Lang weekend/midweek wintersport januari/februari

Hallo, ik hoop hier een of meerdere mensen te treffen die het net als mij leuk lijkt om te gaan boarden/skieen rond de maand januari/februari. Mijn voorkeur gaat niet uit naar de schoolvakanties ivm drukte/kosten. Ik ben een aantal keren op (korte) wintersport geweest en ik vind het weer eens leuk om te gaan. Op skies kan ik me aardig staande te houden, maar ik zou graag willen leren snowboarden. Evt combi van die 2. Ik heb geen voorkeur voor een gebied zolang er maar sneeuw ligt. Hopelijk tref ik hier een aantal enthousiaste en leuk mensen. Wie weet tot snel :slight_smile: Groetjes Chantal (33 jaar uit Arnhem).

Ik heb eventueel wel belangstelling. Op dit moment geen snowboard ervaring en zeer geringe skie ervaring. Laatste en enige keer skiën is ongeveer 10 jaar geleden…

Welk gebied had je in gedachten en voor hoe lang?

Via Wereldwijzer app

Hoi Kris, leuk dat je interesse hebt. Ik had geen gebied in gedachte zolang er maar enige sneeuwzekerheid is dus ik ben flexibel. Mijn voorkeur is 4 dagen op piste staan. maar uiteraard bereid tot overleg. Wat zijn jouw ideeën? Groetjes Chantal

Via Wereldwijzer app

Ik had voor de rest nog geen concrete plannen. Vier dagen op de piste is wel wat kort als je bijvoorbeeld kiest voor de Franse, Zwitserse of Oostenrijkse Alpen. Met de auto heb je dan al snel twee reisdagen. Of was je van plan om te vliegen? Voor de rest ben ik qua weken vrij flexibel.

Ik ben wel van plan om nog wat indoor te oefenen en daar les te nemen.

Via Wereldwijzer app

Aan hoeveel dagen zat je te denken? Zowel auto al vliegen is wat mij betreft prima. Mogelijk is auto het goedkoopste en het snelste… Zelf heb ik me ingeschreven voor lessen op woensdag of donderdag bij de Wijchense berg, zodra ze plek hebben benaderen ze me. Waar woon je overigens en wat is je leeftijd, gewoon nieuwsgierig :slight_smile:

Helemaal vergeten te vermelden. Ik ben 31 jaar en ik woon in Middelburg. Voor mij wordt het dus geen lessen nemen op de Wijchense Berg :wink: ik denk dat ik maar wat lessen ga nemen op de indoor baan in Terneuzen. Waarschijnlijk kan ik me daar wel aanmelden bij een groep.

Ik zat zelf te denken aan een week. Dus vrijdag tot vrijdag, zaterdag tot zaterdag of…
Maar als het korter wordt ook prima hoor.

Misschien handig om wat contactgegevens uit te wisselen via een privé bericht en eventueel verdere afspraken maken?

Via Wereldwijzer app

Hebben jullie al concrete plannen? Gebied & periode maken me weinig uit, wel langer dan short-ski +4dagen skien.

m30 Brugge

hoi wintersporters,

Ik ben Harold (37) uit Veghel en zie jullie plan ook wel zitten!
Ik ging altijd met een vriend maar die heeft nu een gezin en laat het wintersporten voor wat het is…
Voor mij is het skieen alweer lang geleden geleden omdat ik de laatste 7 jaar altijd in de Europeesche winter ben gaan reizen dus ik vind het wel weer eens tijd worden om de piste op te gaan!

Mijn voorkeur gaat uit naar Oostenrijk maar als jullie al concretere plannen hebben hoor ik het graag!

Grt Harold.

Hallo Harold en arnedm, leuk dat jullie mogelijk willen aansluiten!! We wilde eind jan/ begin feb een week gaan met nog onbekende bestemming. Oostenrijk wat mij betreft prima. Het idee was om binnenkort ff meeten om te kijken of t klikt en van te voren wat leuke gebieden/accommodaties op te zoeken. We hoeven nog niet te boeken maar beiden zitten wel vast aan tijdig vakantie aanvragen dus we wilde volgende maand een periode prikken. Waar kom jij vandaan arndm?
Groetjes Chantal

Via Wereldwijzer app

Ik ben van Brugge (w-vlaanderen) België.

Beste mensen,

Miss is direct E-mailcontact makkelijker?

haroldvanesch@live.nl

Grt Harold.

Dag allemaal!

Klinkt leuk tot zover! Ik ben Marjolein, 32, woon in Arnhem en ben ernstig verslaafd aan skiën (al kan ik het nog steeds niet bijster goed). Ik wil dan ook graag nog een weekje extra skiën dit jaar en zoek een leuke groep mensen om dat mee te doen, aangezien ik alle skiërs in mijn omgeving al meesleep deze winter en ik er nog steeds niet genoeg van heb. Hebben jullie al iets concretere plannen?

Groetjes,

Marjolein

Hoi Marjolein,
Leuk dat je ons mogelijk gaat vergezellen! We hebben nog geen concrete plannen. 26 of 27 oktober gaan we in de avond in Den Bosch meeten om kennis met elkaar te maken en evt plannen te bespreken. We wachten nog op 1 reactie voor de voorkeur van de avond. Zou jij 1 van deze avonden kunnen?? Dan kan je evt ook aansluiten. Inmiddels hebben 3 mannen zich gemeld dus ik ben wel blij met een vrouw :slight_smile: Ook nog een stadsgenoot :wink: Zou je je mailadres in een privebericht willen sturen? Dan voeg ik je toe aan de maillijst. Woon je in Arnhem Noord of Zuid? Carpoolen zou tzt ook een optie zijn. Ik woon in Rijkeswoerd. Tot horens.
Groetjes Chantal

Ik heb je een pb gestuurd! :smile: