WK Voetbal 2010 [Centrale Topic]

Ik dacht dat Slovenie-Algerije als eerste op programma staat!!
Had in mijn pronostiek,de slovenen met 2-0gewonnen gegeven!

Vond dit Engeland erg matig. Als dit team wereldkampioen wil worden, moeten ze toch echt wat beter gaan voetballen.
Argentinie vond ik ook al zo tegenvallen…aardig wat kansen, maar slechts 1 doelpunt gemaakt.

Vanavond stuntje van Australie tegen Duitsland ? Denk het wel :slight_smile:

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“yYBVySSBT2c” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Wat zijn die stadions in Z-Afrika heel mooi!!(zie filmpje)
Ik denk beste Dave:dat de uitslag Australie-Duitsland:0-2 gaat worden(hoop het)anders verdien ik minder geld met mijn pronostiek.

Het geld gun ik je van harte Georges, maar toch denk ik dat het 1-1 gaat worden…

Duels tussen Duitsland en Australië sinds 2005 SamenvattingSinds 2005 1 Confrontatie 1 Zege Duitsland 0 Gelijk spel 0 Nederlaag Duitsland 4 doelpunts gescoord door Duitsland 3 doelpunts gescoord door Australië Confrontaties 2005 - Intercontinental Competitions - Confederation Cup - Groep A15 Juni 2005Duitsland 4- 3Australië

Aan alle WK-fanaten die tijdens deze periode om één of andere reden in PARIJS verblijven en denken ergens met ambiance een wedstrijd te willen volgen: zie op het Frankrijk Reisforum - Topic van 13/06/2010:

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon1.gif

Re: WK kijken in Parijs! Waar?

Zie onder deze rubriek enerzijds een lijst van de locaties met groot scherm in open lucht en anderzijds de bars/café’s en restaurants met het WK op scherm.

Ik heb geprobeerd om naar de wedstrijden te kijken maar erger me constant aan het geluid of dat er een zwerm bijen voorbij raast maar dat is die verschrikkelijke toeter dus zap ik continue weg iets wat me normaliter niet gebeurd maar naar ik heb vernomen ben ik niet de enigste er is zelf een site opgezet waar je een petitie kan tekenen zodat hopelijk dat ding uit het stadion wordt geweerd.

http://www.antivuvuzela.org/

We worden kampioen daar is geen twijfel over mogelijk.

1 Nederland
2 Duitsland
3 Argentinië

Ach, ik hoor dat ding zo onderhand niet meer, en het hoort er sowieso wel bij. Hadden ze het WK maar niet in Zuid-Afrika moeten organiseren…

Overigens schijnen ze het geluid uit het stadion in het vervolg toch wat terug te draaien, zodat het minder storend is.

Op vele verzoek doet de NOS dat ook cheercheercheer.

Mijn voorspelling

Nederland - Denemarken: 3-1

Dan wordt dit de nieuwe stand! (nummer 1 krijgt 3 punten, 2 krijgt 2 en 3 krijgt 1)

Wereldwijzer WK Verwachting (meer te vertrouwen dan het weer)
Spanje: 14
Nederland: 10
Brazilie: 8
Duitsland: 5
Engeland: 3
Kameroen: 1
Uruguay: 1
Argentinië 1

Wie heeft z’n top 3 nog niet gegeven? Plaats 'm nu!

Nederland - Denemarken wordt moeilijker dan verwacht:
2 - 1

Ik voorspel hetzelfde als Jeroen, 3-1 overwinning dus :slight_smile:
Overigens valt het niveau me tot nu toe erg tegen. Had meer verwacht van Engeland en Argentinie, maar mss komt dat nog…
Duitsland speelde wel aardig, maar wil ze nog wel eens zien tegen een sterkere tegenstander…
Laat het nu iig maar snel 13:30 zijn, want we hebben nu wel lang genoeg gewacht…

Ook ik reken op 2-1.

Heb ik ook in mijn poule ingevuld, dus dat lijkt me een prima uitslag :slight_smile:

Nederland-Denemarken:0:3(maar dan omgedraaid)ha ha ha !!succes Holland!!

EINDELIJK !!! Het is dan bijna zover ! Nog 40 minuutjes wachten…de zenuwen beginnen te komen nu. Iedereen heel veel plezier bij de wedstrijd zometeen !!
De vuvuzela’s zijn ook in Haarlem al op de straten te horen :slight_smile:

Gek, hier is het verdomd rustig…

Toeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoet!!!

Zo dan? :smiley:

In Duitsland op m’n werk worden ze ook al gek van die dingen…

http://www.beuerberger-alphornblaeser.de/index-Dateien/image004.jpg