Wintersporters gezocht

Hoi,

Ik zoek nog wintersport maatjes voor de week 12 mrt -19 mrt.
Ik ben 42 jaar en gevorderde skiërs. Gebied maakt niet uit, als er maar sneeuw ligt en veel km.
Zowel appartement als hotel.

Hallo,

Ben ook op zoek naar wintersport-maatjes, ook in dezelfde periode. Voorkeur voor Italië of Oostenrijk en idd geval een gebied wat sneeuwzeker is. Echter wil ik dit jaar niet gaan skiën maar proberen te gaan snowboarden. Dus zal nog wel een aantal dagen op les zitten. Ik ben 37 jaar en kom uit Brabant.

Hoi, ik 41 en gevorderd skiër. Ook voorkeur voor Oostenrijk of eens keer (voor het eerst) Italië…Wolkenstein ofzo. Ikzelf niet van het lessen, wel van het meters maken :slight_smile: Hier nog iets van concrete plannen? Hotel of appartement maakt me niet uit. Ben op vakantie zelf niet zo van het koken, afwassen etc…dat lijkt teveel op thuis zijn.

Hoi Marcel,
Italië ben ik nog nooit geweest, maar daarom zo leuk, zeker gebied Wolkenstein. Mijn voorkeur heeft Hotel met ontbijt en avond eten, dat is vaak goed in Italie.

Hoi ksuz,
Italië ben ik nog nooit geweest, maar daarom zo leuk, zeker gebied Wolkenstein. Mijn voorkeur heeft Hotel met ontbijt en avond eten, dat is vaak goed in Italie.

IK heb je even een pb gestuurd wintersportfan

Ok, er is dus ook nog een mogelijkheid voor de week erna, van 18 mrt tot 26 mrt. Misschien dat er nog meer wintersporters in deze week willen gaan…

Hoi ksuz,

Ik ga zelf in ieder geval niet de week van 19-26mrt omdat dan de duitsers en oostenrijkers paasvakantie hebben. Ik heb nog nooit hoeven wachten bij een skilift en dat wou ik graag zo houden dus ik vermijd altijd de vakanties :slight_smile: Maar voor vertrek rond 5 of 12mrt ben ik ook nog steeds zoekende voor weekje sneeuwfun

Hallo Ksuz,
Samen met mijn vriend zijn wij ook nog op zoek naar wintersport maatjes, hij is ervaren snowboarder en zit het liefst op de zwarte piste of off piste… ik beginner zit daar niet ;-)…we hebben vrij vanaf 18 maart tm 27 maart…interesse…laat het me weten! We komen uit Brabant en Gelderland…