@Jeroen: thanks!
@Robert:lol2
Oef…dat was een lastige eerste helft…die Denen zijn verdomd goed aan het verdedigen en ook aanvallend hadden ze er al wel 1 in kunnen meppen. Al hadden wij ook wel kansen. We zullen het zien hoe het afloopt.
Als het de avondwedstrijd was geweest… was ik al in slaap gevallen ![]()
Nou… 2-0 gewonnen. Geen schoonheidsprijs al zaten er leuke acties tussen.
Meestal begint Duitsland zo: matig spelen, toch winnen en dan komen ze ver. Dus…
2-0 en beide teams hebben gescoord, wat wil je nog meer…
De eerste 3 punten zijn binnen ![]()
Geen fantastisch voetbal, maar dat hoeft ook nog niet. Laat het geweldige voetbal straks na de poulewedstrijden maar komen…
Laat Japan maar komen !!!
En daar zijn ze dan…

lol2lol2lol2lol2
Mooie tenues hebben die Japanners !
@Jeroen: Ik leen even je foto van die japanners voor de meiden op het TTT forum. lol2
Ik kijk echt alleen als Nederland moet spelen en als het me teveel wordt door de spanning, ga ik meestal even wat anders doen.
Maargoed, de eerste 3 punten zijn binnen en zo te zien, hoeven we voor Japan ook niet zo bang te zien.
ik kon het vanochtend niet laten, dus toch op internet gezocht of ik de wedstrijd kon volgen hier in Ecuador… helaas, NOS laat dit alleen toe in Nederland. Dus toen radio 1 aangezet en de FIFA website, erg leuke combinatie. Hier op kantoor moesten ze wel erg lachen, vooral het lawaai dat mijn PC produceerde bij het 2e doelpunt … Hier heet het de Naranja Mecanica ![]()
Iemand misschien enig idee of er een website is die ik aan zou kunnen om een wedstrijd te kijken? Merci!!
Er zijn trucjes om de website te laten denken dat je in Nederland woont. Je moet dan een bepaalde proxyserver instellen in je browser.
Helaas ben ik nog steeds op zoek naar een stabiele Nederlandse proxy en snel genoeg voor streaming video. Wat vaak wel lukt is de pagina laden via de proxy en dan snel overschakelen naar je standaardverbinding voor het laden van de video.
/edit: ik neem mijn proxies vaak van deze site. Het verloop is heel snel, doordat er vaak misbruik van wordt gemaakt. Neem nooit een transparante proxy, want de meeste videowebsites prikken daar doorheen.
Goedemorgen iedereen,wat staat er vandaag op het programma(voetbal-Afrika)3 matchen namelijk:New Zealand-Slovakia,Brazil-N Korea en Ivory Coast-Portugal.
Mijn prognose=0-2,4-0 en 0-1.
Ik denk dat Portugal niet gaat winnen van Ivoorkust, misschien met moeite een gelijk spel
Mijn prognoses voor vandaag:
Nieuw-Zeeland - Slowakije: 3-3
Brazilië - Noord-Korea: 3-0
Ivoorkust - Portugal: 1-2
Ok, ik doe een 1 op de 100 prognose:
Nieuw-Zeeland - Slowakije: 1-3
Brazilië - Noord-Korea: 2-0
Ivoorkust - Portugal: 1-0
Nou, zal ik dan ook nog maar ff…
Nieuw Zeeland - Slowakije 1-2
Ivoorkust - Portugal 2-2
Brazilie - Noord Korea 4-0
Nog maar 4 nachtjes en dan mag NL alweer ![]()
Nieuw Zeeland - Slowakije 0-1
Ivoorkust - Portugal 3-0
Brazilie - Noord Korea 2-0
Heb ik in mijn toto staan. Ik zie het Ivoorkust niet meteen doen maar soms moet je wat aparts invullen en hopen dat je gelijk krijgt en meer punten haalt dan de rest ![]()
Dit is overigens een fraaie site met multifunctionele WK kalender!
http://www.marca.com/deporte/futbol/mundial/sudafrica-2010/calendario-english.html
Top 3
- Argentinië
- Brazilië
- Spanje
@Jurjenb: bedankt! … ben alleen bang dat ik zo´n computerheld ben (not) dat ik niet weet hoe ik de proxy kan veranderen. Maar komt goed, als het echt spannend gaat worden dan zoek ik wel een tv ergens op :dag: