De winnaar krijgt een reis naar het land van de werelkampioen. De Wadden zijn prachtig, maar Andalusie lijkt me toch leuker om te winnen ![]()
en ja, ik verlies die poule graag!
De winnaar krijgt een reis naar het land van de werelkampioen. De Wadden zijn prachtig, maar Andalusie lijkt me toch leuker om te winnen ![]()
en ja, ik verlies die poule graag!
Je bent warm Corberana…net niet goed ![]()
Dan wordt dit de nieuwe stand! (nummer 1 krijgt 3 punten, 2 krijgt 2 en 3 krijgt 1)
Wereldwijzer WK Verwachting (meer te vertrouwen dan het weer)
Spanje: 14
Brazilie: 8
Nederland: 7
Duitsland: 3
Engeland: 3
Kameroen: 1
Uruguay: 1
:biggrin: Ik kon het niet laten, het was zo´n mooie voorzet…!
Het was idd een inkoppertje…zat er al op te wachten ![]()
Ik heb horen zeggen dat er twee tickets klaarliggen voor Thailand!!![]()
Dan is dat een andere wedstrijd als die waar Erik aan meedoet, want die winnaar krijgt een reis naar het land van de wereldkampioen…Thailand wordt dan wel errug lastig ![]()
En zoals ik het al voorspeld had van tervoren is de wedstrijd Z-Afrika-Mexico uitgedraaid op een 1-1!! mooi geraden georgessiam!!
Frankrijk was echt een tegenvaller gisteravond. Bij Uruguay was Suarez onzichtbaar en hij heeft nog twee wedstrijden om te laten zien dat hij met de top mee kan.
Ik kijk uit naar morgenavond, die Mannschaft. Ben gewoon benieuwd hoe ze het doen in hun eerste wedstrijd. Duitsland is altijd een kanshebber op een WK, ze mogen dan wel niet de beste kwaliteit hebben maar een TEAM hebben ze altijd.
Frank
Had eerlijk gezegd al vrij weinig verwacht van Frankrijk dus heel erg tegenvallen deed het niet. Had van tevoren verwacht dat Uruguay zou winnen, maar vond Uruguay juist tegenvallen. Suarez idd onzichtbaar, Lodeiro daarentegen was wel zichtbaar in de korte tijd dat hij mee mocht doen, helaas wel in negatieve zin. Ik hoop dat Suarez ook komende 2 wedstrijden onzichtbaar blijft…des te groter de kans dat ie ook volgend seizoen nog bij mijn cluppie speelt ![]()
Vandaag iig weer 2 leuke wedstrijden…Argentinie tegen Nigeria en Engeland tegen de VS
Ik ben er alweer helemaal klaar voor !
We zullen eens een pronostiekje doen:Engeland-Vs(2-0-)Argentinie-Nigeria:(3-1)
Vond ook dat de wedstrijd:Uruguay-France een saaie bedoeling was.
Argentinie-Nigeria 2-2
En de VS gaan voor een stuntje zorgen en houden de Engelsen op 1-1.
En beginnen we over een paar uur niet met Zuid Korea-Griekenland ? Die eindigt in 2-1.
Ik heb griekenland gewonnen gegeven op mijn pronostiek,met 2 doelpunten verschil!!
Heb 10 wedstrijden aangeduid en kan als ik alles juist heb ongeveer 22008euro winnen!een zakgeldje voor Thailand!!lol2
Zuid-Korea - Griekenland 1-0
Argentinië - Nigeria 2-0
Engeland - VS 1-1
Dit zijn mijn voorspellingen op het “Toeter-WK” voor zaterdag.
Frank
Speciaal voor Frank (en alle andere echte liefhebbers): KLIK
In mijn serieuze pools:
Argentinië - Nigeria 1-1
Engeland - VS 2-0
In mijn 1-0-pool:
Argentinië - Nigeria 1-0
Engeland - VS 1-0
:biggrin:
Ja lachen die toeter!!
iedereen veel kijkplezier.
Frank
Jezus,wat speelden die grieken slecht tegen de koreanen(2-0)het niveau van de grieken was bedroefend.
Goed spel van de Koreanen en verdiend gewonnen. Ook de tweede wedstrijd was degelijk aan de kant van Argentinië, wel iets teveel weggegeven achterin maar verder de 1-0 goed over de streep getrokken.
Argentinië en Zuid-Korea voor mij de favorieten in deze poule voor de tweede ronde.
Hopend op een leuke wedstrijd vanavond!
Frank
Ik hoopte eigenlijk nog stiekem dat Noord-Korea later in het toernooi nog tegen hun Zuid-Koreaanse broeders danwel tegen aartsvijand USA uit zou komen, maar een blik op het speelschema wijst uit dat ze elkaar op z’n vroegst in de halve finale tegen zouden kunnen komen. En dat lijkt me voor alle drie de ploegen toch wel heel erg optimistisch…
Zat toch aardig dicht in de buurt van de uitslag.
Wat vonden we van de wedstrijd gisteravond? Ik vond Engeland matig met natuurlijk de blunder van de keeper en Amerika was wat slordig in passing en afwerking. Nog steeds niet echt een top niveau gezien op dit WK. laten we hopen dat vandaag het voetbal wat beter wordt en we ook mooiere wedstrijden krijgen te zien.
Frank