Hallo,
Ik ben Noortje, 22 jaar en ben op zoek naar mensen die zin hebben om mee te gaan richting de sneeuw… Aangezien mijn vrienden geen geld of zin hebben ben ik op zoek naar mensen met hetzelfde probleem. Naast snowboarden vind ik het uitgaan belangrijk, voor mij is dat iedere avond de kroeg in, maar dat hoeft voor jou niet zo te zijn. Ik hoop gewoon op een gezellige reisgenoot (of meer natuurlijk).
Groetjes en hopelijk tot ziens
ncjong@student.han.nl
Hey Noortje,
Ook ik ben ook opzoek naar 1 of meerdere board maatje(s). Ik heb zojuist een topic geplaats op dit forum.
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=514500#post514500
Pas jij in het profiel… dan stel ik voor om je aan te sluiten. ![]()
met vriendelijke groet,
Peter
Hey,
Zoek ook nog een reispartner! Zelf ben ik 27j, snowboard 5 jaar, zet zeker nog es graag een stapje in de wereld! Hoeft voor mij niet noodzakelijk alle dagen te zijn, maar ben op dat punt altijd wel gemakkelijk te overtuigen ![]()
Laat maar iets van he horen!
Groetjes,
Vanessa
Hey Vanessa,
NoortjeVenlo staat hier niet ingeschreven. Haar email adres klopt ook niet. Dus ik denk niet dat zij niet van de partij is. Wanneer wilde jij op wintersport gaan? eind jan. begin feb.? 1 of 2 weken?
Groetjes,
Peter
Hey,
Zou liefst een week gaan! Eind januari of februari maakt niet zoveel uit! Misschien is het wel handig om te kijken buiten de vakantieperiodes! Goedkoper en minder files aan de liften! Nu ja, heel die periode moet wel lukken hoor! Zolang ik maar niet moet vertrekken voor 20 januari!
Nu heb ik jouw topic ook al gelezen en kan mij daar echt wel in vinden!
Groetjes,
Vanessa
Dat is goed om te horen.
1 week is prima… en na 20 jan. is ook prima. Is het jou nog gelukt mensen te werven? Mij nog niet helemaal
MAAR wat niet is kan nog komen :chin:
Het lijkt mij handiger om verder te gaan over de mail. Aangezien ik hele dag aan het werk ben.
groetjes,
Peter
Ik board al een aantal jaar maar heb weer problemen om mensen te vinden die tijd vrij kunnen maken. :wasted:
Het gaat dumpen dit weekend, wie heeft er zin om dit weekend al te gaan. Verder ben ik ook van plan om later deze maand nog een keer te gaan.
Mailen kan naar [EMAIL=“mrfalks@gmail.com”]mrfalks@gmail.com
hallo allemaal,
ik ga in april al een weekje naar de sneeuw maar dat duurt nog zolang en wil in de voorjaarsvakantie ook nog een weekje. helaas ben ik echt afhankelijk van de week van 20 februari. Wie heeft er dan zin om mee te gaan?
groetjes Bianca
Hoi,
Wil zelf ook nog op skivakantie gaan ,zelf snowboard ik div jaren.zodoende ook al op div plaatsen geweest.Zelf ben ik 33 en kom uit tilburg,en ben ook niet gebonden aan bepaalde week om te gaan.wel vind ik het belangrijk dat ander ski/boarders geen beginners zijn.
groeten marco
Ben uiteindelijk met een gast van een ander forum naar Sankt Anton geweest. In februari wil ik nog wel een of twee lange weekenden weg, als er nieuwe sneeuw valt. Preciezer plannen heb ik nog niet.