Nou ja, als ze dan in ieder geval Ronaldo nog even doormidden schoppen, dan was het in ieder geval nog een mooie wedstrijd…
lol2
Ik dacht dat ze Ronaldo gingen inruilen voor die 4 gevluchte Koreanen.
Lijkt me wel goed voor hem een aantal jaartjes afkicken
en tussenstand gele kaarten: 2-2
schiet ook lekker op
5-0.
Dit betekent dat Ivoorkust met +/-10-0 van N Korea moet winnen willen ze doorgaan op doelsaldo (ervanuitgaande dat Brasil het niet op een akkoordje gooit met hun Portugese broeders…)
7-0…je zou bijna denken dat die Portugezen goed zijn…
En ik las net toevallig vanochtend dat ze deze wedstrijd in Noord-Korea live zouden gaan uitzenden…dan hebben ze een goede wedstrijd gekozen…wat een afgang…
Hoi Dave,is het daadwerkelijk 7-0geworden in Portugal-N Korea?? kon spijtig genoeg de wedstrijden niet volgen(ben in een plaatselijke bibliotheek)Ik baal als een stekker,omdat de hersteller niet is komen opdagen (zaterdag)dit ff off topic gezegd!!
groetjes:georges.
ja ik denk dat bij de 3-0 er ineens op onverklaarbare reden ruis in de kabel is gekomen ![]()
wel ruk dat portugal nu dus is geplaats. Voordeel is dan wel dat Spanje dan in de achtste finale tegen brazilie of portugal moet.
Wij bidden vrolijk en onafgebroken door, het wierook hangt als een heuse aswolk boven de stad, de voodoo poppetjes vinden gretig aftrek en het garenzaakje van “la vieja Manoli” staat vol met mensen die naalden nodig hebben…
Onze gebeden zijn verhoord.
Gracias
Amén
Ik ben benieuwd of iemand Portugal tegen Noord-Korea goed had in z’n poule ![]()
En dan vandaag!
Mexico - Uruguay: 0-2
Frankrijk - Zuid-Afrika: 2-0 (als de Fransen willen spelen
)
Nigeria - Zuid-Korea: 1-1
Griekenland - Argentinië: 0-2
Vandaag doe ik weer mee :
Mexico - Uruguay: 1-1
Frankrijk - Zuid-Afrika: 2-0 (maakt met bovenvermeldde uitslag niets uit cheer)
Nigeria - Zuid-Korea: 1-2
Griekenland - Argentinië: 0-3
Ik mag toch zo hopen dat die Fransen verliezen vandaag. En als ze weigeren te spelen, dan maar op de fiets naar huis, zou ik zeggen (roeien mag ook).
Verder sluit ik me bij Corberana aan.
Mexico - Uruguay: 1-1
Frankrijk - Zuid-Afrika: 0-1
Nigeria - Zuid-Korea: 1-2
Griekenland - Argentinië: 0-3
Ik sluit me vandaag heeeeeelemaal bij Corberana aan ! Heb precies dezelfde uitslagen staan in m’n WK-poule.
Corberana, ben je al klaar voor de nederlaag van Spanje tegen Chili
? Zal de laatste wedstrijd van Spanje worden wat dit WK betreft
!
Niet teveel op Corberana vertrouwen wat betreft voorspellingen, dat gaat geheid fout :D.
Corberana heeft vandaag een rustdag, een beetje loslopen na de vermoeiende dag van gisteren.
Morgen gaan we ons voorbereiden op de wedstrijd tegen Chile: warmlopen, de offers voor het orakel klaarmaken, wierook kopen en alvast wat kaarsjes branden, dit alles uiteraard op 1200 m hoogte om te wennen aan het bidden ver boven zeenivo (iets wat ons bijna opbrak tegen Honduras).
Vrijdag is de grote dag.:chin:
lol2lol2
Mexico - Uruguay: 0-1
Frankrijk - Zuid-Afrika: 2-0.Nigeria - Zuid-Korea: 4-2
Griekenland - Argentinië:0-0
gegroet:georgessiam
Die wedstrijd Dave,winnen ze op één been!!
![]()
Over de nederlandse ploeg,kwartfinale tegen Italie,ook een makki Dave,maar dan tegen de spanjaarden???(laat het vat “lao beer” maar komen)lol2lol2lol2
Ik hoop dat je gelijk krijgt George!
Griekenland-Argentinie 1-1, Georges !?!?!?!?!? Dat geloof je toch niet he !?!
De achtste finale wordt mss Italie, allemaal bejaarden die nog net niet met rollators over het veld lopen…laat Spanje daarna maar komen…die tapas-eters moeten er eerst maar eens voor zorgen dat ze de poule doorkomen. Ik zie ze nog wel stranden in de poule ![]()
Maar anders kunnen we ze hebben…ben niet bang voor Spanje.
Ben trouwens wel benieuwd of ze die Villa nog gaan schorsen na z’n klap van gisteravond…
Ho,ho iets meer respekt voor San David is op zijn plaats.
Je hebt dit niet helemaal begrepen en zal het uitleggen:
De Hondurese verdediger zag dat San David zijn sokken waren afgezakt en wees hem daar vriendelijk op door hem van achter vriendelijk tegen zijn achillespees te tikken (lees: hij gaf hem zonder bal in de buurt een doodschop).
San David, beleefd als hij is, bedankte de persoon in kwestie volgens Hondurees gebruik (spaanstaligen onder elkaar begrijpen dat) door hem een vriendschappelijk tikje op de wang te geven.
Zoals je ziet: niets aan de hand
:chin:
dat mag ik toch wel hopen. wat een lompe en vooral ook domme actie. het stond pas 1-0, met 10 man hadden ze het MISSCHIEN nog wel lastig gehad.
maar ik ga uit van een schorsing van 3 wedstrijden, alhoewel je het met de FIFA nooit weet.