ik ga ook in oktober (nou eind september) naar curacao. Je moet gewoon blijven mailen en doen dan krijg je vanzelf een baantje. je kan ook daar pas kijken maar zorg er in iedergeval voor dat je een slaapplaats hebt! horecabaantjes zijn er in overvloed maar gaat vaak sneller als ze weten wie je bent en je eens gezien hebben. ik heb bijvoorbeeld mijn baantje geregeld toen in daar op vakantie was.
Hi , wij krijgen v.a. 7/6 een 1-persoonsapt. vrij nabij Salina, misschien is dat iets voor je voor de 1e periode? mail gerust voor meer info naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com
Dat ligt toch aan het randje van Willemstad? Ik ga werken aan het Spaanse water… is dat een beetje te doen met de auto? En kan je misschien foto’s naar mij toe sturen? [EMAIL=“mitsjellcuracao@hotmail.com”]mitsjellcuracao@hotmail.com
Ik ga 1/6 naar Curacao om te werken bij zanzibar. ik verblijf in villa bon bini aan de Lelieweg 3.
Een baantje in de horeca heb je zo. met een beetje moeite lukt het hier al en anders is het vrijwel zeker dat je daar een baantje vind. je moet wel horeca ervaring hebben.
succes
Ik verblijf ook in Villa Bon Bini. Alleen dan per 15/9.
Heb ook gesolliciteerd bij oa Zanzibar. En idd, ervaring hebben ze het liefst wel. En laat ik dat nou net niet hebben.
Ik kom 17 juni aan en ik heb (sinds eergister) ook een plek in villa bon bini! Gezellig! Ik blij tot 28 november dus ik zie jullie allebei wel een keertje!
mag ik wat vragen over hoe lang hebben jullie het?? om te werken in curacao?? en is dat via een organisatie of gaan jullie zelf heen? ik ben ook heel dringend op zoek naar werk in het buitenland en het liefst op een jongere toeristen plek met veel uitgaans mogelijkheden… hebben jullie tips? groetjes kim
zo ik zie dat er dus veel mensen in villa bon bini komen :king: dat wordt dus gezellig. mitsjel heb jij een 1 pers kamer of zit je in het 2 pers app? ik namelijk wel.
Ik heb ook een 2 per. de 1per was al bezet…waneer ga jij ook alweer? Ik blijf maar tijdenlijk bij Bon Bini… ik wil in curacao verder kijken of ik ook lokaal bij mensen kan wonen! Heb je er al een beetje zin in? Ik heb de kriebels al in mijn buik zitten!!
ik heb ook zeker al de kriebels. hoezo ga je kijken of je lokaal kan wonen? goedkoper? ik moet 15 aug beginnen bij zanzi maar ik wil er 1 aug al wel zijn ik ga dit weekend ticket boeken.
Ik ga in september 2009 voor een jaar naar Curacao en zoek ook nog alles, dus woonruimte en een baan. Tis alleen beetje te vroeg allemaal om dat nu al te gaan regelen. Ik ben wel van alles aant lezen en opzoeken en heb me laten vertellen dat vooral horeca makkelijk te krijgen is ter plekke, maar niet via de email. Het is al vaak voorgekomen dan een Nederlander een baan had gekregen en uiteindelijk toch niet ging en dat ze daardoor in Cura wat terughoudender zijn als ze niet zeker weten dat je komt. Dus het beste is om er gewoon heen te gaan en te solliciteren. Gewoon overal binnen lopen, er is genoeg uitgaansgelegenheid. Wel spannend natuurlijk om zo heen te gaan … dat zal bij mij ook zo worden denk ik, of ik moet in de maanden ervoor een leuke baan zien en solliciteren via internet.
Haai Annelies ik ben ook van plan om in Oktober te gaan,maar weet niet waar ik precies moet beginnnen.En hoe ik een baan kan vinden.Wil wel alvast een baan geregeld hebben,voordat ik daar heen ga.
Ik ga ook in oktober naar Curacao en wel op de 26ste!
Ik wil maar 3 daagjes werken want ik ga dr niet heen voor het werk, maar om lekker te chillen.
Ik ga dus pas solliciteren als ik daar ben.
Ik ga wonen in een groot studentenhuis aan de Anaseweg.