Hey, ik ben Cathalijne, wie heeft er zin om deze winter te gaan snowboarden?’ Ik board al een paar jaar en ik heb net een nieuw board gekocht, alleen hebben mijn snowboardvriendjes het laten afweten. Ik kan niet een winter voorbij laten gaan zonder sneeuw natuurlijk, dus wie wil??
He Cathalijne,
Ik ken de verslaving en het probleem om met de juiste mensen te gaan boarden.
Laat me weten wat je plannen zijn
gr,
sander
Hallo!!
Nou een vriendin en ik willen ook lekker gaan boarden. Zij skien trouwens (mietje :-P)… Maar ja, ik kan ook niet zonder de sneeuw. Na 4 jaar wintersport, waarvan een keertje de eerste dag al een gebroken pols, is het een gigantische verslaving geworden. Met wat meer is het ook goedkoper natuurlijk…
Laat wat van jullie horen, misschien word het nog een gezellige boel daar…
x Renee
ik las net jullie berichtjes, wat leuk ik had eigenlijk niks verwacht…maar goed ik heb nog steeds zin en een appartementje is helemaal relaxt. Mijn plan is om in januari, februari een week te gaan (liefst buiten het hoogseizoen)
is dat een goed idee?
groetjes Cathalijne
Wij willen het liefst tijdens de kerst, veel leuker in de sneeuw, haha. Maaruh, in januari ben ik jarig en dat heb ik weer lekker veel geld om nog eens te gaan. Misschien is dat dan ook een optie. Zou jij niet tijdens de kerst weg willen… is wel heel gaaf…
Goh, misschien ben ik wel een beetje laat, want de thread is al een maand geleden begonnen…
Maar ik heb ook wel interesse om mee te gaan boarden.
Jullie zijn meisjes, ik ben een jongen, maar hopelijk schrikt dat niet af… hahaha…
Ik ben geen echt goede boarder (kan nog heel wat tips gebruiken) maar dat mag de pret niet drukken…
Januari of februari klinkt he-le-maal goed!
Ik heb een auto, dus eventueel kunnen we met eigen vervoer.
Hebben jullie al verder gekeken…? Naar onderkomen enzo?
hallo!
ook ik zit met hetzelfde probleem als jullie, wil heel graag weer op wintersport, maar niemand wil met me mee dit jaar. ben een aantal keren wezen skien, vorig jaar voor het eerst wezen boarden en dat was erg leuk.
ik weet niet of jullie nog steeds plannen hebben?
periode maakt me trouwens niet echt uit, liefst wel buiten het hoofdseizoen vanwege kosten en drukte.
groetjes martine
beste ernie,
ik heb je net geprobeerd te mailen, maar dat lukte niet. dus voor de zekerheid zet ik mijn reactie ook wel even hier neer:
Beste Ernie,
Jij bent snel van reactie. Klinkt erg gezellig. Ik ben wel pas 19, dus ik weet niet of dat een probleem is? maar anders zou ik graag zondag naar de meet en greet komen!
de periode die jullie gaan is wel erg gunstig, qua sneeuw, kosten en drukte. Zijn er ook al plannen waar jullie naar toe gaan?
groetjes martine
Hallo,
Ik zit met eenzelfde probleem, vrienden die niet kunnen door geld/tijd problemen, maar ik wil wel graag boarden.
Het liefst in februari of maart.
ik hoor graag of er nog wat geregeld wordt.
groetjes,
Walter
Beste Walter,
Onze groep zit min of meer vol, en wij gaan eind Januari.
Groet,
Ernie