WK Voetbal 2010 [Centrale Topic]

Goh Georges, lekker positief ben je over je noorderburen !

Met strafschoppen??? Volgens mij is onze reputatie op dat gebied nou niet opperbest.

Ik gooi het op een 2-1 overwinning voor Nederland.

Ik zeg ook 2-1 voor nederland, tis net begonnen…we wachten af…

Robben scoort de eerste!

Ik weet niet meer WAAR ik het heb gelezen, maar vond het wel een mooie:
“Bij tennis is een hawk-eye een fluitje van een cent en bij voetbal kunnen ze niet eens een camerabeeld in slowmotion terugkijken!”

Een kleine aanvulling:

Dat kunnen ze wel maar dat mogen ze niet.

De FIFA heeft inmiddels verboden om in de stadions tijdens het WK de herhalingen te laten zien. Zo kan de scheids gewoon rustig en ongestoord fouten blijven maken…:mad:

Erg apart is het dat op de website van de FIFA een samenvatting te vinden is van de wedstrijd Duitsland-Engeland. Je ziet de 1-0 voor Duitsland, vervolgens de 2-0, dan de 2-1 en vervolgens gaat de samenvatting verder bij de 2e helft bij het schot van Engeland op de lat. En wat wordt er niet uitgezonden !?!? Het schot van Lampard dat ruim achter de doellijn was !

Hoe triest kan je zijn !? Hoe kan men de FIFA nu nog serieus nemen ?!

Gisteren was er een persconferentie met de FIFA. Er werd geen enkele vraag beantwoord over de scheidsrechterlijke dwalingen en fouten. Waarom dan een persconferentie ?!!?

De FIFA is een grote corrupte bende, het enige waar het ze nog om te doen is, is geld, geld, geld…

Die persconferentie was echt genant. Een volwassen man die bij iedere vraag over die goals als een goudvis uit zijn kom gaat zitten kijken. Als de juf op de kleuterschool vraagt wie de blokkentoren heeft omgegooid, dan kijken alle kleuters ook met zo’n blik “wij weten van niks.”

Ja, maar bij kleuters bestaat er nog iets van eerlijkheid en uiteindelijk is er altijd wel eentje die met zijn vingertje de schuldige aanwijst…

Blatter heeft nu toegezegd dat het op de agenda komt…

Je weet het maar nooit met die Blatter, die man is niet te vertrouwen.

Frank

cheerEn nu Paraguay…

En als NL vrijdag van Brasil wint dan is de finale España - NL weer een stapje dichterbij.

Vandaag en morgen geen voetbal, eigenlijk wel even rustig…

ik dacht precies hetzelfde toen ik vanochtend de PC aanzette, kan ik even goed doorwerken :wink:

Cold turkey afkicken…

Paraguay moet toch wel lukken lijkt me…maar dan krijg je nog Messi & co :slight_smile:

Vandaag helemaal geen voetbal…heb ontwenningsverschijnselen… :frowning:
En morgen ook al geen wedstrijden…zucht…

De weg is lang…in ieder geval gaan we een aantal mooie wedstrijden tegemoed!
Wel opvallend: van de acht overgebleven landen is de helft Zuid Amerikaans…
En waarschijnlijk is dat ook zo in de 1/2 finales (de andere helft europees :))

Ja, de Zuid-Amerikaanse landen doen het erg goed dit WK. Veel (grote) Europese landen en de Afrikaanse landen vallen daarentegen erg tegen.

Vond Spanje gisteren de 1e helft niet heel geweldig…wel aantal kansen, maar Portugal had ook paar behoorlijke kansen. Tweede helft was helemaal voor Spanje.
Ik ga er als optimist natuurlijk vanuit dat Nederland doorgaat naar de halve finale…zo niet, dan hoop ik ook dat Spanje wint…

De zgn grote ster Ronaldo viel dit WK vies tegen…heb niks van hem gezien…

Nog 1 dag en dan is het zover…de finale! Nouja, kwartfinale, maar het voelt als een finale.