Wintersport maatje gezocht

Heej heej!

Ik ben een gezellige meid van 21 jaar en wil graag op wintersportvakantie. Mijn vriendinnen zijn helaas niet zo gek op wintersport, ik probeer het dan maar op deze manier. Ik ski zelf en kan het redelijk goed.
Ik ben op zoek naar iemand tussen de 21 en 28 jaar die redelijk goed kan skien of snowboarden. Zelf ben ik misschien van plan om snowboarden te gaan leren.
Mijn voorkeur gaat uit naar Oostenrijk. Ben zelf al in Frankrijk en Tjechie geweest op wintersport.
Zelf ben ik ook altijd in voor een feestje, apres ski, dus ga wel graag met iemand die daar ook van houdt!
Ik ben wel iemand die fit in de vroege ochtend weer op de berg staat. Ik wil graag in het nieuwe jaar op wintersport, rond eind februari.

Lijkt het je wat? Stuur dan een berichtje.

Liefs Leonie

Hoi Leonie,

kijk eens op http://www.snowfriends.nl.

Ik organiseer een reis naar Vallandry voor alleengaanden van 6 t/m 13 maart 2010

Groetjes,

Jeroen

heej klinkt leuk we kennen ook veel feestlijkheid in ons zelf maar lees anders onze advertentie eens mischien klikt het wel groetjes
bart en mandy

Hai!

ik ben een meid van 26 jaar en heb ook nog ski lessen nodig. Tevens ben ik zeker niet beroerd om te apres skien.
Zelf heb ik nog geen enkel ervaring maar het lijkt me fantastisch. Helaas is er niemand in mijn vriendenkring die daar van houd.

Ik hoor graag van je of je verder contact wil.

Groetjes Tien