Beste reisgenoten,
Medio februari/maart (liefst in de periode van week 8, 18-26 feb) zoek ik een wintersport maatje (of maatjes, m/v maakt me niet uit, daar vinden we wel iets op) rond de 18 a 26 jaar om een paar dagen de sneeuw te bezoeken (4-7 dagen). Zelf ski ik (en wil eigenlijk wel graag leren snowboarden), maar een mix moet zeker ook wel kunnen. Ik zou graag naar Oostenrijk willen, maar ik sta voor alles open.
Er is een kans dat een goede vriend van me alsnog mee kan, maar dat weet ik pas zeker over een week en het moet dit jaar toch echt door gaan. Zelf zou ik het liefste niet met een al te grote groep gaan (2-6 man), maar alles kan als die vakantie er maar komt ;).
Zelf ben ik een sportieve jonge van 21 jaar, wonende in de omgeving van Maastricht. Ik doe graag aan zowel winter als watersport, maar ben ook altijd wel in voor een potje voetbal. Het gaat mij vooral om de fun en de wintersport, maar après-ski hoort er zeker ook wel bij, al is dat geen must.
Wat betreft vervoer sta ik overal voor open (auto, bus, vliegtuig, ??) al kan ik zelf niet voor vervoer regelen.
Voel je je aangesproken? Reageer dan d.m.v. een reactie of PM!
Groetjes