Ik zag deze topci te laat, ben enorme sport fan, wielrennen (dadelijk Tour de France met de start in mijn geboortestad ben daar aanwezig uiteraard), Tennis (poeff… dadelijk wimbledon) en natuurlijk als Rotterdammer een echte F’Noord supporter (geen hooligan) en kijk dus naar bijna alle wedstrijden. Organiseert ook bij elke groot voetbalfestijn een Voetbal Poel op mijn website… ben er druk mee… vandaar geen tijd gehad om eerder op deze topic te reageren. Ook komt er een Toer de Frans Poel op mijn website die elk jaar wordt gehouden onder de naam: De Bezemwagen…
O… ja… Wereldkampioen wordt Duitsland,
2. Spanje
3. Argentinië
4. Nederland
Oke…ik zal eerlijk zijn… Als voetballiefhebber hoop ik dat Spanje natuurlijk gewoon doorgaat naar de volgende ronde, geweldig elftal. Maar als Nederland wereldkampioen zou willen worden, wil ik Spanje eigenlijk ontlopen, dus daarom zou ik het niet erg vinden als ze de poule niet doorkomen
Ik zou tekenen voor een Nederland - Spanje, het liefst in de finale.
Beide teams hebben bij mijn weten nooit tegen elkaar gespeeld in officiële kompetitie (althans niet de laatste 20 jr).
Ik vermoed dat ik voor Spanje zal zijn in dit geval, maar zeker weten doe ik het nog steeds niet.
Wel een mooi affiche. Maar dan wel een overwinning voor NL natuurlijk !
Als Spanje in de finale van NL wint, zet ik nooit meer een voet in dat land. En tapas en paella eet ik dan ook de rest van m’n leven niet meer…
Vier Noord-Koreaanse voetballers zijn spoorloos. Dit meldt de Zuid-Koreaanse krant Ilgan Sports. Het viertal zou niet zijn komen opdagen voor het eerste duel dit WK tegen Brazilië.
Het zou gaan om de spelers An Chol-hyok, Kim Myong-won, Kim Kyong-il en Pak Sung-hyok. Het viertal ontbrak op de door Noord-Korea aan de FIFA overhandigde teamsheet voor het met 2-1 verloren duel tegen de Brazilianen.
Voor vandaag heeft de Noord-Koreaanse voetbalbond een persconferentie gepland.
In 1983 speelden ze een EK kwalificatie tegen elkaar en in 1920 stonden ze tegenover elkaar op de Olympische Spelen. Verder inderdaad alleen maar vriendschappelijk.
Hè? Ik volg het helemaal niet op dit moment. Het grote, goed spelende Duitsland staat met 10 man achter tegen Servië?? lol2
Het is me wel een verrassingstoernooi aan het worden…
Ik ga me in de redenering van Dave alsook qua doelpuntenverhouding!!
Ook nog ff zeggen,dat morgen:Nederland-Japan 4-1 gaat worden.Nog een goed weekend toegewenst aan de wwz vrienden,georgessiam(De echte)
Dave zal wel weten wat ik mee bedoel “de echte”!!