Hai,
Als ik naar buiten kijk en zie dat dikke pak sneeuw… dan krijg ik echt de wintersportkriebels! Zelf wil ik heel graag op wintersport, maar heb geen gezelschap! Vorig jaar ben ik ook met iemand gegaan die ik via het net heb leren kennen. Dat was een leuke ervaring en ik heb er nu een leuke vriendin aan over gehouden. Liefst ga ik met een dame die ook snowboardt, maar dit is geen noodzaak
Wie durft?!
Hallo,
Ik ben Laura, 25 jaar en wil zelf ook ontzettend graag op wintersport.
Ik heb 2 jaar gesnowboard, maar dit is al wel even geleden… Skien heb ik veel vaker gedaan, maar boarden vind ik veel leuker.
Probleem bij mij is dat heel veel wel willen, maar dat er altijd wel een reden is om het toch niet te doen… Maar het lijkt mij ontzettend leuk!
Heb je verder al plannen?
Hai,
Nee heb nog niets, maar wel inmiddels contact met een andere dame. Ik stuur je even een prive bericht.
Hey,
Ik zoek eigenlijk ook wel gezelschap om nog eens te gaan snowboarden. Ik snowboard al 5 jaar. Normaal ging ik deze winter ook gaan, maar wegens relatiebreuk zijn die plannen beetje afgeblazen, maar het kriebelt toch om te gaan! Dus als je zin hebt… laat je maar iets weten!
Groetjes,
Vanessa
Hoi Hoi,
Ik herken de kriebels om lekker te boarden.
Helaas, niemand van mij vrienden kan of wil mee gaan.
Dacht laat het eens op deze manier proberen!
Ik board zelf al 3 jaar en het lijkt me een erg leuke ervaring!
Dus heb zeker belangstelling om mee te gaan. Heb je verder al specifieke plannen of is het alleen nog beetje brainstormen waar en hoe etc?
Hoop snel van je te horen,
Miss kunnen we even mailen ofzo…
Groetjes Sijbrenne
[EMAIL=“Sijbrennevkooten@hotmail.com”]Sijbrennevkooten@hotmail.com
In de eerste week van januari? Dan ga ik mee.
Tjerja-Dave Knaken (m)
Hoi!
Is het een idee om een leuke groep snowboarders/skiers te vormen?? Ik ben van de partij!!
Groetjes Jolanda
Uitstekend idee. In mijn geval dus wel direct in het nieuwe jaar (eerste week van januari).
Tjerja ([EMAIL=“knaken06@planet.nl”]knaken06@planet.nl)
Ik vind het zeker en vast een leuk idee om een groep te vormen!
Tjerja, zou je eventueel ook later kunnen? Is misschien kort dag om tegen die tijd alles geregeld te krijgen!
2e week van januari zou ik misschien ook kunnen Vanessa, maar dan moet ik moet allerlei (belangrijke) afspraken verzetten. Ik weet echt niet of dat lukt. Begin januari is weliswaar kort dag, maar in een week tijd hebben ze ook Amsterdam op palen gezet…
Ik zoek nog iemand (of meerdere) voor een spotgoedkope shortski, vertrek 1/1 (avond) terug 5/1(ochtend), ALL IN (bus, skipas, Hotel Vol pension, Bar, …) aan 259 euro, dus eigenlijk belachelijk weinig)
La Plagne - Paradiski
(Vertrek wel vanuit Belgie, maar Antwerpen zit er ook bij)
Over mezelf, 32 jarige single Belg zonder broers of zussen (anders kon er daarvan 1tje mee natuurlijk) en met vrienden/vriendinnen met drukke agenda of zonder geld…
Persoonlijke ervaring : ik wil dringend leren snowboarden, dus beginnend snowboarders welkom (dan volg ik (of samen) lessen) maar ook ervaren snowboarders (als ze dan geen probleem hebben met iemand met 2 latten) en ervaren skiers welkom, dan ski ik dus
Hallo allemaal,
Op dit moment heb ik al contact met een dame om in januari te gaan.
Maar bedankt voor al jullie reacties! :dag:
groetjes Lies