…
Onze George zal wel een :zon02:nesteek hebben.
En dan mijne bak bier verliezen zeker,Dave!!goed geprobeerd!!:)lol2lol2lol2 Nee alle gekheid op een stokje,ik had al in begin gezegd dat Spanje wereldkampioen gaat worden.
Jammer Georges, wij nemen die cup mee naar Nederland ! Maar op de terugweg vliegen we over Belgie dus we zullen hem jullie ook wel even laten zien ![]()
In iedergeval het is jullie Nederlanders gegund om wereldkampioen te worden.
Sterkte allemaal zondag met de zenuwen in bedwang houden!!
Vanochtend op de radio 94.5 fm Kaapstad, de laatste 160 kaartjes waren in 4 min. verkocht en nog zo’n malle Hollander op de radio die wel een kaartje voor R 10.000,- wilde kopen!!
Wij hier in ZA zitten klaar in het oranje met oranje vuvuzela!!
Geinig: ik krijg van alle kanten (familie, vrienden en kennissen zowel in Spanje als in NL) dezelfde vraag:
voor wie ben je nou??
Het leukste hieraan vind ik dat heel veel mensen voor, tijdens en na de wedstrijd onbewust aan mij moeten denken!:cheer:
Paul de Octopus heeft gesproken…en voorspelt dat Spanje gaat winnen.
Das goed nieuws ! De Octopus heeft dit toernooi en het EK 2008 alles goed voorspeld…behalve de finale destijds tussen Spanje en Duitsland.
In finales voorspellen is de Octopus dus niet goed…kom maar thuis met die Wereldbeker !!!
Who the hell is Paul de Octopus? Octopus is om te eten, niet om te voospellen:
P(a)ulpo a la Gallega:cheer:
jammer dat het weer zo laat is ,maar blijf deze keer wel wakker hoop ik:slapen::slapen:
Het is te hopen dat de scheidsrechter naar de goede kant fluit(in het voordeel van de nederlanders)
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/11/1210510539-745.gif
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/11/1210510781-742.gifWordt het Nederland of Spanje???
Het is gelukkig iemand die uit een voetbal land komt en ook uit een competitie waarbij en nog wel eens stevig gevoetbald wordt, aangezien wij de Jong en van Bommel hebben.
Vergeet Paul de octopus hier is een parkiet.
Goede morgen iedereen op het wereldwijzer reiscafe!!Vandaag is de dag waarop alle nederlanders naar uit gekeken hebben,“de finale voor de wereldbeker voetbal”!!
Wist u dat er in Belgie massaal voor de hollanders supporter wordt?raar maar waar.
Nog veel succes en laten we hopen dat het een spannende en sportieve wedstrijd wordt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…ik ben zooooo zenuwachtig… Vandaag is de dag dat het moet gaan gebeuren…!!!
Het voelt als 1988 ze gaan hem pakken die cup.
Ik hoop het…als we die cup winnen, feest ik de hele nacht door…
Ik ga ervan uit dat meer dan half Nederland morgen plat ligt.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206118213-6810.gifHet zal een vat bier zijn zeker??een bak bier is vlug opgedronken!!Ik denk dat er vanavond niet veel volk op wwz zit,alle ogen gericht naar het tv toestel!!Maak er een gezellige avond van Jan en Dave!!Hoop dat het wat overblijft met regen zodat de mensen vanavond massaal(Nederland)kunnen vieren.
Vandaag gaat het gebeuren! Iedereen is zenuwachtig, maar met de Oranje Dubbeldekker zijn ze al in Soccer City! Hoe lat ze vannacht weer thuis komen bij ons, geen idee…
Iedereen veel kijk plezier en dat “we” mogen mogen gaan winnen!:zon02:
Hier foto’s van de bus op ons terrein genomen.