Leuk dat je mijn onderwerp leest!
Ik zal mezelf even kort voorstellen. Ik ben 25 jaar, easy going en reislustig Alles wat je meer wilt weten vraag het gerust!
Dit najaar (nov-jan) zou ik graag de sneeuw opzoeken om te gaan skiën en/of snowboarden.
Aangezien ik beginner ben en mijn vrienden (zeer) ervaren, zoek ik een maatje(s) m/v rond mijn leeftijd die ook beginner is en het leuk vindt om 1-2 weken te gaan wintersporten! Zou ook graag les nemen.
De bestemming maakt mij niet heel veel uit, als er maar sneeuw is :). Wellicht dat jij een goed idee :idea: hebt anders bedenken we samen wat!
Ik ben Henriette, 23 jaar en ik ben op zoek naar iemand die met mij mee wil op wintersport. Ik heb al wel wat jaren ervaring met skien maar ik wil graag leren snowboarden!
Ik heb nog geen concrete plannen dus laat maar horen! Verder flexibel qua periode en land…
Zoeken jullie nog iemand? Of zijn jullie ondertussen al op wintersport geweest? Ben zelf 26 dus das misschien een mooi clubje.
Zo niet, misschien is het een idee om met zijn drieen te gaan. Dan kun je een vier-persoonsresidence huren voor weinig.
Ik dacht zelf aan Saint Francois in Frankrijk, residence Le Hameau. Dat ligt vlak aan de piste en dan kun je een studio huren met 2 personen voor 246,- pp.
Of iets luxer, Les Arcs 2000, chalet des Neiges, Cime des Arcs. Dat wordt dan rond de 400 pp.