Ik zit alweer een tijdje achter de PC mijn laatste opdracht uitwerken. Gaat de goede kant op (volgens mijn gevoel dan, de docent beslist uiteindelijk…).
@ Roberts: ben benieuwd naar de foto’s van Madagscar.
Het is hier ook schitterend weer. Een glas sap voor mij en snel verder, kan ik straks nog even lekker de stad in.
Heerlijk dagje gehad. Het is weer heerlijk weer, wat frisjes vanwege de wind, maar de zon is aangenaam. Zo’n 20 graden, dus jasje is echt nog wel noodzakelijk. Maar ik ben al lang blij dat de regen voorbij getrokken lijkt te zijn!
Vanmorgen lekker gewerkt, was toch weer erg leuk bij de Yeguada de la Cartuja! Moest de engelse rondleiding doen. Kan het niet helpen, maar dat doe ik toch altijd liever dan de Duitsers… :rolleyes:
Vanmiddag een spoedcursusje “Cádiz oudstad” gehad. Daar ga ik binnenkort ook een rondleiding doen. Wel spannend, want dat is dan de hele dag met een groep op stap: vertrek hotel, naar Cádiz, daar rondleiden en dan laat in de middag weer terug bij het hotel. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen!
Ik heb nu dorst als een… Ik weet niet wat! Ben dus ff de kraan aan het leegdrinken hier. Glazen vol water! Kan er niet genoeg van krijgen nu.
Zo direct naar de familie van mijn lief, daar gaan we eten. Das wel relaxt na zo’n druk dagje, dat ik tenminste niet óók nog eens in de keuken moet staan!
Zo leuk, Carolina, jij schrijft goedemiddag om bijna half 9 en hier is het al avond ;). Wat gaaf dat je nu ook in Cadiz rondleidingen gaat geven. Wanneer begin je daar mee?
Ik ga even aan de thee. Vandaag de nieuwste LP van Madagascar kunnen bemachtigen, dus lekker lezen vanavond, plakkertjes plakken bij wat ik graag wil zien enzo … :D.
grin Tja, ik had op dat tijdstip gewoon echt nog een “einde van de middag” gevoel. Was werkelijk voldaan moe toen ik later in bed stapte. Goed gevoel!
In principe zal ik het gewoon eerst eenmalig doen: aanstaande zondag groep van het vliegveld afhalen en naar het hotel brengen en dan maandag een dagje naar Cádiz met ze. Eens zien of ik het leuk vind. Mocht dat nu het geval zijn, dan zit het er wel in dat ik vaker zo dagrondleidingen ga doen (en dan niet alleen naar Cádiz). Maar alles op z’n tijd.
Voor nu is er in ieder geval weer koffie, thee en verse jus d’orange! Ik heb ook eitjes gekookt. Er zijn hard en zacht gekookte eitjes, dus… Tast toe!
Oeps, het is al weer bijna middag. Vanochtend wat tijdschriften zitten ‘bijlezen’ en dan vliegt de tijd zo voorbij.
Bedankt voor het gekookte eitje. Ik heb ook nog een paar croissantjes in de aanbieding, wie wil?
Ik pak nog een glas sap en ga hier eens verder ‘lanterfanteren’. Straks even bij mijn ouders langs, kijken of de hond weer helemaal de oude is, haha. Zal wel goed zijn, want ik heb er niks meer over gehoord.
Zo, bijna 22 uur, dan mag ik een drankje hebben van mezelf, haha. Ik drink bijna nooit, maar ik heb een lekkere Afrikaanse “creme likeur”, Amarula. Of Licor 43 ook in de aanbieding. Kan ik iets inschenken voor iemand? Mag ook iets fris zijn hoor, of een kupske koffie.
Ben bij de ranch van één van de ruiters van de rijschool gaan kijken. Heeft een mooi plekje, daar in Chipiona, met 20 paarden en een binnen en buiten arena. Dussss… Als je ooit rijlessen wilt hier in het zonnige zuiden, gewoon lekker tijdens je vakantie, dan weet ik een geweldige plek!
Ik neem nu lekker even een glaasje citroenlimonade. Lust er nog iemand wat?
ik ben weer terug uit London en heb er echt een super tijd gehad! Ik heb een aantal grote mokken gekocht dus mijn mokken thee zijn vanaf nu flinke mokken
@Globeskater: hoe groot zijn die mokken dan? Thee drinken kunnen ze in Engeland wel.
Ik pak nog even een frisje voor ik op tijd mijn bed induik. Morgen een drukke dag, en na het werk gezellig uiteten en vrijdag ook… Lastig hoor … :biggrin:
Vandaag een tupperware party gehad, mijn eerste. grin Was toch wel leuk Deed me aan mijn moeder denken, die had vroeger ook altijd alles van tupperware.
Vandaag hebben we hier weer een dagje regen, maar als het goed is, schijnt morgen de zon gewoon weer. De temperatuur zal overigens wel gewoon een 20 graden zijn. Niet echt vervelend dus.
@Globeskater: Klinken goed die mokken! Ben dol op mega-mokken!
Daar smaakt elke warme drank veel beter in.
Even een frisje voor ik zo de stad in ga. Lekker een hapje eten met een paar vriendinnen. Gezellie! Gisteren ook uit eten geweest, het was zoooo lekker!
Verder van het weekend niet veel gepland, maar dat komt goed uit, want ik moet het eea klussen… douche/bad kraan heeft het begeven eergisteren… en een beetje shoppen, wil nog een achterwand/plaat voor in de keuken.
Het is voor mij nog een beetje vroeg voor ontbijt, maar er is vast koffie, thee en verse jus d’orange! Rond 10 uur zet ik de ontbijttafel klaar: gekookte eitjes, vers stokbrood en lekker beleg. Smakelijk alvast!
Hier is het vandaag nog niet zo’n mooi weer, maar vanaf morgen klaart het weer op en zou het goed moeten blijven. Ik hoop echt dat we volgende week, met de Feria, goed weer hebben, dat is zoooo zonde als het dan regent…
Mijn jurk voor de feria is bijna klaar, wordt echt super mooi! Ben er helemaal happy mee!
Hoop dat iedereen van het ontbijt genoten heeft! Ik neem nu even een heel groot glas fris (citroenlimonade). Wij zijn hier bezig aan de grote schoonmaak, heb het nu dus erg warm… :rolleyes: Maar goed dat het buiten niet zo’n lekker weer is, dat is wel praktisch bij deze werkzaamheden.