Heb afgelopen week een NL vlag van 1,5 x 3 m gekregen, die ga ik zo es buiten ophangen…
Hoi vrienden van wwz,veel succes vanavond met de Nederlandse ploeg!!
We zijn er klaar voor
In iedergeval hoop ik dat de nederlanders winnen van Uruguay,en daarna de klus klaren tegen Spanje!!Dan heb ik weeral een bak “laobier” verdient van Dave!!of was het anders om?![]()
NAAR DE FINALE!!!
Maar damn, wat maakten ze het op het einde nog onnodig spannend…
Finale!!!
Ik denk dat ze wel een tandje moeten bijsteken als ze tegen Spanje of Duitsland uitkomen.
Over de wedstrijd zelf:moest het nog 5minuten langer hebben geduurd dan kon het nog alle kanten opgaan.
Maar het voornaamste,ik passeer langs de kassa(had een gokje gedaan)
:lol: Boon kwam al om de helft van z’n loon !
Zo nu de duitsers nog en dan
Hoezo nu de duitsers nog??
Laten die eerst maar es proberen van Spanje te winnen!
Vamos España, vamos!!
:SPAIN:
Helemaal eens met Corberana! Vamos España!!! Gooooooooooooooooooooool!! Ik hoop het echt van harte dat Spanje van Dld wint.
Vandaag hier de 2e helft op het werk kunnen kijken, daarvoor hadden we vergadering. Met 8 man om een kleine portable dvd speler met ontvangst, ruis en alles op het scherm, maar zo heerlijk die overwinning, mijn Ecuadoraanse collega´s hadden iets anders gehoopt… gnagnagna…
Veel succes maar zie liever de finale Ned-Dui. 2-1
:zon02:
Dit Nederland wint niet van het huidige Duitsland, want daar kun je je die slappe hap momenten niet tegen veroorloven… Duitsers kijken ook niet op de klok, maar stoppen pas na het eindsignaal ![]()
Ik hoop ook op Nederland - Spanje!
Dit is ongeloooooooooooooooooooflijk…kan het nog steeds niet helemaal bevatten. We gaan die cup zondag ophalen…ongeacht of we Spanje of Duitsland als tegenstander hebben. Niemand stopt de Orange Army !!! ![]()
Dit is een stukje uit het artikel “Oranje naar derde WK-finale” in het gedeelte “Sportwereld” van de Vlaamse krant “Het Nieuwsblad”
<LI id=_ctl0_CtPH1_ucArticleDetail_liDate class=“date first”>dinsdag 06 juli 2010, 22u24<LI id=_ctl0_CtPH1_ucArticleDetail_liSource class=source>Bron: Frederic Soenen <LI class=“author last”>Auteur: kiv Oranje naar derde WK-finale | Het Nieuwsblad
…
…
Doorgelicht.
- Robben en Sneijder zorgden dan wel voor belangrijke doelpunten, maar wat gezegd van Dirk Kuyt. Tegen Brazilie lag hij al aan de basis van een doelpunt, en ook nu weer leverde hij een prima assist af.
- Uruguay zal zich het missen van Luis Suarez dan wel beklagen, zonder de rode kaart voor de spits van Ajax had het de finale niet gespeeld.
- De Zuid-Amerikaanse landen leken de Europese heel even te overvleugelen, maar in de finale zullen het toch twee Europese ploegen zijn die zullen uitmaken wie wereldkampioen wordt.
- De Nederlanders kunnen overigens als enige een echte wereldkampioen worden: het is het enige overgebleven team op dit WK dat al hun wedstrijden won.
- Maar om de euforie toch een beetje te temperen. Nederlanders, dit is niet uniek. Om geschiedenis te schrijven zullen jullie zondag moeten winnen.
Doen jullie het? of doen jullie het niet? :wereld:
Robert heeft een goed punt. Nederland had met 4 of 5 - 1 kunnen winnen maar was erg laks met de kansen. Dit gebeurde tegen Brasil ook al en dat kan je opbreken…
Eerst maar es zien wie er vanavond wint!
Todos con “La Roja”
Ik denk eerlijk gezegd dat de nederlanders meer kans maken als ze Spanje treffen in de finale dan Duitsland.
Ja das waar!!! Wat grappig…
We gaan ervoor(tenminste de jongens dan ;)!!):cheer:
En met Stekelenburg in t doel, dan komen we ERRUG ver blijkt wel…:beef:
Daar staan de Urugayanen ook om bekend en hebben ze ook laten zien volgens mij, knokken tot aan de laatste seconde wat volgens mij de bloedstollende momenten waren zo in blessuretijd of…
Duitsland heeft verloren van Servië, gezwijnd tegen Engeland met dat 1000% volle doelpunt van de Engelsen had anders een heel andere wedstrijd geworden, en dan Argentinië met een 5-1-5 opstelling Maradonna op zijn best, als voetballer ok maar als coach ?!?!
Wat weer duidelijk naar boven kwam bij Nederland na de 1-0 is het achterover leunen, onzorgvuldig zijn in de passes, concentratieverlies, maar hebben ze nu ook laten zien dat ze de schouders er onder kunnen zetten en terug kunnen knokken.
Welke de tegenstander ook moge zijn zondag, ik heb er vertrouwen in.
ondertussen is het al :1-0 in het voordeel van de Spanjaarden!!!dus zie ik Nederland met de wereldbeker naar huis gaan!!