hey Chotje,
Ik denk zelf ook aan werk in de telemarketing. Maar jij gaat daar nu werken? Zo ja, hoe heb je dat gefixt!!!
Gr Mat
hey Chotje,
Ik denk zelf ook aan werk in de telemarketing. Maar jij gaat daar nu werken? Zo ja, hoe heb je dat gefixt!!!
Gr Mat
@ Linda: Ik ben niet zo van de feesten dus is werken in de horeca ook echt nix voor mij. Ik heb begrepen dat je wel zo aan de baan bent als je bv in een strandtent wil werken. Ik weet niet hoe ze die banen hier aanbieden, mss via uitzendburo’s ofzo maar in elk geval hangen er geen briefjes met gezocht op ofzo zoals in NL.
@ Thieu: Ik heb gewoon gesolliciteerd bij een bedrijf dat net begonnen is op het eiland. Een klein bedrijf met 12 mensen dus dat vind ik wel leuk. Ik heb maandag ook nog een gesprek bij de Talent Factory dus ben benieuwd wat ze daar bieden.Tis allemaal rond de 13 gulden bruto per uur, dus hou er rekening mee dat je veel minder gaat verdienen dan in NL. Het lijkt mij wel een leuk baantje voor een tijdje. ALs het bevalt blijf ik en anders ga ik gewoon ergens anders heen. Ik hou de vacatures tussentijds in de gaten, dus wie weet …
Oke! Ik heb net even gereageerd bij TTFC, dus ben zeker benieuwd bij dat callcenter jah.
In ieder geval veel succes bij het zoeken van een geschikte job, whaha, er is op cura ook nog zelf een AH zag ik net!
Ga nu pitten want het is NL tijd 00:40.
gr
Je kan alleen ter plekke solliciteren bij TTF want ze nemen niemand aan vanuit NL, dat gaat allemaal via wereldjob en dan moet je 500 euro betalen! Dus je kan gewoon binnenlopen als je er bent of naar een ander callcentre. Ik heb maandag gesprek bij TTF, ben benieuwd… en anders ga ik bij die andere werken,ook prima. Tis natuurlijk vreselijk werk maar wel een leuk bedrijf en je leert wat mensen kennen dus ik vind het prima hoor!
HI!
Ja denk ook wel dat ik het daar ga regelen ,in ieder geval bedankt!
En mischien drinken we een keer een biertje in het nieuwe jaar , groetjes linda!
hey,wat leuk hier op deze forum.we zijn ook van plan om naat curacoa te verhuizn.woon momenteel in venezuela en ons huis moet eerst verkocht worden.zien er hier heel erg naar uit.zijn een belgisch gezin met 2 dochters van 17 en 21.kan nog leuk worden toch?:vak02:
@ chotje Ik ga wss ook werken in een callcenter via wereldjob en ik dacht ook dat dat talenfactory zou zijn…
Als je er geweest bent zou je me willen vertellen hoe het was?
Hi Lauw,
Ik ga niet werken voor de talent factory uiteindelijk, maar via wereldjob zal het wel die zijn ja want ze werken er mee samen. Ik heb uiteindelijk voor een ander callcentre gekozen. Het is wel heel populair hier om telemarketeer te zijn, je belt dus gewoon naar NL das toch wel erg grappig. We moeten mensen in NL lastig vallen en die weten niet dat wij heerlijk onder de zon in Curacao zitten. Wanneer kom je hierheen?
hallo…
En? zijn jullie er al uit, waar jullie komen te wonen??? ben benieuwd!!!
Grtzzz josje…
>>>Onderneem het in Nederland en wereldwijd kun je het uitbouwen vele mensen zullen je dankbaar zijn:vak01:
hoihoi!
voor mij wordt het wel villa azul!
Per 5 januari ongeveer zit ik daarzo!
Nog iemand die met me mee wil reizen?
Zou het zeer op prijs stellen…![]()
En zijn jullie er al uit verder?