Hoi Merel,
Ik las dat je van plan bent om op termijn naar curacao te gaan. Onze familie verhuurt een tweetal appartementen op curacao. Als je wilt verschaffen we je vrijblijvend info. over huurprijs en andere relevante zaken. Klik op onderstaande link en je komt op onze website.
Hoi Annelies,
Ik las dat je van plan bent om op termijn naar curacao te gaan. Onze familie verhuurt een tweetal appartementen op curacao. Als je wilt verschaffen we je vrijblijvend info. over huurprijs en andere relevante zaken. Klik op onderstaande link en je komt op onze website.
Jep, ik mag er komen werken maar ik heb nog niks toegezegd. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil. Bij Zanzibar gaat het om een 5-daagse werkweek.
Boathouse is ook nog een optie, alleen daar werk je sowieso alleen 's avonds.
Wil liever wisselende shifts; zowel overdag als 's avonds. Elke avond aan het werk lijkt me niks. Mis ik al die happy hours en salsa les.
Dus ik ga er nog even over nadenken.
Ja ik heb er een jaarcontract. maar wil je niet 5 dagen werken dan? Alleen 's avonds werken is niks. een paar dagen in de week is niet zo erg maar niet elke dag. Bij zanzi draai ik ook gewoon dag diensten. Denk dat het geen verkeerde keus is. en dan worden we collega’s haha
Eigenlijk wil ik geen 5 dagen. Het liefst 3 of 4. Ben alleen bang dat ik dat financieel niet ga redden.
Alle avonden lijkt me idd ook niks. Hoeveel uur per dag moet je werken bij Zanzi? Zal wel langer zijn dan 8 uur per dag of niet? Haha ja dan zouden we collega’s en huisgenoten zijn.
ik ga gewoon eerst 5 dagen en als ik minder wil probeer ik minder te werken. Bij zanzi verdien je vergeleken met andere horeca bedrijven best veel dus mischien verdien je als je 4 dagen werkt wel genoeg. tis per dag 9 uur werken. maja ik werk nu 8 en een half uur per dag dus is maar half uurtje meer. heb je nog meer waar je kan werken dan??
Het valt best mee, hier merk je het niet zo snel. Heb je DE Heeren geprobeerd, die kan wel wisselende shifts hebben. Check die of je daar wisselende shift kan krijgen of de Tropen.
hallo ik zou graag rond juli - augustus willen vertrekken naar CuraCao…zijn er mense die nog rond deze tijd vertrekken?? omdat ik er nog niet veel ervaring mee heb…
hallo productieve mensen ,ben ik blij op dit forum terecht te komen bij mensen die in dezelfde golflengte zitten als ik,wil namelijk ook werken in curacao en misschien tot nader er blijven wonen,wil mijn leven een nieuwe wending geven,en wie wil dit niet zou ik denken,kan iemand me helpen weg wijs te maken op gebied van visum werk werkvergunning plus verblijf etc… alvast bedankt en ja hoe meer zielen hoe meer vreugde he!!! greetz david
Ik ben van plan om in oktober voor een aantal maanden naar Curacao te gaan. Zijn er nog meer die in deze periode willen gaan?
Lijkt me wel leuk om alvast wat contact te hebben met anderen die ook gaan,of misschien om samen te gaan…
Tips en/of info over werk en huisvesting zijn ook altijd welkom,
Hi v.a. oktober komt er bij ons in het complex een nieuwbouwunit af met 2 ruime slaapkamers, met in elk 2 losse 1-persoonsbedden. Behalve dat kan men ons altijd even mailen om te vragen naar beschikbare ruimtes, zijn wij zelf vol op dat moment hebben we diverse uitwijkmogelijkheden via collegaverhuurders, waarvan we kunnen zeggen dat de plaatsten safe en schoon zijn en de eigenaren ook helemaal o.k. zijn. Zowel kamers/studio’s als appartementen.
Mail gerust voor meer info naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com
hallo ik vertrek ook in oktober naar Curacao voor een half jaar mss da we eens contact kunnen opnemen met elkaar??? Is leuker om met paar mense te doen dan alleen he
wat gaan jullie daar doen?? hebben jullie al vlucht en verblijf?
Watvoor werk wil je daar gaan doen? Of ga je stage lopen?
Ik ben nu nog vanalles aan het uitzoeken…maar hoop wel dat ik in oktober weg kan gaan…Ga je alleen of met meerdere?
Huisvesting en ticket heb ik. Ik wil ook in de horeca werken en heb wel contact met een aantal restaurants. Maar nog niks toegezegd.
Ik denk dat ik ter plaatse maar verder ga zoeken.
Eerst even een weekje vakantie vieren en dingen regelen daar.