WW Reiscafé Kletstopic Deel 2!

Een goedemiddag!

Sowww, drukke dagen zeg! Veel gewerkt en daarnaast ook nog veel andere dingen. Vanavond komt een hele goede vriendin van me aan op Jerez, om hier een paar dagen bij ons te verblijven en de Feria mee te gaan vieren. Erg veel zin in!

Morgen begint het dan echt, het kriebelt al helemaal! :smiley: Iedere keer als ik langs het Feria terein rijd kan ik het niet helpen, maar dan MOET ik gewoon big smilen. :smiley: Mijn jurk hangt mooi aan de kast, zodat ie niet kreukelt. Morgen doe ik 'm nog niet aan, maar van maandag t/m donderdag zeker wel. :smiley: Echt geweldig!

Ik neem nu even een lekker glas ijskoude zero-cola. Lust er nog iemand iets?

Liefs,
Carolina

ik heb lekker veel gesport en familie bezocht en zit nu nog even met rose biertje na te genieten :wink:

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange. Het belooft hier een schitterende dag te worden, zo’n 25 tot 30 graden. Heerlijk gewoon!

Mijn vriendin en haar dochter zijn gisterenavond goed aangekomen, super gezellig om ze hier te hebben. :smiley:

Liefs,
Carolina

Een goede morgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange!

Sow… De Feria is echt super goed ingeluid! Gisteren een geweldige eerste dag gehad. We waren er rond 20h, eerst een beetje rondgelopen, alles bekeken, alvast in één van de kermisattracties geweest en toen om 22h uur gingen voor de eerste keer de lichten aan.

WAUWWWWWWW! Dat was echt super mooi weer! Ongelooflijk gewoon! Zo indrukwekkend!

Vanmorgen eerst weer even werken en dan vanmiddag ga ik de eerste keer in mijn flamenco jurk naar de Feria. Nu al zin in! :smiley:

Liefs,
Carolina

Goedemorgen!

Ik zit weer op mijn werk… oei wat ligt er veel werk na 3 dagen afwezigheid, ach ja…
Het weekend heb ik nog niet echt veel gedaan, maar wel heerlijk genoten van het schitterende weer. En dan nu, grijs en regen… wat een verschil.

Ik pak gauw een kop thee en ga aan de slag.

Groetjes,
Barbara

Een goedemorgen!

Er is weer koffie, thee en verse jus d’orange. Maandag erg gezellige middag op de Feria gehad, maar gisteren zijn we uit eindelijk niet gegaan. Heb toen een relaxte middag met mijn vriendin en haar dochter doorgebracht, was een beetje rustiger. :slight_smile:

Vandaag is “lady’s day” dat mogen we natuurlijk niet missen! Dus vanmiddag zullen we op de Feria lunchen en er dan de gehele middag verblijven.

Nu alweer zin in! :smiley:

Liefs,
Carolina

Goedemorgen,

Lady’s Day in Jerez en Koninginnedag hier. Overal feest :biggrin:! Gezellig. Ik wacht rustig tot het zonnetje doorkomt :zon02:.

Ik ben vroeg lekker vroeg wakker, zit in het werkritme. Straks tennissen en dan vanmiddag de stad in met vrienden.

Fijne dag allemaal!
Groetjes,
Barbara

ik zou vandaag naar de keukenhof gaan, maar zit ziek thuis, zo toch nog maar even weer wat proberen te eten en te drinken…

Beterschap Globeskater! Dat is wel heel treurig op zo’n dag als deze…

Speciaal voor Globeskater:

http://www.top-hobby.nl/cmsadmin/producten/HB-0008-Beterschap.jpg

Ziek-zijn op speciale dagen als deze zou verboden moeten worden…

Hier zit ik inmiddels alweer in “Vol Ornaat”. Even wachten tot de rest klaar is en dan gaan we weer naar de Feria! Heb nu alweer zin in die heerlijke Pimientos Fritos en een glaasje rebujito (tio pepe fino met seven-up). Zálig! :smiley:

Liefs,
Carolina

Dank jullie wel :smiley: trouwens ben liever vandaag ziek dan komend weekend, want ben vrijdag jarig en krijg vrijdag, zaterdag en zondag visite en dan wil ik wel weer beter zijn want als ik me dan zo voel als nu blaas ik alles af :wink:

Een goede middag!

Ik neem even lekker een glaasje fris. Wil er nog iemand iets?

@Globeskater: Ik zal voor je duimen dat je weer beter bent. Jij gaat je verjaardag flink vieren, maar liefst 3 dagen! :smiley: Doe je goed!

Ik heb gisteren zeer goed op de Feria gefeest, vandaag dus een beetje brak… :s Hahahaha! Gelukkig geen kater, maar ben wel een beetje moe. Vandaag dus niet naar de Feria. :wink:

Even vast een beeld van hoe ik er op de Feria uitzie:

Hoi hoi,

Super Carolina! De jurk staat je heel goed.

Ik pak ook even een frisje, ben hier wat aan het rommelen in huis. Gisteren gezellig de stad in geweest. Nog even Spaans staan te brabbelen met de vriendin van de vriend van de vriend van … etc. Maar erg leuk dat ik haar weer een keertje zag. Misschien gaan we eind dit jaar samen met wat vrienden naar Madrid om haar te bezoeken.

Vanochtend weer lekker getennist, toen het nog droog was. Het is echt vreemd weer, zon, regen, wind, echt alles door elkaar heen.

Fijne dag nog!
Groetjes,
Barbara

leuke foto carolina :smiley:

ik nog steeds niet fit ben maar een flink nacht slaap heeft me wel goed gedaan, nog even verder rusten en dan kan verjaardag vieren beginnen :wink:

ik vier het 3 dagen omdat me ouders mij opzoeken op me verjaardag zelf, dag later me vrienden en zondag samen met mijn zusje die dan jarig is de hele familie :wink:

Goedemorgen!

Koffie, thee en jus staan klaar. Verplicht vrije dag, heerlijk zo’n lang weekend.

En speciaal voor Globeskater:

http://www.s-factory.nl/Wenskaarten/verjaardag%20MAP%20-%20verjaardag%20taart%201e%20en%202e%20pag.jpg

Fijne dag!

Groetjes,
Barbara

GEFELICITEERD GLOBESKATER!!!

http://blogs.ya.com/midnightsong/files/GlobosFelizCumpleanos.jpg

Ik neem even lekker een glas cola. Vandaag flink gewerkt, vanmorgen om kwart over 8 een nieuwe job bij Arke Fly, daarna gewoon weer bij de rijschool. Nog maar 1,5 week daar en dan ben ik er weg. Best wel fijn, want ik heb het er een beetje gehad.

Vanmiddag gezellig op de Feria geluncht met de familie van mijn lief. Nu ff relaxen en dan vanavond werken bij de Rijschool voor de gala ter gelegenheid van de Feria. Dat is toch wel heel mooi.

Morgen ook veel werken. 's Ochtends bij de Yeguada de la Cartuja en 's avonds bij de rijschool voor de 2e en laatste gala voorstelling. Zondag relaxen, beetje genieten van de laatste dag Feria en het 2 jaar samenzijn met mijn lief vieren. :smiley:

Lekker weekend dus…! :wink: :smiley:

Liefs,
Carolina

mijn 1 dag van de verjaardag zit er al weer op, mijn ouders en zusje zij gezellig langs geweest, morgen vrienden, overmorgen familie en dan maandag de oppaskinderen

nu neem ik voor slapen nog even wat cranberry sap en dan lekker slapen en verder beter worden, gelukkig lijkt de griep af te zwakken :wink:

Thanks voor de felicitaties!

en allemaal een fijn weekend!

Hallo,

eerst nog van harte gefeliciteerd achteraf Globeskater :zon:

Ben bijna een weekje knock-out geweest met die rot buikgriep. Laats ook een beetje gehad, maar natuurlijk niet uitgeziekt…

Ik heb tussen het griepen ook een deel van de nieuwe website van de stichting kunnen kunnen klaarmaken en uploaden. Kijk maar eens op www.cambodia-dutch.org Moet nog een heleboel bij, maar we hadden graag een nieuwe en frisse site… Onze eigen is daardoor nog waar 'ie was, maar daar komt binnenkort verandering in. Ik ben al foto’s van b.v. Madagascar aan het scannen.

Carolina, leuk zo’n jurk, moet ik m’'n vriendin eens laten zien, want die vind zulke “Spaanse” jurken geweldig.

Vandaag maar weer een beetje sporten, want ik ga altijd tijdens het pinksterweekend met een aantal vrienden naar Oostenrijk om te raften, klimmen en andere bergsport te beoefenen. We hebben dit jaar een megaklim, dus ben benieuwd hoe die gaat worden :rolleyes:

Vanmiddag met m’n vriendin mee, want zij heeft haar laatste optreden van het bandje waar ze bij zingt. Het is buiten en het weer speelt mooi mee :wink:

Hoi hoi,

@ Roberts: Heb even snel gekeken, mooie site!!

Wat een schitterend mooie dag:zon02:. Ben even thuis, maar ga er zo weer vandoor, en vanavond tennissen. Goed van genieten nu, want de komende week weer op het werk en tja, helaas kan ik mijn PC niet buiten zetten. Maar nog een weekje en dan een hele week vakantie! Ik hoop dat het in zuid Duitsland ook zo’n mooi weer zal zijn.

Groetjes en fijne dag verder!
Barbara

Hoi hoi,

Sinds we allemaal druk aan het postcrossen zijn is het een stuk rustiger in het cafe ;), dus vanavond is iedereen welkom vanaf half 10 (ik moet zelf eerst even tennissen daarom) voor een lekker cocktail, ik trakteer :nod:. Er is keuze genoeg zoals je kunt zien.

http://www.omafia.nl/cocktails/cocktails/cocktail14.gif

http://www.omafia.nl/cocktails/cocktails/cocktail03.jpg

Nog 5 dagen en dan op naar Duitsland. Heb er zin in!

Groetjes,
Barbara