In FireFox in ieder geval zo:
Extra -> Opties…
Tabblad Geavanceerd, daaronder tabblad Netwerk.
“Verbinding: configureren hoe FireFox verbinding maakt met internet.” [Instellingen…]
o Handmatige proxyinstelling.
Dan neem je het proxy-adres van die webpagina (van te voren even selecteren en kopiëren met ctrl+c) en plak je (met ctrl+v) in het vakje van de HTTP proxy. Ook portnummer invoeren.
Voor Internet Explorer:
Extra -> Opties… (Of via start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Internet-opties…)
Tabblad Verbindingen.
Onderaan [LAN-instellingen]
“Proxyserver voor LAN gebruiken…etc.” aanvinken.
Adres en portnummer invullen.
Mocht je op je werk veel met het lokale netwerk werken, ook vinkje bij “Proxyserver niet gebruiken voor lokale adressen.”
Spanje - Zwitserland: 3-0 (ook mijn uitslag)
Zuid-Afrika - Uruguay: 1-2
Honduras - Chili: 10-10 (dit wordt vermoed ik een ouderwetse harde zuid amerikaanse wedstrijd, geen van beide mag verliezen en de uitslag refereert naar het aantal overgebleven spelers aan het eind van de wedstrijd :chin:)
Was wel errug onverwachte uitslag vanmiddag !! Spanje wel een stuk beter, maar ze vielen me toch erg tegen. Moet zeggen dat alle favorieten me zijn tegengevallen, Brazilie, Engeland, Spanje, Argentinie, Nederland. Duitsland speelde nog wel aardig, maar die wil ik nog wel eens zien tegen een sterker land. Spelers van Australie liepen nog net niet met rollators over het veld.
Spanje had duidelijk zijn dag niet (net zoals tegen de USA tijdens het mini wk in het midden oosten) en dat komt je duur te staan tegen de muur van de Zwitsers.
Jammer maar misschien wel goed. Het spaanse team is nu de druk, opgelegd door de overige de teams en met name door de spaanse pers, van het favoriet zijn een beetje kwijt.
Nu kunnen ze gaan doen wat ze moeten doen: goed voetballen en vanaf nu alles winnen.
Zoals blijkt maakt het geen bal uit tegen wie je speelt dus of je nou eerste of tweede in je groep wordt is niet van belang.
¡A por ellos!
Het kan inderdaad voor sommige teams maar beter zijn om zo te starten.
Maar eerste of tweede in je groep kan wel degelijk uitmaken, het ligt eraan tegen wie je komt te spelen in een volgende ronde, en vaak of dat je in je trainingsfaciliteit kunt verblijven of dat je moet verkassen, behoort allemaal tot de tactiek.
Een beetje opbouw in sterke tegenstanders gedurende het toernooi dat geeft kans om te groeien, wij als spectators zien dat vaak te eenzijdig maar natuurlijk gaat er zeker niets boven een waardig kampioen te zijn of te worden, maar kijk maar eens hoe Griekenland het ooit voor elkaar heeft gekregen om Europees kampioen te worden…de bal is rond.