Snowboarders gezocht voor ergens eind jan-feb?

Ik wil eigenlijk al jaren snowboarden maar elke keer komt het er niet van. Helaas vrijgezel dus een ieder weet hoe moeilijk het is om reisgenoten te vinden. Vandaar hier dus een oproepje ;). Ik heb dus nog nooit op echte sneeuw geboard, maar wel wat uurtjes op de banen in nederland (zelfs dat vond ik al leuk, dus echte sneeuw is alleen maar beter).

Ik wil in ieder geval wat les nemen, maar ik kan in ieder geval al wat bochtjes maken en ik ben niet bang om onderuit te gaan (en dat helpt ook :-)). Verder leer ik redelijk snel bij, dus ik verwacht niet de hele week sneeuw te happen.

Verder ben ik een 27-jarige man, ben inmiddels maar gestopt met de studie en freelance nu wat. Eind januari (precieze datum moet ik nog even kijken) of begin februari ben ik dus van plan om richting de sneeuw te gaan en ik hoop met een groepje liefhebbers. 't Liefst een leuk mengelmoesje van dames en heren, maar vooral enthousiaste mensen die wel zin hebben in 7-10 sportieve dagen. Ik ben zelf spontaan en open en zou dat ook graag in m’n medereisgenoten zien. Omdat ik nog nooit op wintersport geweest ben, weet ik niet of ik elke avond wil stappen, maar 's avonds gezellig wat met elkaar doen is uiteraard altijd leuk als je groepje een beetje klikt :slight_smile:

Kortom, wie heeft er zin om samen de berg af te stuntelen en na een paar dagen al volwaardig snowboarder de berg af te zoeven?

Hoi,
herken je verhaal helemaal :-)) ik heb ook al heel wat winters aan mijn neus voorbij zien gaan omdat ik geen snowmaatjes kan vinden…dus misschien kunnen we eens mailen ofzo? ik kan skieën maar ik wil super graag leren snowboarden (nog nooit gedaan)…gewoon omdat het me superrrrr gaaf lijkt! Ik wil graag een weekje weg :slight_smile: veel boarden (met les!) en gezelligheid! Als je het leuk vind kun je me mailen op amdroes@hotmail.com en kunnen we misschien wat info’s uitwisselen over ons zelf :slight_smile:

groetjes Anne-Marie