Hallo Allemaal, Heb even rondgevraagd in mijn vriendenkring…en ook ik kom helaas weer tot de conclusie dat er niemand is die met mij op wintersport kan/wil.
Ik, Nicole, 31 jaar wil graag begin januari of begin februari op wintersport voor +/- 8 dagen. Ik snowboard nu ruim 3 jaar. Wie o Wie gaat/wil in die periode ook op wintersport en/of heeft al een groepje waar nog plek is voor een snowboarder?
hmmm, zit er wel in dat ik in Januari (voor de Februari drukte) de sneeuw weer opzoek.
Nog niet zeker waarheen (Silvreta Nova / St Anton of Frankrijk.)
Ben gek van snowboarden, dus dat komt goed uit!
Ik heb vervoer, dat dus ook geen probleem.
Wie gaan er mee, dat is vaker een issue…
Dus, lijkt me gezellie
Ik heb vakantie vanaf 8 januari en wil dan voor 8 dagen de sneeuw weer opzoeken.
Helaas hebben andere vrienden van mij de week ervoor vakantie… erg vervelend.
Hoi Nicole,
Wij zijn een wisselende groep vrienden die jaarlijks gezamelijk gaan skien en hebben nog plek in onze groep. We gaan van 23-30 jan. Voor meer info zie onze advertentie hieronder gekopieerd
groetjes,
Winni
Al voor het 17e jaar gaan wij, een groep vrienden en vriendinnen, ons inspannen, ontspannen en genieten van een week in de sneeuw. De samenstelling van de groep is elk jaar weer anders. Een enkeling gaat ieder jaar mee een ander kan niet elk jaar door andere verplichtingen. (blesures, kinderen, andere plannen, financien etc). Op 23 januari 2010 gaan we naar Chalet Pleynet in het sneeuwzekere skigebied Les deux alpes in de Franse Alpen.
Het skigebied Les deux alpes telt ruim 200 km piste en dankzij de gletsjer Dôme de la Lauze met een hoogste punt van 3600m is sneeuwpret in Les Deux Alpes gegarandeerd.
Momenteel hebben we nog plaats voor een aantal gezellige mensen die zin hebben om met ons mee te gaan. Daar er dit jaar meerdere van onze “vaste dames” af hebben moeten melden om diverse redenen, gaat onze voorkeur uit naar het vrouwelijke geslacht.
Ons chalet (op slechts 250m vanaf de piste!) heeft ruimte voor 14 mensen en is o.a. voorzien van een sauna en een binnenzwembad!.
De leeftijd binnen de groep varieert van 27 tot 44 en het skiniveau van 4 tot 23 jaar.
We hebben weinig tot geen “regels”, de enige regel die we hanteren is dat we het huisje rookvrij willen houden, dus wil je roken, dan mag je dat buiten doen.
De meesten gaat skiën, enkelen gaan snowboarden.
De avonden worden over het algemeen gevuld met een goede maaltijd (er zitten meerdere kookfanaten in de groep die elk jaar weer wat nieuws op tafel brengen. (ook jouw inbreng is natuurlijk van harte welkom)
Gedurende de avonduren zijn er altijd wel mensen die eens een spelletje risk / klaverjassen of bv. kolonisten van katan willen spelen… een ander heeft een goed gesprek of zit gewoon eens lekker te ouwehoeren. En een x naar de kroeg of apres ski ach daar is ook wel animo voor te vinden dus vervelen zal je je niet.
Koken doen we in principe elke avond zelf met een zeer gevarieerd menu.
We gaan met eigen auto’s, met 3 à 4 man/vrouw per auto, afhankelijk van de grootte van de auto.
De totale kosten zijn begroot op 400 euro per persoon, dit is inclusief kosten voor vervoer, accommodatie, en al het eten en drinken in het chalet. Alleen de kosten voor je skipas, het eten/drinken op de piste en de eventuele après-ski komen er nog bij.
Denk je dat jij jezelf in deze groep mensen thuis voelt (en vice versa) en heb je zin in een week leuke wintersport, laat het ons dan weten! Als je eerst nog iets meer over ons wil weten bel of mail.
Voor meer informatie bel (na 18:00 uur)
Vico (0613237109)
Klaas (0650502802)
Winni (0614636769)
Of mail naar [EMAIL=“snowfreaks@live.nl”]snowfreaks@live.nl
mocht er in jullie groepje nog plek zijn voor een jongedame van 40, die dezelfde conclusie als nicole moet trekken, …niemand die met me mee wil …of op het laatste moment af zeggen…laat het me dan maar even weten…
Overigens ben ik twee jaar geleden in Val Thorens geweest in de koninginnedagweek… was een geweldig feest, met fantastisch weer:zon02: en fantastische sneeuw (die viel 's nachts gelukkig…) en ook die periode zou ik geweldig vinden om weer eens te gaan…
Dus ipv jan…feb… de laatste week van april?
Ik hoor het wel!
Groet,
Moos
Aankomende winter wordt mijn 3e keer boarden. Verder deel ik het probleem van het niet hebben vn n wintersportmaatje voor dit seizoen. Mijn plan is in elk geval om in januari richting sneuw te gaan. Ben niet zo van het apres-skiën, althans niet tot de kleine uurtjes. O ja, ben 28jr.
Hoor t wel mocht je nog n wintersportmaatje zoeken.
Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenote. Board zelf nu 2 jaar en ben zwaar verslaafd
Heb ook het probleem dat er niemand met me mee wil/kan. Ben 28 jaar (v).
Nicole en Annelien… al plannen?