WK Voetbal 2010 [Centrale Topic]

Wachten tot het laatste fluitsignaal, het is nog te vroeg om te zeggen wie er nog naar de finale gaat.

Frank

Proficiat Spanje met het bereiken van de finale!!

Gr. Frank

Gefeliciteerd Spanje! Roland zal wel een dubbele beef finale krijgen :dag:

Mijn `hopen´ en voorspellingen waren nog niet zo vreemd. Dat gaat een mooie wedstrijd worden as. zondag!!

Ohhh hoop niet dat ik mensen tegen de benen ga schoppen:

En stel je nu voor dat Duitsland van Uruguay gaat verliezen…dan is mn ‘geluk’ compleet lol2!!!

Nu op naar Spanje… Vamos…

Ik ben geneigd om 500euro op de winstkansen van de duitsers te plaatsen ten nadele van Uruguay.
Ik zie de duitsers geen tweede keer achter elkaar verliezen.

En nu Nederland!

Mijn droom finale is een feit.
Nog steeds denk ik dat aan de kant van Spanje sta…

Als Spanje zo speelt als vanavond tegen Duitsland dan denk ik dat NL weinig kans maakt!!!

… terecht “Boon kwam om z’n volle Loon” .

Waarom ??

O ja wel hoor ! Wij zijn Duitsland (gelukkig) niet. Eerste paar minuten Xavi en Iniesta keihard (maar wel fair) in een duel aanpakken (daarvoor hebben we De Jong & Van Bommel), zodat ze de rest van de wedstrijd bang zijn en de bal niet meer willen hebben. Als ze die 2 kunnen uitschakelen, zijn ze al een heel eind…

NL - Spanje 2-1 :slight_smile:

Van Bommel mag dan wel oppassen mbt gele/rode kaarten en Iniesta en Xavi zijn niet zo snel bang te maken.
Ik hoop dat Pedro ook weer in de basis staat.

NL - España 1-3

Voor de liefhebbers, ik kreeg net een SPAM-mail van World Ticket Center, voor slechts €2599 zit je zaterdag in het vliegtuig (en maandag weer terug), en voor nog eens €2400 krijg je er ook nog een toegangskaartje bij…

Dat hoop ik ook !!! En dat ie dan vooral weer voor z’n eigen kans gaat ipv afspeelt naar iemand die er beter voorstaat :slight_smile: ! Denk dat Puyol hem ff flink onder handen genomen heeft na de wedstrijd :slight_smile:

Ik gun het Spanje…maar ik gun het Nederland stukken meer. Nederland heeft al 2x verloren in de finale, dus nu moet er echt een keer gewonnen worden. Spanje heeft nog nooit in de finale gestaan dus kan wel een keer verliezen ! Dan mag Spanje de volgende keer winnen…

Ik leef mee met mijn buurjongen…die met zijn Spaanse vriendin woont…eerste huwelijkscrisis is een feit lol2

Oh, arme buren van je!

Ben net terug van een reisje, en heb nu even tijd om me er ook mee te bemoeien. Zo goed speelde Spanje naar mijn idee gister niet. Ik zeg niet meteen dat we gaan winnen, maar denk wel dat we een grote kans hebben. Maar dan moet het team ook wel weer alles op alles zetten.

Wat vonden jullie trouwens de beste of meest spannende wedstrijd tot nu toe? Zelf ‘scheet ik zeven kleuren stront’ tijdens Nederland-Brazilië.

Groetjes, Anne

Ik denk dat ik ook NL-Brazilie het meest zenuwslopend vond…maar de laatste 10 minuten van Uruguay-Nederland durfde ik ook bijna niet te kijken…

Moet eerlijk zeggen dat ik Spanje ook niet supergeweldig vond gisteren…ze tikken af en toe aardig, maar ze scoren toch vrij weinig. Leuk al dat getik en die driehoekjes, maar degene die het meest scoort, wint toch uiteindelijk.

Ik gun het NL uiteraard ook!
Ik hoop vooral de mooiste en spannendste wedstrijd van het hele WK te zien.
Uiteindelijk staan de beste 2 teams in de finale en wordt het een titanenstrijd.

Sluit ik me helemaal bij aan !! Dat de beste mogen winnen !
Ik ben nu al trots op ons kleine landje, wat er ook gaat gebeuren zondag.

Tuurlijk hoop ik ook echt dat Nederland gaat winnen, ik zeg 3-2. Maar als Spanje wint ben ik ook heppie. Het is gewoon al schitterend dat ze in de finale staan, en inderdaad, 3x is scheepsrecht, dus … deze keer winnen!

Ik vond de wedstrijd met Brazilie ook erg spannend, maar de sfeer zo op het terras deed het ´m ook wel, de andere wedstrijden heb ik achter mijn pc gekeken of geluisterd, dat is toch heel anders.

voor de wedstrijd voor de 3de plaats geef ik Duitsland gewonnen tegen Uruguay,maar de finale Nederland-Spanje?? volgens de bookmakers zijn de spanjaarden favoriet.
Ik denk dat de wedstrijd op een gelijk spel gaat eindigen en dat de spanjaarden de strafschoppen reeks gaan winnen.

lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2

Hee Georges, jij bent ook zo veranderlijk als het weer is !! Zei je kort geleden niet dat je hoopte dat NL tegen Spanje zou spelen in de finale en dat je dan verwachtte dat NL wel zou winnen ???