week!
Groetjes,
Barbara
Doe mij ook maar wat fris. Is er nog van die Spappel? Dat wil ik wel eens proberen…
Ben juist al mijn Feria foto’s aan het uploaden… Pfffff… Waren er nogal wat! Dusss… Voor wie ze graag wil zien, wacht nog heel ff en KLIK DAN HIER!
@Barbara: IK WENS JE EEN HELE FIJNE VAKANTIE!
Liefs,
Carolina
Bedankt! (ben nu even nog wat aan het strijken :disgust:…)
1 Spappel voor Carolina, coming up.
Groetjes!
Thnx! Mmmmm smaakt goed! ![]()
Mijn foto’s staan op mijn site! Is uiteindelijk een selectie van 103 foto’s geworden!
Zie hier: FERIA DEL CABALLO 2008!
Liefs,
Carolina
Ik heb ze net bekeken. Wat een feest en wat een kleuren. Echt gaaf dat iedereen zich zo mooi aankleedt!
Ik ga afsluiten. Toedeloe!
Cute! Thnx!
Het was inderdaad super!
Goede reis gewenst Barbara!
Tot snel weer!
Liefs,
Carolina
Een goede avond!
Wat een heerlijke avond heb ik gehad! Zoooooo lekker gedanst! Heb EIN-DE-LIJK een groep gevonden waar ik me helemaal thuis bij voel. EIN-DE-LIJK weer salsadansen! Zalig gewoon!
Daar zal ik dus iedere maandagavond te vinden zijn!
Me = Happy! :D:D:D
Nu even lekker een frisje, neem een Aquarius Lemon.
Lust er nog iemand iets?
Liefs,
Carolina
Goedemorgen,
we zijn weer op het werk, maar ik ben nog wat moe van het tripje naar Oostenrijk
Eerst een lekkere bak koffie en een vers broodje van de bakker.
Oostenrijk was dit jaar weer erg goed. We hebben 1x met de kayak en 2x met de raft gevaren op zaterdag. Erna gingen de schnitzels er goed in. Zondag hebben we eerst een flinke tocht over de grote gletscher bij Sölden gemaakt en erna hebben we als eersten een geheel nieuwe klettersteig mogen inwijden. Deze was net klaar en we zijn met de bouwer ervan naar de top geklommen. Hij had voor onderweg een lekker wijntje mee, wat we op de muur bij een hoogte van 185m hebben gedronken:dope: Was weer een ervaring erbij.
@ Carolina; het heeft nog geen vaste vorm, maar Mexico staat op #1. Ik persoonlijk zou ook Panama overwegen, maar mijn vriendin is het er te rustig. We zijn in Mexico in 4x alles bij mekaar zo’n 4 maanden geweest en niet alleen in toeristische gebieden. Het zal waarschijnlijk in centraal tot west Mexico worden. Het kan wel nog even duren, want het is toch een grote stap die men dan maakt. Huizen kijken op internet is wel al aan de gang, maar eerst om een idee te krijgen. Liefst willen we in de buurt van een grotere plaats een ranchero kopen, waar we plek hebben om 2-3 cabanas te bouwen. Ik wil graag tours op maat gaan doen, bv vulkanen bezichtigen etcetera en Ingrid zou goed als leerares Engels kunnen gaan werken. De cabanas zijn puur om eventuele gasten de mogelijkheid te bieden, want we willen geen b&b o.i.d. We willen ons goed voorbereiden en ook met een goede geldbuffer vertrekken, zodat we geen financiele druk hebben. Vergunningen etcetera hebben we al compleet uitgezocht, nu nog een tijd en een plek.
Fijne dag nog.
Een goede morgen!
Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange!
Vandaag heb ik mjijn laatste dag bij de Real Escuela, heel fijn! Gisteren met wat collegaatjes wezen lunchen, was erg gezellig. Ben er wel aan toe om daar te stoppen. :rolleyes:
@Robert: Klinkt goed hoor. Maarreuh… Als je zegt dat het nog wel “even kan duren”, aan wat voor een tijdsbestek denk je dan? Gaat dit om maanden of nog om járen voordat het daadwerkelijk gaat gebeuren?
Liefs,
Carolina