Groep gezocht voor wintersport van 22 febr. tot 2 maart

Hoi,

Wie gaan er in de periode van 22 febr tot 2 maart naar de sneeuw?
gezellig skieen, snowboarden, apres ski, koken en genieten van het mooie witte berglandschap.
Wij zijn op zoek naar een groep of enkele mensen om een groep te vormen om een leuke week te hebben.
Vervoer geen probleem,

Paula en Has

Hoi,

Ik ben rianne dan 22 jaar en wil graag op wintersport. Hebben jullie al een locatie of iets geregeld? Lijtk me leuk om deel uit te maken van de groep.

Groetjes Rianne

Hoi,

Ik ben pascal 30 jaar en heb ook zin om weer te gaan skieen in 2008. De periode zou ik waarschijnlijk wel kunnen. Wat zijn de plannen precies en is er al iets geregeld wat lokatie betreft.

groeten pascal

hey hey

Ik ben Patrick 20 jaar. Ik ben vlede jaar voor het eerst op wintersport gegaan en ik zou dit jaar ook heel graag gaan alleen mijn vrienden groep kan helaas dit jaar niet. ik zou dus graag met jullie meegaan. ik weet niet wat jullie plannen precies waren

regards

patrick

hoi, ik ben stephan, 21 jaar en ik zou ook graag op wintersport willen, alleen geen van mijn vrienden kan of wil dat doen. Ik ben al een redelijk gevorderde skieër en ben benieuwd wat jullie zouden willen doen en of er al plannen voor gemaakt zijn.

groeten,

Stephan

Hallo Allen,

Is er al wat meer bekend en zijn er nog serieuze plannen om te gaan?

groeten pascal

hee,
ik wil ook heel graag op wintersport, alleen geen vrienden die kunnen!!

gr. melissa (19)

hoi ik ben edwin,
het lijkt me leuk om mee te gaan , mijn vrienden hebben het dit jaar laten afweten, als jullie al wat meer info hebben over de reis laat het dan zo snel mogelijk weten dan ga ik zeker mee gr. edwin

Hey,

Zo te zien ben ik ni de enige bij wie de vriende het laten afweten om een lekker potje te skieen. Dus ik ben zelf ook opzoek naar mensen om samen mee op skivakantie te gaan, want het kriebelt behoorlijk die mooie sneeuw.
Ben zelf redelijk ervaren skieer, hou van apres skieen en koken etc. dus mocht er nog iemand intresse hebben etc. laat ff wa weten, gr Thijs (23)

Hoi allen…

Nog wat mensen zin om in week 17 naar Val-Thorens te gaan te Frankrijk voor 8/10 dagen???

Het is een sneeuwvast gebied met ruim 600km aan pistes!