5 dagen wintersport Oostenrijk in maart 2-11

Hallo allemaal,

Begin maart wil ik heel graag op wintersport naar Oostenrijk. Zelf denk ik aan 5 dagen. Helaas heb ik bijna geen vrienden om mij heen die van wintersport houden en vandaar dat ik op deze manier wil proberen een groepje bij elkaar te krijgen. Zelf ben ik 31 jaar en zoek een aantal leeftijdgenoten die ook wel van een beetje apres ski houden.

Als je interesse hebt dan zou ik het leuk vinden iets van je te horen en er met een groepje een aantal geweldige en onvergetelijke dagen van te maken.

Groetjes,
Floor

Hai Floor

Ik ben zelf 28 en een echte wintersport fanaat. Maart zou mij prima uitkomen, ik ben vrij flexibel in de precieze datum. Snowboard nu een jaar of 8 (waarvan ik 3 winters in skigebieden heb gewoond). En ik ski sinds mijn 3de.

Groetjes Laura

Hey,

Hoe staat het met jullie plannen? Klinkt leuk allemaal. Ik ben 26 jaar en ik heb ook echt zin om weer te gaan skien!

Groetjes Karen

Hey, is er al geboekt? Ik zou het namelijk ook heel leuk vinden om naar de sneeuw te gaan. Ik ben 29 jaar en een echte wintersportfan.

Groetjes, Anne

Mogen er ook mannen mee? Ben 28 en zelf ski instructeur. Mijn profiel is net nieuw, dus meer volgt…

Groetjes, Maarten

He allemaal,

Klinkt gezellig! Ik ben 29 en ski ook vanaf mij 3e. Is er al iets geboekt?
Lieke

hoi,

Ik zou het ook leuk vinden om een paar dagen in Maart te gaan skien. Ben zelf 36 jaar en kan goed skien en apres skien vind ik ook leuk.
Ik ben benieuwd.

Klinkt leuk! Zijn mannen ook welkom? Ik ben 30 jaar en snowboard al 5 jaar. Ik ben altijd al naar Frankrijk geweest, maar graag zou ik eens naar Oostenrijk gaan.

Gr

Stijn

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie reageren op de oproep.
Alleen hoe gaan we dit aanpakken? Is het een idee om binnenkort een keer met z´n alles bij elkaar te komen en dan een inventarisatie te maken van wie, wat, waar en hoe?

Groetjes,
Floor

Dag Floor,

Ik heb iedereen een persoonlijk berichtje gestuurd met daarin mijn email adres. Sorry voor de take-over…, ik wil namelijk echt op wintersport.

Als je het OK vindt, kunnen we dit samen organiseren…?

Jullie hebben mijn email. Als we elkaars adressen verzamelen, kunnen we gaan overleggen. Eventueel kunnen we ook een facebook-pagina in elkaar zetten. Via facebook kunnen we gemakkelijk internet-links publiceren.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Wat mij betreft gaan we in Maart met een te gekke groep skien.

Groetjes, Maarten

Dag Iedereen,

AnneM en ik leggen alle opties naast elkaar. De beste alternatieven presenteren we aan iedereen die echt mee wilt. Dit doen we via mail, telefonisch en daarna misschien een meeting.

Het aantal geinteresseerden is inmiddels opgelopen tot 6, Floorita, Lieke, AnneM, Ronald en ik. Daarnaast heeft ene Rocco78 mij een privebericht gestuurd. Misschien plaatst hij nog een publiekelijke reactie.

AnneM en ik zoeken alternatieven die aansluiten op de criteria;

• tot 600 euro incl skipas
  • Mayrhofen, Gerlos of Solden
  • van za 5 mrt tot zo 13 mrt
  • eigen vervoer (eigen auto’s)
  • op korte termijn boeken ivm de snelheid waarmee alles verdwijnt

Als er nu nog andere mensen meewillen, kun je het best eerst reageren op dit forum en daarna via facebook/hyves van AnneM of mij je email adres doorgeven. Dan nemen wij je mee mee in het berichtenverkeer.

Ik heb er zin in…!!

Groetjes,

Maarten en Anne Marie.

hoi,

ziet er leuk uit. Gerlos heeft voor mij de voorkeur; leuke apres ski en goed ski gebied.
600 euro inc skipas is ook redelijk. als ik ook mee moet zoeken via internet moeten julli maar een gil geven.

Hallo Mensen,

IK wou dit jaar ook nog graag op wintersport.
Dit lijkt me wel een leuke groep kwa leeftijd dus als er nog een plekje vrij is dan lijkt me dat wel super.
Gerlos of Solden maakt me niet uit,zijn alle bij mooi.
We horen het wel.

Groeten Rocco 32 Zwolle

Hallo allemaal,

Heb ook nog wel zin om een weekje op wintersport te gaan. Weet niet of er al geboekt is en of er nog plek is? Ben 25 jaar en ski nu z’on 5 jaar. Als er nog plek is dan zie ik het wel.

Groetjes,

klinkt echt gezellig!
ik zou ook wel mee willen!
kan dat nog?

groetjes!!

Hey allen,

Prima idee, alleen zat ik net eens even alle posts door te lezen en… euro 600? Voor 5 dagen? Met iig alvast 4 man? Dan hoop ik dat daar alle benzine kosten al bij in zitten.

Ik zat namelijk ook even te kijken voor nog een kleine break in de sneeuw voor mijzelf en kwam tot de conclusie dat het al kan voor heel wat minder (lees: euro 350). En dat is de prijs inclusief busreis, appartement en skipas. Okee. Toegegeven: het is niet Gerlos, maar een bestemming in Frankrijk.

Dus ik wil eventueel wel mee, maar euri 600. No way dat ik dat ga neerleggen. Voor euri 600 kan ik een groep voor 8 dagen in de sneeuw hebben, inclusief busreis, appartement en skipas en dan heb je je eten er zo goed als bij ook nog.

Iemand interesse?

Hallo allemaal
Hebben jullie al geboekt? Mijn wintersport vakantie is last minute gecancelled, mijn vrienden gaan niet meer. Ik wil nog wel heel graag gaan, dus nu ben ik op zoek naar groep om mee te gaan. Ik ben 33 en kan goed snowboarden.
Ben benieuwd, ik hoor het wel!
Evelien

Ik heb dezelfde vraag als Evelien: is er nog mogelijkheid tot aansluiten? Ben 30 en ski redelijk tot gevorderd.

Groet,
Ellen

Ik heb het vermoeden dat hier niks is uitgekomen.
Heb er in ieder geval niks meer van gehoord.
Ik zou nog heel graag op wintersport gaan.
Ik heb nog wel een leuke aanbieding gezien in Gerlos van 5-12 maart.
Dit appartement kost 600 euro en bied plaats voor 6 personen.Maar met z’n 4en 150 wat bv ook niet duur is.Busreis kost 165euro,met de auto kunnen we het goedkoper nog maken.
Zijn er nog mensen die hier ook zin aan hebben of in iets anders?
Ander wordt het voor mij een groepsreis bij dynamic-holland.

Groeten Rocco