Werken op Curacao, wie gaat er mee?

Hoi,

Ik ben op zoek naar werk op curacao voor in de zomermaanden, voor ongeveer 6 weken.
Ik ben er nog nooit geweest, maar heb al meer gereisd en ben op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Weet iemand een leuke strandbar? Heb je contacten in curacao of wil je mee? Ik hoor het graag!!

Groetjes Merel

Strandtentje kan je bij Mambo, Janthiel Baai, Kontiki, Sarifundi, Portomarie, Daaibooi, Cas Abou, Lagun, Kura Hulanda Lodge, Lions Dive, Hemmingway, Baya Beach, Nemo, Papagayo, Livingstone, Chogogo.

Horeca is er ook veel:
Asia De Cuba
De Heeren
Omundo
Sambal
De Tropen
[COLOR=black][FONT=Palatino Linotype]Cinco
[COLOR=black][FONT=Palatino Linotype]Plein cafe / Wilhelminaplein
Mundo Bizarro
[COLOR=black][FONT=Palatino Linotype]De Kleine Wereld
[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Palatino Linotype][COLOR=black][FONT=Verdana][COLOR=black][FONT=Verdana]Succes
[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

hee merel,

ik ben ook vanplan om naar curacao te gaan, had me leuk geleken om met iemand uit nederland te gaan, maar ik zit helaas in me afstudeer fase en ga pas rond oktober.

veel plezier in curacao.

liefs eva

Hoi Merel,

Ik ga hoogst waarschijnlijk in Mei voor een half jaar naar curacao toe om daar te werken in een callcenter of horeca. Heb jij al werk gevonden, en/of enig idee waar je gaat verblijven?

Je mag me altijd mailen.

Groetjes Chantal

Heb je verblijf nodig Chantal? Hier is er een overzicht van plaatsen waar je kan blijven. Misschien is het ook leuk om een cursus duiken te gaan volgen of gewoon een keer te duiken laat maar weten.

Als je een auto nodig hebt om te huren voor dat half jaar laat me weten, ik heb een adres voo rje.

Eddy [EMAIL=“edcuracao@live.nl”]edcuracao@live.nl

Scharlooweg (RITZ)

Telamonstraat 43 + 8

Penstraat 211

Villa Toscane

Terrace A la Mer

Bungalow Ederlin: [EMAIL=“ederlin@onenet.an”]ederlin@onenet.an

De Plantage: [EMAIL=“info@de-plantage.com”]info@de-plantage.com

Fun in the Sun: [EMAIL=“info@funincuracao.com”]info@funincuracao.com

Charlene: [EMAIL=“info@charleneandcharlottes.com”]info@charleneandcharlottes.com

Curacao Apartments: [EMAIL=“info@curacao-apartments.com”]info@curacao-apartments.com

Remax: [EMAIL=“kvandermeijs@remax.net”]kvandermeijs@remax.net
Toni Kunchi (pending)

Lido Hotel: [EMAIL=“lidohotel@curinfo.an”]lidohotel@curinfo.an

Manage Curacao: [EMAIL=“manege@scarlet.an”]manege@scarlet.an

Kamers op Curacao: [EMAIL=“info@kamersopcuracao.nl”]info@kamersopcuracao.nl

Anneke Maduro: [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com

A. de Windt: [EMAIL=“info@curliving.nl”]info@curliving.nl

Berg Altena

Punda, achter Citco

Nieuwstraat 3

Naast Vigilante

Casa Lulu, Oost Jongbloed Kavel V23

Bonitostraat 4-6

Lelieweg 3

Villa Toscana

Grebbelinieweg 20

Petroleumweg 8, Goede Hoop

Curasol, Kaya Kashimiri 42

Scharlooweg

Horsepower

Curasun

Eric Post Supaiweg 1, Groot Kwartier, jep360@hotmail.com

Bentaweg 3

Groet en succes

he eva,

Ik lees dat jij ook vanaf oktober richting curacao vertrekt, leuk! Misschien is het wel leuk om te kijken of er samen een reis te plannen valt?

groetjes Annelies

He Chantal,

Jij gaat in mei al weg? Wat voor werk ga je doen, heb je al iets gevonden?
Ik wil graag in de horeca werken namelijk, maar kan pas waarschijnlijk vanaf juli. Ik heb nog niet echt wat gevonden, maar ga denk ik direct iemand benaderen uit curacao.

Ik hoor graag van je

Groetjes Merel

he merel,

Ik ga ik oktober weg. heb je al huisvesting gevonden?

liefs

Merel,

In de maand dat je van plan bent om te komen is er genoeg werk. Dus je hoeft je daar niet druk om te maken.

Ik geef je hierbij een lijst met horeca gelegenheden waar ze zeker mensen nodig zullen hebben.

Succes

Deze zijn gevestigd bij zuikertuintje/bloempots
Asia De Cuba
De Heeren
Omundo
Sambal

Deze zijn gevestigd Mahaai
De Tropen
Valentino’s

Deze is gevestigd Parera
Cinco

Deze is gevestigd Achter de Movies
Skaloko (voormalig TuTuTango)

**Deze zijn gevestigd Brakkeput **
BoatHouse
Sarifundi

Deze zijn gevestigd Punda
Plein cafe / Wilhelminaplein
Mundo Bizarro

Deze is gevestigd Caracasbaai
De Kleine Wereld
Baya Beach

Deze zijn gevestigd Lions Dive/Seaquarium
Hemingway
Nemo
Mambo
Wet & Wild

Deze zijn gevestigd Janthiel
Janthiel Beach / zanzibar
Papagayo
Chogogo

Blue Bay Resort bij de beach

Annelies,

Heb je contact opgenomen bij de lijst die eerder ergens is vermeld. Je moet daar zeker iets in kunnen krijgen.

Groet,

Hey! Ik wil ook graag deze zomer naar Cura samen met mijn nichtje.
Ik heb al een paar leuke tentjes gezien en ik heb ook al een paar mailtjes gestuurd, maar soms krijg ik niets terug. Ik weet niet of het handig is om daar naar toe te bellen ofzo…

Ik heb er wel super veel zin in!

Hi, reacties terug gaan hier inderdaad niet vlot meestal. Telefoon pakken is vaak effektiever. En als je hier persoonlijk bent, heb je meestal best snel Bingo. Maar een ieder wil liever de zekerheid voor vertrek natuurlijk. Huisvesting moet je dan ook intijds regelen. Op mijn space Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online. staat een telefoonboek en een gele gids, mogelijk kunnen die je ook meehelpen bij je voorbereidingen. suc6 hoor!!

groetjes Anneke Maduro

Hallo,

Ik ben ook van plan om in Oktober te gaan ! En om daar ongeveer 6 maanden te blijven.
Ik ben nu bezig om te solliciteren in de Horeca.
Waar wil jij precies gaan solliciteren??

Groetjes, Lindy

heej lindy!

Ik ben ook van plan om in oktober te gaan! het lijkt me wel leuk om met iemand vanuit nederland te gaan.

groetjes Annelies

Hee Annelies

heb je een prive bericht gestuurd !

Groetjes

Ik zit erook over te denken maar ga dan eind Mei ongeveer denk ik, en dan een aantal maanden. Groeten

HI !

Ik ben net member hier op het forum… Ik zou heel graag vakantie werk gaan doen op curacoa… ben al wat aan het googlen geweest, maar nog niks wijzer geworden waar, wat en wanneer mogelijk is?

Zou iemand mij wat wijzer kunnen/willen maken? Het lijkt me zo enorm leuk!

Alvast bedankt!

Groetjes mij!

Hoi !
ik lees dat jullie ook plannen hebben rond oktober naar Curacao te gaan, ik ook!
hebben jullie inmiddels al een werkplek gevonden of valt het tegen om wat leuks te vinden?
ik hoor graag wat van jullie:)
Groetjes, Rosalie

Hee Merel,

Net als jij ben ik ook op zoek naar een leuke baan in de horeca in het caribisch gebied voor in de zomer. Heb al echt TEveel mails verstuurd maar tot nu toe weinig uit voort gekomen helaas. Jij al wat tegen gekomen of nog tips? Wanneer ben je van plan om te gaan?

Groetjes, marlies

heej meiden,

ik ga in oktober voor een half jaar naar curacao. Ik heb wel begrepen dat ze liever iemand aannemen voor langere periode. ik hoop dat jullie wat vinden!

liefs Annelies