Leuke mensen/groep gezocht voor wintersport jan/feb 2010!

Hallo!

Ik ben op zoek naar mede-enthousiastelingen die ook van plan zijn om in de periode januari/februari te gaan skiën en/of snowboarden en die het leuk vinden om gezellig met anderen plezier te maken!

Lijkt je dit wat of ga jij al met een groep en is er nog een plek over…dan hoor ik het graag van je!

Groetjes, Jolanda

hey Jolanda,

ik heb eerder vandaag ook een topic geplaatst op dit forum. ik probeer langs deze weg mensen bij elkaar te brengen om te gaan skien en/of snowboarden. heb jij al een datum, plaats en/of vervoer in gedachte?

groetjes,
Peter

Hoi Peter,

Bedankt voor je reactie!

Eigenlijk nog niet echt over nagedacht. Ik heb eind januari, begin februari in gedachten. Later komt mij niet uit ivm een verhuizing eind februari. En jij? Heb je al reacties gehad? Klinkt goed, wellicht dat er meer reageren!

Wat heb jij in gedachten?

Groetjes, Jolanda

Met een groep lijkt mij ook leuk, maar ik kan alleen in de eerste week van januari. Dat is al op heel korte termijn, maar als de periode jullie niet zoveel uitmaakt…

Tjerja-Dave Knaken (m)

hallo ik zoek ook nog mensen om op wintersport te gaan.
wanneer en hoelang we gaan maakt niet uit.
want kan makkelijk vrij krijgen
ben zelf 24 en ga voor het skieen.
gr peter

Okee Peter, dan zijn we al met z’n 2-en. Ik kan echt alleen in de eerste week van januari, vertrek 1/2 januari. Hoe zit het met de andere twee (Peter86 en Jolanda)? Ik ben wel iets ouder dan jou (38) en heb inmiddels ook de charme van het aprés-ski ontdekt. Mailen kan ook naar [EMAIL=“knaken06@planet.nl”]knaken06@planet.nl

Tjerja-Dave Knaken

Eind januari/ februari is een periode die voor mij zeker haalbaar is! Helaas kan ik niet voor 20 januari! Ben zelf 27 jaar, snowboard reeds 5 jaar!
Ben zelf niet zo kieskeurig wat gebied of transport betreft! Liefst wel een gebied waar infrastructuur wel degelijk is! Hoor graag iets van jullie!

Mmm, hier haak ik af. Mijn voorkeur heeft de eerste week van januari. Succes met het vormen van een reisgezelschap later in 2010.

Voor mij ook een betere periode eind januari/begin februari, wie gaan nog meer mee?? Des te meer des te gezelliger!!

Groet, Jolanda

Als de prijs goed is en er is internet op de kamer (of het is een short of nog beter mini-ski) (dus 4of 5 dagen echt skien), count me in.
Liefst hotel formule want niet veel zin om zelf te koken, ik werk al genoeg thuis :slight_smile: (sauna en andere frivoliteiten altijd welkom maar niet absoluut nodig)

Over mezelf, 32 jarige Belgische single zonder broers of zussen (anders kon er daarvan 1tje mee natuurlijk) en met vrienden/vriendinnen met drukke agenda of zonder geld…

Zelf (voor short / miniski onder voorwaarde van deftig internet op kamer) ben ik heel flexible in de agenda.

Niveau: geen snowboardervaring maar wil het wel leren
Ski: Niet altijd de perfecte stijl, maar 't meeste lukt wel :slight_smile:

Hallo goedenavond,

Ik heb eind januari - begin februari ook vakantie en ik wil ook wel weer gaan skien en liever gaan snowboarden (0,0% ervaring). Ik heb het jaren geleden voor het laatst gedaan (skieen) en wil het weer op gaan pakken.

Het probleem is dat bijna niemand kan: verhuizen, buitenlandse stages, geen geld, trouwplannen… Je kent het wel. :wink:

Ik ben benieuwd wat dit mij kan brengen. Verder: 26, Rotterdam, Feestje, HBO+, Sportief… Meer informatie, stuur me een e-mail naar: [EMAIL=“anilvanderlinden@hotmail.com”]anilvanderlinden@hotmail.com

Fijne avond. Houdoe!

Hallo!

Ik, 29 jarige skister, ga graag mee! Wanneer??

Gr Jenny

Hallo allemaal,

Graag sluit ik mij aan bij het bovenstaande. Wil dit jaar graag een weekje of een lang weekend gaan snowboarden, maar ook hier kunnen mijn vrienden om de bekende redenen niet, verhuizen, tentamens, geen geld etc.

Zelf zou ik graag in de eerste of tweede week van februari gaan zodat we de relatief dure voorjaarsvakantie vermijden. Ik vind het prima om te verblijven in zo’n appartementje van Husk oid. Deze reizen zijn inclusief skipas en eventueel vervoer redelijk nog redelijk voordelig. Maar misschien is een chalet met een grote groep ook wel betaalbaar. Om de kosten beheersbaar te houden vind ik het prima om gezamenlijk zelf te koken maar een keertje uit eten is ook prima natuurlijk…

Over mijzelf, ik ben 26 en werkend. Ik vind het leuk om een hele dag te snowboarden en de apres-ski zal ik ook zeker niet overslaan. Wat is er nu mooier dan na een dag op de piste een lekker pilsje weg te zetten?

Als ik door het forum scroll dan lijken mijn ideeën en reistijd het meeste overeen te komen met Peter86, mmeynen, Valiscru, Jonas Vink, Jolanda11, PeterRede, AvandeLinde en Jenny29. Met zoveel gelijk gestemden kan dit bijna niet mislukken!

Ik hoor graag wat de plannen zijn?

Vriendelijke groet,

Pieter

Howdie!

Hoe ver staan/zijn er al plannen hier voor een ski/board reisje?
Ik had al een tripje gepland de eerste week van februari, dat gaat door omstandigheden jammer genoeg niet door. Maar de microbe heeft gebeten en ik sta te popelen!!

Over mij: 29-belg-vrouw- t is voor t boarden, maar apres ski kan ook smaken :slight_smile:

Groetjes,
Nele

Hallo mede sneeuwliefhebbers,

Door studie ben ik gebonden aan de periode van 18 februari tot 5 maart.
Met voorkeur een 10daagse reis van 19 feb- 28 feb.
Helaas is dit precies in de vakantie, waardoor de prijzen hoog zijn. Het liefst wacht ik daarom op een lastminute die hopelijk wat lager in prijs zal uitvallen.

Groet Jonas
[EMAIL=“blauwboy@hotmail.com”]blauwboy@hotmail.com

Hallo

Mij lijkt het ook leuk om in feb te gaan boarden, kan alleen de laatste week van feb niet. Mij is een app van husk ook best, ik kom voor de sneeuw.
Dus lijkt me leuk mee te gaan met een groepje. Ik board al 7 jaar en kan het ook wel redelijk goed nu.
Groeten Sebastiaan (26)

Hallo allemaal,

Gelukkig ben ik niet de enigste die wel graag op wintersport gaat maar door vrienden in de steek wordt gelaten, wat een smoesjes allemaal…te koud, geen geld, geen tijd, kinderen, enz…

Kan ik nog mee?

Ben 29jr snowboarder, zeker 5jr gelden voor het laatst geweest, wil graag lekker boarden van ´t zonnetje genieten beetje relaxen en gezelligheid/Jagermeister hmm…

alle reacties zijn welkom, heb nog geen plannen en kan alle kanten op!

grt,
Ferdi

Hallo allemaal!

Het bekekende gemis aan fanatieke vrienden die ook willen wintersporten klinkt mij bekend in de oren!
Ik heb intresse om te gaan wintersporten. Zelf ben ik 23. Oostenrijk heeft mijn voorkeur en in feb. heb ik de tijd!

Voel je vrij om contact op te nemen!

Groetjes Koen