Wintersporters gezocht

Hoi allemaal! Ook ik wil volgend jaar graag op wintersport. Helaas zijn er in mijn omgeving weinig ski-/snowboardfanaten. Afgelopen seizoen ben ik met een groepsreis mee gegaan wat op zich prima is bevallen. Alleen is zo’n reis al snel vrij prijzig. Ik ben nu op zoek naar mensen (en tips) om weer te kunnen gaan. Ik hoop natuurlijk op goede tips :-). Groet, Linda

Hey Linda

Kijk even bij mijn aanbieding voor een groepsreis. Het is een hele leuke groep en een mooi gebied.
De reis is inclusief pendelbus, 7 nachten hotel en halfpension en eventueel gratis skileraren omstreeks 480 euro.

Als je meer info wilt [EMAIL=“reneman@euronet.nl”]reneman@euronet.nl

We hebben nog ongeveer 6 plekken over en de groep bestaat uit deelnemers van allerlei leeftijden maar geen kleine kinderen.
Apres ski vinden de meeste deelnemers ook erg leuk.

Groetjes

Jan

Hi Linda, ik ben ook opzoek naar een wintersportmaatje. Mijn vaste reisgenoot heeft een hernia en slaat dit jaar de wintersport over. Wat zijn je plannen? Periode, land etc. en heb je al iemand gevonden?
Ik hoop van je te horen.

Groetjes
Esther

Hoi Linda,

Ik ben ook nog op zoek naar een wintersport maatje. Welk gebied wil je gaan skien? En welke periode ongeveer. In mijn omgeving kan ik weinig mensen vinden die net zo gek van de wintersport zijn als mij. Ik hoop van je te horen!

Bjorn

Hallo Linda, Esther, Bjorn!

Hebben jullie al wat concreets gearangeerd? Ik wil met kerst graag een week skien. Wie wil er nog met kerst weg?

Henriette

Hallo!

Ik ben ook op zoek naar wintersportmaatjes! Hebben jullie al een groepje gevonden en al iets concreets gepland?
Zit zelf aan week 7 (begin februari) te denken en beetje gebonden (ivm werk) om te gaan. Voorkeur = oostenrijk. Nog nooit geweest en schijnt gezelliger te zijn dan Frankrijk ;o)
Groetjes Inge

Hallo allemaal,

Kan er nog eentje bij!!! ik wil zelf graag twee weken gaan snowboarden in Frankrijk (minder bomen om tegen aan te knallen, als in Oostenrijk). ik ben vrij flexibel wat de data betreft, zolang als het maar voor maart is.

Greetz,

Dennis

Ben ook zoek naar een zwarte piste skier of offpiste maatje of maatin.
Heb een leuke aanbieding gezien met eigen vervoer voor 60 euro inclu skipas en eten. grote skigebied 310 km in frankrijk.
Wie gaat er met mee vertrek 13 dec terugrijden op de 19 savons pas.

Hans Mazier

Ben op zoek naar een zwarte piste skier of offpiste maatje/maatin.
Heb een leuke aanbieding gezien met eigen vervoer voor 60 euro inclu skipas en eten. grote skigebied 310 km in Frankrijk. Datum 13 dec terugrijden op de 19 savonds.
Wie gaat er mee?

Hans

Beste ski-liefhebbers, allen,

Ik wil voorstellen om alle data dat men eventueel zou kunnen en of willen skien te mailen, hierbij zou ik mezelf willen opofferen (of iemand anders). Hier zal ik een schema van opzetten. Zo kunnen we allen bekijken wie waar graag naar toe wil en in welke peroide. Mogelijk kunnen mensen aan de hand van het schema nog data’s verplaatsen om zo een gezellige leuke groep te vormen met zijn allen. Ik denk dat het zorgt voor een duidelijk overzicht, om zo met elkaar te communiceren.

Mijn email adres is [EMAIL=“b.ten.broeke@nibag.nl”]b.ten.broeke@nibag.nl

Ik hoor graag van jullie.

Bjorn

12/13 of 14 dec vertrek is mijn enige mogelijk.

Hans

Beste allemaal,

Is hier al wat concreet uitgekomen? Zo nee, dan wil ik ook wel mee!

Vertrek voorkeur: 24 of 31 januari, plaats maakt me niet uit. Moet wel een beetje geschikt zijn voor beginners.

Groetjes,

Marjolein

Hoi Marjolein,

We gaan tot nu toe met 4 personen (2 vrouwen Linda en Ingeborg en 2 mannen Dennis en Bjorn). Een busreis naar Oostenrijk met een skipas voor 8 dagen. Dit is voor de 2e week van februari. Maar ik denk maar zo hoe meer zielen hoe meer vreugde. Mocht het je leuk lijken laat maar horen.

Groetjes Bjorn

Hoi Bjorn,

Dat lijkt me supergezellig:) . Ik ga maandag eens aan mijn baas vragen of ik dan vrij kan krijgen. Met welke reisorganisatie gaan jullie precies, wat is de precies vertrekdatum en wat zijn de kosten ongeveeer?

Groetjes,

Marjolein

Hoi Marjolein,

Als je op onderstaande link klikt kom je op de site en reis terecht waar wij mee reizen.

Oostenrijk Februarireis II - EW 06/02 - 15/02 HP € 650

http://www.dynamic-holland.nl/25plus/oostenrijk_inschrijven.php?id=oostenrijk_koenigsleiten

Verder kun je van alles lezen op de site. Kun je war over jezelf vertellen. Mocht het je wat lijken en als je van plan bent te boeken zal ik je al onze email adressen mailen.

Nog wat extra info:

Wij gaan met de bus
We hebben elkaar als reis genoten opgegeven.
We nemen geen les (tenminste de jongens niet, weet niet zeker wat de dames gedaan hebben)
we hebben een 8 daagse ski-pas genomen met
En we hebben onwijz véél zin, tenminste ik kan niet wachten om te gaan!!!

Groetjes Bjorn

Ik wil van 6-14 februari op wintersport naar Oostenrijk. Twee jaar geleden ook gedaan, nu op herhaling. Dit is het plan:

INBEGREPEN:

• 6 februari met de nachttrein (skitrein) vanuit Utrecht naar Zell am Zee. Inclusief slaapplek!
  • 14 februari met de nachttrein (skitrein) vanuit Zell am See naar Utrecht.
    Inclusief slaapplek!
  • 7 overnachtingen in Hotel Traube (erg knus, met bar)
  • 7 keer ontbijt
  • 7 keer diner
  • 3 dagen snowboardles of 5 dagen skiles
  • 5 dagen skipas
  • materiaalhuur

TOTALE KOSTEN:
Twee jaar geleden was het 775 EUR, nu lijkt het er op dat het voor iets minder kan, namelijk voor rond de 750 EUR.

Ik boek het dus NIET via een reisbureau, maar rechtstreeks bij het hotel en bij de Skitrein, dan is het net goedkoper. Heb twee jaar terug ook eindeloos zitten zoeken voor de goedkoopste versie. :slight_smile:

Kirsten

p.s. voor meer info mail me, via de CONTACT knop links op mijn weblog; www.kirstenverdel.nl

p.p.s. er gaan sowieso nog twee mensen mee, maar er kan natuurlijk gewoon meer bij!

hey Linda,
Ga met ons mee! We gaan de 24e en zijn al met 3 van dit forum. Doen!
doei doei

Ohja, de kosten liggen rond de 300 euro, (accomodatie, skipas en reis)
reageer snle want we willen gaan boeken

Even een update over mijn plannen:

We zijn inmiddels met drie mensen (2 mannen, 1 vrouw) en gaan van 27 februari t/m 7 maart naar Zell am See. We verblijven daar niet in hotel Traube (zat al vol), maar in een 4-persoonskamer in een hostel. We gaan er met de skitrein naartoe, waarin we een slaapplaats hebben. Er is dus plek voor nog 1 iemand.

Kosten:
skitrein 210 EUR.
hostel: 23 EUR per nacht (p.p. incl. ontbijt, 7 nachten is dus 161 EUR).

Je kunt ook 30 EUR per nacht betalen, dan zit diner ook inbegrepen!

Let me know als je mee wilt.

Kirsten

Hoi!
Wat leuk om te lezen dat er hier meer enthousiaste wintersporters zitten die dit jaar iets willen organiseren met andere mensen.
Ik zit dit jaar voor het eerst te overwegen om ook alleen met een groepsreis op wintersport te gaan. Ik ben zelf 27 jaar en wil graag skieen. Datum en bestemming maken mij niet zo veel uit. Voorkeur voor februari/maart, bestemming Oostenrijk. Is er nog iets open en wat is de gemiddelde leeftijd?

Groeten, Robbert