Hallo. Ik ben ook opzoek gezellige mensen om met ene groep op wintersport te gaan!
Ergens in februari (dus kan ook met de carnaval, aldus een Brabander… ).
Er zijn al enkele gegadigden en de leeftijd loopt uiteen van 28 tot 60. (is ook wel de max!)
Zelf ben ik 38 en kan redelijk skiën, de apres-ski is nog beter. (Snowboarders ook welkom!!)
En Oostenrijk of Frankrijk: als iemand een leuke plek weet, laat het weten!
Hier nog een brabander!
Had je al plannen gesmeed voor een wintersport? Heb nog wel wat leuke gebieden op mijn verlanglijstje!! Ski zelf al 25 jaar en houd zeker ook van de apres-ski!
Ga al jaren op wintersport met mijn gezin maar dit jaar lukt het niet wegens mijn werk (kan geen vrij nemen in de kindervakanties)
Ben vorig jaar met vrienden gegaan naar Ischgl Ostenrijk; en het was super! Helaas gaan hun dit jaar niet om verschillende redenen (Misschien 1 persoon maar is niet zeker)In groepsverband ook veel gebieden in Oostenrijk en Frankrijk bezocht.
De reis mag low budget zijn, maar mag ook wel wat kosten hoor; geen bezwaar… (Als we met de apres-ski maar niet op een droogje moeten gaan zitten !)
Hoor graag met wat voor gezelschap je al plannen hebt?
Hier nog een, het regent Brabanders!
Vorig jaar mn skivakantie moeten missen ivm wereldreis, maar dit jaar probeer ik toch weer te gaan, ook al is het last-minute. 2 feb begin ik met nieuwe job, dus dan moet ik weer terug zijn. 4-7dgn wil ik gaan. Ik skie en apres-ski al 10 jaar, dus dat gaat prima. Weet zeker een aantal leuke plekjes in Oostenrijk.
Mochten jullie ook niet kunnen wachten om te gaan skien, let me know!