Had Duitsland-Servie op 1-2 staan in de poule op werk…maar heb dit vanochtend nog snel aangepast naar 3-1 voor Duitsland…zucht. Nooit iets op het laatste moment wijzigen dus…dat blijkt wel ![]()
Dat is zuur ![]()
Groot gelijk inderdaad! Ik snap niet hoe een overheid in de waan kan leven dat ze een heel land in een leugen kunnen laten leven. Toevallig gisteren een goed nieuwsitem hierover gezien.
Tsja, als ik moest kiezen tussen een voetbaltoernooi of vrijheid, dan wist ik het wel (al helemaal als je iedere wedstrijd op de reservebank start). Ik hoop dat de rest van het team snel volgt.
(Alhoewel, waarschijnlijk worden hun familieleden back home hier zwaar voor gestraft…)
Spannende dag vandaag!
Voorspellingen:
Nederland - Japan: 2-1
Ghana - Australie: 1-1
Kameroen - Denemarken: 0-3
Vermoedelijke uitslag:
Nederland - Japan: 3-0
Ghana - Australië: 1-2
Kameroen - Denemarken: 2-1
Zo, ik ben er klaar voor ![]()
Nederland - Japan: 3-1
Ghana - Australie: 2-0
Kameroen - Denemarken: 1-1
In m’n serieuze pool:
Nederland - Japan: 2-0
Ghana - Australie: 1-1
Kameroen - Denemarken: 1-1
In m’n 1-0-pool:
Nederland - Japan: 1-0
Ghana - Australie: 1-0
Kameroen - Denemarken: 1-0
Hmmm…het was weer niet geweldig wat NL gisteren liet zien, maar goed, we hebben weer 3 punten en daar gaat het uiteindelijk om. Ik word graag met slecht/middelmatig voetbal wereldkampioen ![]()
Prognoses voor vandaag…
Slowakije - Paraguay 0-1
Italie - Nieuw Zeeland 2-0
Brazilie - Ivoorkust 1-1
Enige wedstrijd waar ik vandaag naar uit kijk is de avondwedstrijd Brazilie-Ivoorkust…kan best eens een mooie wedstrijd worden…
Tja het wordt natuurlijk moeilijk met 10 verdedigers en 1 keeper die zodra je over de middellijn komt de boel hermetisch afsluiten en wachten op de counter dat is pas slecht en niet attractief voetbal, maar ja dat is ook voetbal en de belangen zijn groot en zo moet Nederland ook maar denken want dat sterretje op het shirt daar is het nu wel tijd voor.
Vandaag doe ik geen voorspellingen.
Het blijkt in de praktijk toch steeds anders uit te pakken.
Bovendien hebben we daar geen tijd voor daar we samen met de rest van Spanje alle heiligen (Santo Tómas, San Juan, San Vicente, San Etcetera, San Enzovoort) en de maagd Maria in diep en serieus gebed moeten aanroepen om “La Roja” de trots van het Spaanse schiereiland en Europees kampioen van het schone spel der voetbal vandaag om 20.30 van Honduras te laten winnen.
Succes met je gebeden, Corberana ![]()
Mijn voorspellingen vandaag:
Portugal - Noord-Korea: 3-0
Chili - Zwitserland: 1-1
Spanje - Honduras: 3-1
Ik denk dat Spanje nu wel wakker is geworden en een leuk potje voetbal gaat laten zien!
Succes met je gebeden, Corberana
Mijn voorspellingen vandaag:
Chili - Zwitserland: 1-1
Spanje - Honduras: 3-1Ik denk dat Spanje nu wel wakker is geworden en een leuk potje voetbal gaat laten zien!
spanje speelde wel ok vond ik tegen zwitserland. bal ging er alleen niet in. Zal nu idd wel gaan lukken
Chili - Zwitserland: 2-0
Spanje - Honduras: 2-0
Hopelijk krijgt die voetbalbederver Cristiano Ronaldo snel rood. …
Portugal Noord Korea- 2-0
Chili - Zwitserland 3-1
Spanje - Honduras 2-0
Hopelijk krijgt die voetbalbederver Cristiano Ronaldo snel rood. …
Donker rood aub ![]()
Ik doe geen voorspellingen (avé Maria Purisima que esta en el cielo…)
maar ik denk dat Portugal niet gaat winnen van N Korea…
zozo korea speelt lang niet slecht…
En hebben denk ik een uitstekende conditie, dus wie weet…
Dan moeten ze nu wel erg hard gaan lopen… 3-0 voor Portugal…
…en zijn blijkbaar toch een maatje (of 2) te klein: op dit moment 3-0 voor Portugal.
4-0