WK Voetbal 2010 [Centrale Topic]

Nee hoor het voelt als kwartfinale, de finale komt nog :beef:

Vandaag moet het gebeuren dan…erop of eronder. Zullen wij vanavond dan eindelijk eens de samba dansen ipv die Brazilianen !!!
Na '94 en '98 heb ik geen zin in een Brazilie-trauma…vandaag is het een keer onze beurt !

Nog 7 uur, spannend! Behalve voor leerlingen van het Cambreur college in Dongen, die krijgen om 4 uur hun VWO diploma… goeie timing!

Die zullen daar vast goed ziek van zijn…niet dat ze hun diploma krijgen natuurlijk, maar dat ze NL moeten missen…

Erg dom, 3 maanden geleden schreef ik met potlood al op dat we vandaag om 4 uur moesten spelen… had die school ook kunnen bedenken.

Het is bijna zover…de chips, knakworstjes en gekoelde cola staan gereed. Spannend!

Joepieieieieie!!! Tijdens een heerlijk ontbijtje op een terrasje van Plaza Foch heb ik genoten met andere Nederlanders van de wedstrijd!!! Op naar de volgende wedstrijd. Zzzzzzpannend!!!
We waren in de minderheid, de Ecuadorianen waren duidelijk voor Brasil… maar we hebben ze een mooi poepie laten ruiken :biggrin::biggrin::biggrin:

Ik begin langzaam weer wakker te worden vandaag… :slight_smile:

Zo ik ben op Koh Tao, Thailand en ik ben zo gaar al een gieter en heb een hele grote kater we hadden hier een groot feest na de overwinning van Nederland. Ik heb iets teveel bier gedronken. Dus de hele dag niets meer gedaan. Mocht iemand op Koh Tao zijn of komen voetbal vieren we hier bij Ban’s.

Ik had nog lekker wat Shinga’s haha… dus heerlijk aan het bier gezeten… geen kater… geen kater maar heerlijk wakker worden wetend dat we Uruguay gaan ontmoeten dinsdag!!!

Okee mensen, Duitsland - Spanje en Nederland - Uruguay, spannend hoor. Wat zal het gaan worden… Spanje - Nederland in de finale, dat zou ik wel leuk vinden!!

Ik ga voor Nederland Duitsland. En dan wordt dit gewoon eindelijk de wraak voor '74…
(en over 4 jaar pakken we dan in de finale gewoon Argentinië, is dat ook meteen rechtgezet…)

Ik vind Duitsland veel beter spelen dan Spanje en komt ook terecht in de finale tegen Nederland.

Frank

Pfoeee…lastig…wie liever in de finale… Denk dat ik banger van Duitsland ben dan van Spanje. Vond Spanje tegen Paraguay ook weer teleurstellend. En als we in de finale komen en zouden verliezen (waar ik niet van uit ga, maar toch…), dan verlies ik liever van de Spanjaarden dan van de Duitsers.

Maar wat een feest vrijdag in Haarlem…ongeloooooflijk ! Nu morgen weer…eerst Uruguay maar eens verslaan en ze vooral niet onderschatten.

Ik hoop nog steeds op NED -Spanje in de finale.

Spanje speelt inderdaad niet goed maar winnen nog wel steeds. Ik vind NL overigens ook niet geweldig voetballen.
Duitsland is favoriet tegen Spanje maar “La Roja” kan van alle teams winnen, dus we zullen het afwachten.
Nederland mag Uruguay niet onderschatten, dat zou funest wezen.

Helemaal mee eens…ook NL speelt nog niet geweldig en heeft z’n beste spel nog niet laten zien. Zowel Spanje als NL kunnen zeker stukken beter… We zullen snel weten wat de finale wordt !
Was het groot feest in Sevilla zaterdagavond/nacht ?

Absolute gekte!

:wereld:«Boontje komt om zijn loontje » is het gezegde…… dan spelen Spanje en Nederland de finale want remember : Uruguay – Ghana en Duitsland – Engeland.
Haha… een test om te zien of er waarheid schuilt in dit gezegde

:wereld: “Boontje komt om z’n Loontje” is het gezegde… en dan spelen Spanje en Nederland de finale want remember Uruguay - Ghana en Duitsland - Engeland.
Haha… een test om te zien of er waarheid zit in dit gezegde.

Ik ben nu al zenuwachtig voor vanavond… Hoe lang moeten we nog wachten :wink: ???